LaSposa ja muut *tutut*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 19:57 Tuitsu kirjoitti:
Profiilissa 7,1 cm napero jolla kaikki turvotukset ja luun mitat kohdallaan. Vastasi melkeen viikkoja +1 pvä tuli joten la ei lähdetty muuttamaan.

Ihanan vilkas vauva, potki ja sätki ja otti vauhtia kohdunseinästä ja teki kuperkeikkoja. Välillä oli varpaatkin suussa. Ihanata!
Ihanaa, että siellä kaikki kunnossa!

Tervetuloa takas ent. Hippula, nyk. Tinttara!

Marzalle myöhästyneet onnittelut synttäreistä!

Täällä ei nukututa, valvotuttaa vaan. Aivan hullun hommaa. On niin jotenkin kuuma, etten saa unta ja nyt yritän väsyttää itseäni tässä koneen ääressä. Oli eilen tylsä migreenikohtaus ja ilmeisesti kun nukkui päivällä niin rytmi meni sekaisin - tai jotain. Olen yrittänyt välttää yöllä hereillä olo ja muun kuin veden syömistä / juomista ettei tuo masussa oleva kaveri opettele "väärää rytmiä". Mutta ei voi nyt mitään.

 
Apua, mä olen ihan pihalla tän uuden palstan kanssa |O Tää on ihan vasemmassa laidassakin.

Mä aion nyt vastustaan kaikkee uutta :LOL:

Tervetuloa takaisin Tinttara :flower:

Hei, mä keksin just yhden positiivisen jutun. Nyt pystyy vastausviestiä kirjoittaessa selaan kuitenkin noita viimeisiä tekstejä. Ehkä tää ei nyt sit olekkaan niin kauheeta =)
 
On tuo Hanttan massukka sitten söpö :heart: Meillä on nyt menty vähän takapakkia nukkumisien kanssa...Nuutti heräilee taas 2 kertaa yössä :kieh: ei hänellä aina nälkäkään ole vaan ihan muuten vaan heräilee ja sitte tyttö taas kävelee ja pölisee ja itkee unissaan ja äiti saa sitte käydä rauhoittelemassa...yks yö olin hereillä 5 kertaa kun nuo vuoronperää mua tarvitsivat.

Mukavaa että Tinttaralla menee nyt paremmin ja "projekti" voi taas jatkua...toivotaan nyt, että tulosta syntyis piakkoin :D

Ja Jonina se sitten kohta jo poksuu...kyl sitä muistissa on viel noi viimeiset viikot :whistle: on ne sitte pitkiä :kieh:

Voi ku saatais taas uusia vauvauutisia meidän pinoon...ei tiedä vaikka Jenttutontulla oiskin hyviä uutisia matkan jälkeen...toivotaan niin ja kaikki muutkin, jotka vielä ovat sitä plussaa vaille niin toivottavasti se sieltä vielä putkahtais :hug:

Ihania ilmoja ainakin täällä nyt pidellyt...ois niin ihana päästä grillaamaan jonnekin :p mukavaa aurinkoista päivää kaikille B)
 
Mä olen grillaillut itseäni ja nyt on sitten nahka sen näköinen :/

Kaverilla kävin kylässä ja sen jo tiesinkin, että hän odottaa. Kuulin muistaakseni viime viikolla, mutta sit tuli viel toinenkin kaveri käymään ja tietysti maha pystyssä. Mä en oikeesti jaksa enään noita vauvauutisia :'(

:headwall: :headwall: Mitä niin pahaa mä olen tehnyt, että mulle ei lasta suoda? Ajelin äsken autolla kotia ja hakkasin rattia ja huusin. Ihan järkky raivopurkaus |O

 
Voi Siisami :hug: oliko teillä nyt kuinka monta yrityskertaa takana? Ajattelin vaan että meillähän oli sen yli 3 vuotta ennenkuin raskauduin kun Villeä aloin odottamaan joten toivotaan että teillekkin suotaisiin pian se käärö.Tuo tuska on ihan sitten mahotonta jos vauvakuume on kova.Muistan kuinka tuitsukin oli täällä jo aivan lopussa ja sitten vaan heilläkin nyt on asiat ihan toisin.Mä olen varma että se nyytti teillekkin tuodaan, usko pois vaan :) tuleekohan tää viesti ees perille. on niin outoa nyt kun ekaa kertaa uusittuun palstaan rustailen
 
Siisami: isot lohtuhalit :hug: täältä! Jaksamista edelleen, yhdyn noihin Marzan sanoihin.

