Täällä me entiset vauvakuumepinoilijat käydään vaihtamassa kuulumisia kun meistä ei kaikki ole vielä odottajia :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:13 KIRSIKKA kirjoitti:EI MILLÄÄN PAHALLA JOS ODOTAT JO LASTASI VAIHDA PALSTAA
ODOTTAJAT EI VAUVAKUUME :kieh: :kieh:
\|O kunpa.......kunpa odottaisinkin. Ja vaikka odottaisinkin niin tuskinpa jättäisin ystäviäni sen takia.Kyllä minä täällä edelleen notkuisin ja nimenomaan kuumeilupalstalla jututtamassa tovereitani ja kuten edellä niin kaikki ei meistä tosiaankaan ole raskaana.Ja jos meillä on yksi ketju niin siihen sopii ihan takuulla odottajia ja kuumeilijoita.Ei se sen enempää vie tilaa täällä palstalla kuinka moni kirjoittelee tähän ketjuun =o)Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:13 KIRSIKKA kirjoitti:EI MILLÄÄN PAHALLA JOS ODOTAT JO LASTASI VAIHDA PALSTAA
ODOTTAJAT EI VAUVAKUUME :kieh: :kieh:
Mekin käytiin tuossa ultrassa vasta viikolla 14. Miestä jännitti vielä enemmän kuin mua ja se piti tiukasti kädestä kiinni siihen asti, kunnes nähtiin se vauva ja sydämen syke.Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 17:49 Tuitsu kirjoitti:Onnea synttärisankarille ja triinen tytölle omasta nimestä! :flower:
Huomenna sitten mennään np-ultraan. Musta vaan tuntuu että se on jotenki tosi myöhään kun tänään on 12+6 ja huomenna sitten alkaa jo neljästoista viikko. Tuntuu että kaikilla muilla on ollut jo 11+ tai 12 viikoilla ja mulla näin myöhään. Piinaavaa! Kauas siinä muuten menee? Lupaan sitten laittaa ultra kuvan profiiliin!
Ehkä täällä on sitten vaan enemmän noita jonoja tai jottain.
Joninakin kohta jo synnyttää! hurjaa.
Jotenkin nyt muhun on kolahtanut että tää raskaus saattaa ihan oikeesti johtaa synnytykseen.
Toivottavastii en vaan tipahda linnoistani huomenna...
Oli jotenkin niin ihanat ne sydän äänet ja tuli semmonen varma olo. Että hitto jos jonkun sydän lyö mun mahan läpi niin onhan sen nyt elävien kirjoissa pysyttävä.
Huomenna jos kaikki näyttää hyvälle ja turvotuksia ja muita ei oo, taidan mennä parsille ja kailottaa että "meille tulee vauva!"
Pessimistieipety minussa vähän huutaa, mutta ei voi mitään..
Tuitsu