Itse suurin piirtein aloin itkemään kun kesken tiivistahtisimpaa omaa yritystä hyvä ystävä tuli vähän niinkuin vahingossa raskaaksi ja mietiskeli vielä, että mitähän asian kanssa tekisi :headwall: Lähipiirin vauvauutiset on kyllä pahimpia, varsinkin kun moni vielä odottaa, että pitäisi iloita, vaikka itsellä ei tärppää.
 
Kiitos tytöt :hug: Kyllä tää taas tästä lähtee eteenpäin. Yritystä tulee ihan just kaksi vuotta täyteen ja varsinaisesti vasta yksi epäonnistunut hoito kun se eka meni pieleen ihan alkumetreillä. Mä kun ehdin vaan vielä kuumeillakkin melkein vuoden ennenkuin sain ton miehen innostumaan ajatuksesta niin nyt rupee odottavan aika olemaan pitkä.

Tuitsulla oli muuten oikein söpö massu :heart: Mikä tatuointi sulla tuolla selässä on kun vähän reunaa näkyi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Se on semmonen parin kämmenen kokoinen väkerrys. :D
Ei muuten mee selkärangan päälle, vaan pysyy toisella puolella ja laskeutuu alas pakaraan.

Mut hanttaan verrattuna, mun maha on ihan snadi...
Kyllä se vielä kasvaa, älä huoli, toi sun masu on söpö

:hug: :hug: :hug:
 
Ihana kesäsää!

Vaikka nyt olenkin puuhaillut paljon sisähommia, sää ulkona on mitä ihanin. Kaikki voivottelevat mun oloa ison masun kanssa, mutta itsestä ei tunnu kurjalta. Päinvastoin, ei tarvi pukea niin paljon päälle kun muutenkin on tuo 15kg:n lämpötyyny tuossa edessä lämmittämässä. Vauvaa siitä 15kg:sta on ultran mukaan vaan 3500gr. Mitähän sitä jää sitten vielä jäljelle...

Ainut tylsempi juttu on tämä turvotus jaloissa, joka ei lähde yönkään aikana kunnolla pois. Silti on pakko juoda paljon. Mutta, tämä on kuitenkin väliaikaista, laskettu aika on ensi viikolla ja siitä laskien vaikka kaks viikkoa yliaikaa niin silti ollaan vielä tän kuun puolella.

Täällä olis mulla vielä pinnasängyn viimeistelymaalaus ja asunnon järjestelyhommat kesken. Vauvan huoneesta puuttuu edelleen vuoden takaisen remontin jäljiltä ikkunalauta ja verhotanko. Niiden porailu on kyllä miehen hommia, en taida itse viitsiä enää mennä keikkumaan katon rajaan. Nythän se tietysti piti hankkia uusia kalusteita, kirjahyllyjä yms. että saa vielä viime tipassa oikein urakalla puuhailla täällä kotona.

Olen täyttänyt kalenteria menoilla tiuhaan tahtiin. Saa nyt sitten nähdä, missä vaiheessa niitä pitää alkaa peruuttelemaan.

Söpöjä masukuvia Hantalla ja Tuitsulla!
 
Onpa tosiaan muuttunu hankalaks tää systeemi, heh! Tänään sain kirjauduttua vihdoin ni pääsee taas kirjottelemaankin. Loma on alkanu ihan lepposissa merkeissä, oon lueskellu vähä kirjaa ja istunu auringossa. Tässä vaihees se on viel ihan jees, ku ei viel oo NIIN iso maha, mut jänskättää vähä et millanen kuumuus on heinäkuussa kun on meijän häät...hehe... No, kunhan ei sada vettä!

Meil oli ma ultra ja kaikki hyvin! Siellä vauva viuhtoi menemään ja sukupuolikin paljastui -meille tulee pieni poika! :heart: Ollaan molemmat vähä toivottukin esikoisesta poikaa, vaikka tyttökin toki ois ihan yhtä tervetullut. Liikkeitä tuntuu päivittäin ja nyt sit vaan odotellaan innokkaina 4D-ultraa!:) Sain tänään muuten tietää, että mun yks ystävä on myös raskaana! Mulla on nyt 3 kamua, jotka saa kanssa vauvan ennen joulua, hauskaa!:)

Joninalle jaksamista turvotusten kanssa! Yritä jaksaa juoda -mulla sama ongelma, etten oikeen saa vettä juotua ja sit vatsavaivat äityy. Olin viime viikolla jo äitiyspolillakin näyttäytymässä, kun vatsakipu vaan vaivas. Onneks ei mitään vakavaa ollut!!!!

Jaksamista kaikille!

LaSposa & Nyytti rv 19+2 :heart:
 
Hui ku on taas painostavan kuuma :p Siisamille kovasti jaksamista :hug: ja pallomahat...muistakaahan juoda tarpeeks näillä helteillä ;)

Mä oon taas alkanu näkeen raskaana olevia naisia joka puolella :eek: no ei passaa viel kovasti alkaa kuumeilemaan...ihan vaan pikkasen :whistle:

mutta nyt kakkavaipan vaihtoon :x
 
heippa täältäki.
Väsynyt oon ollut, selkä tuppaa sanomaan sopimuksen irti ja töissä on ollut nyt ihan liikaa kaikkea..
Muuten voin hyvin ja maha voi oikeen hyvin.Tuntuu vaan niin pitkältä nää väliajat kun ei pääse ees neuvolaan, mietin jo soittelemista sinne että saisiko tulla kuunteleen sydänääniä kun aina toi huoli rupee kasvaa tässä väliajalla. Mulla on neuvola vasta juhannuksen jälkeen..
Profiilissa on linkki mun mahaan, onko toi nyt sitten vauvamaha vai röllöä+turvotusta, sama se. kiva se on kuitenkin ja kaikki sen jo huomaa! :D

Ilmat on ollut ihanat, vielä kun olisi joskus sitä vapaatakin, nytkin tänään taas duuniin. kypsyttää.

LaSposalla on ihanan pitkä kesäloma jo alkanut. Ja kaikki muutkin taitaa olla jo lomalla. Oon kyllä päättänyt että en enään loman jälkeen mee tonne keittiöön ja pomo lupailikin mulle siistiä sisäduunia konttorilla. Tosi kiva kyllä, loman ja ä-loman väliin jäis joku 2kk.

Nauttimaa kaverit kesästä ja rentoudutaan nyt kaikki oikeen kunnolla!
Minäkin aloitan ihan kohta...

Tuitsu ja Napa 14+6
 
Et sä Tuitsu ihan ainoa puurtaja ole. Mullakin on töitä vielä Juhannukseen asti ja sit kaks viikkoa lomaa. Loput lomat pidän sitten vasta elokuun lopussa. Työmotivaatio on vaan kovasti nyt kateissa. Josko sitä taas lomalla löytyisi.

Ukkokin palaa tänään reissusta vai lähteäkseen taas ensi viikolla uudestaan mutta onhan nyt kuitenkin pari päivää himassa. Olo on nyt taas noiden vauvojenkin suhteen rauhoittunut ja nopeastihan se syksy tulee ja lähdetään niitä pakkasheppuja kokeilemaan. Ja siis ihan oma valintahan tää oli, että kesällä pidetään taukoa vauvatouhuista joten mitä mä valitan :LOL:

Ihana ilma olis ulkona mutta mulle on sen verran paha aurinkoihottuma iskenyt et taidan tänään pysytellä enemmän varjon puolella ja siksi mä roikun nyt täällä. Iltapäivällä pitäis lähtee katsomaan mun kultaista veljentyttöä :heart: Onkin ollut pitkä väli kun olen viimeksi heitä nähnyt.

Toi meitin hölmö koira potee tuolla ulkona kauheeta lemmentuskaa (on potenut jo pari viikkoa) ja haikea ulvonta täyttää ilman aina aika-ajoin :heart: Raukka parka :D Nyt se on sentäs mennyt pihalle, kun on ollut näin kuuma, vaikka toi ovi on auki sen kulkea niin se köllii vaan sängyn alla
 
Hiphei!
Lomalta palattu töihin ja loput lomat odottavat syyskuussa. Tätihän se taas löysi mut tänään. Jumankauta! Oli menkat jo 3 päivää myöhässä ja olin melko toiveikas, mutta ei niin ei. Viimeinen hormonikierros lähtee ja sitten soitto lääkärille tilanteesta. Huh hellettä sentään.
 
Ihania kuvia Marza laittanu Villestä :heart:

No kyllä Jenttua nyt sit vaan koetellaan :/ Tuo on kaikista ärsyttävintä, että viel myöhässä on niin onhan se selviö, että toiveet siinä herää...no mutta hyvä kun teillä tuo jatko kuiteski selvillä, että miten edetään tai ainaski sille lääkärille se soitto ja sitte mietintään taas...iso :hug: sinne
 
Kivoja massukuvia täällä on laiteltu!:) Mulla alkaa olla kans aikamoinen pallo jo... Vähä alko mietityttää, kun tänään ekaa kertaa otettiin sf-mitta ja se oli yläkäyrällä... huih!? Minkähänlainen pallo mä oon kuukauden päästä häissä jo!? Painoa ei oo kyllä tullu kun kohtuudella, joten voiskohan johtua vaan vartalonmuodosta... ? Seli seli, heh!:)

On tää pitkä loma aivan ihanaa, mut uskomatonta kyllä, että tänään oon jo pohtinu, että aika käy vähän pitkäks!?!? Nyt jo, heh!?!? Ja lokakuun loppuun asti pitäs malttaa odottaa, että sitä puuhaa ja vilskettä alkaa tänne taloon tulla, heh!:) Ikkunoiden pesua kyllä aina riittää, mut pidin tänään vapaapäivän hommasta kun oli epävakainen sääkin!;) Väsymystä kyllä on, että laiskuus taitaa lomalaiselle iskeä, lenkkeily siis pitäs alottaa pian!:)

Mukavaa viikkoa kaikille!

LaSposa & Nyytti rv20+1 :heart:
 
Heippa kaikille!

Ihan uudet systeemit täällä.. Kiirrettä pitää mulla, remonttimiehiä passata ja vauvaa hoitaa ja itekki haluais vasaran kans heilua pihalla :LOL: nyt oon viikon ollu ihan hirveessä flunssassa :snotty: ei varmaan 15 vuoteen ole tautia ollu ja nyt se kostautui kunnon tappotautina!

LaSposa: Minullakin meni sf-mitta alussa yläkäyrillä, mut laskeutui sit keskikäyrille ja ei ne mitat taida oikeen sanoa mitään..

ihania kesäkelejä pidelly, toivotaan et näitä riittää juhannuksenaki!! tietenki sataa lunta :kieh: :kieh: ku reissuun pitäs lähtee!

2kk neuvolassa saana kävi ja paino oli nyt 4750g reilu kilo tullu kk ja pituus oli 55cm sitä oli 3cm tullu kk. Hyvin näyttää maito riittävän, mies antaa tuttelia jos oon jossain käymässä, mut ei sitäkään joka päivä tarvi eli tissihommia meillä. ja toivottavasti sai vasta-aineet tälle taudille, ettei vaan pikkunen sairastuis!

mukavaa kesää kaikille, ottakaa lomalla rennosti!

 
heippa!
täällä ollaan sitten sairaslomalla kun selkä on niin kipeä ja väsyttää tää ainainen rehkiminen ja pääkivut. panadolia kun en viittisi kokoajan napsia niin nukun sitten vaan noita päänsärkyjä pois...
Kävin tänään neuvolassakin kuuntelemassa sydänääniä ja vähän itkeä tihruttamassa kun tuntuu että en millään saa tätä jatkuvaa huolta pois mielestä. ja siellähän ne puksuttivatkin, ihan niinkuin pitikin. en vaan saa tätä neuroosia pois mun mielestä. Sanoin mun äidillekkin että tuntuu edelleenkin siltä että ei olis raskaana, vaikka on maha ja kaikki. ultrassakin ne näytti jonkun muun vauvaa videolta... :ashamed:

no ensiviikolla on taas neuvola ja sitten pariviikkoa ja rakenneultra, jos sitten rupeisi jo tuntumaan todelta. (ihankuin toi hirveenkokoinen pakki tossa edessä mitään kertoisi)

Mulla mennään kanssa sf-mitassa reippahasti ylärajoilla, kohdun pohja on jo reilusti navanyli.

kesälomaan ja toivottavasti pääsen sen jälkeen konttorille, ovat vähän lupailleet. Kun palaan saikulta töihin olisi lomaan enään viikon verran. sen nyt seisoo vaikka päällään. :) ja sit loman jälkeen kaksi kk ja alkaa äitiysloma.

Yksi päivä iski tojuntaan. Mustahan tulee jonkun äiti! :heart:

Tui ja Napa 15+6
 
Ihania nuo Tuitsun ajattelut...itselläkin kesti pitkään silloin tajuta, että tässähän ollaan kohta kahden lapsukaisen äiti yhden sijaan :D Toivottavasti selkäkivut helppaa pian...mulla itsellä on välilevyn pullistuma selässä ja en sais nostella mittään kauheesti ja levätä pitäis viikon-kaks viikkoo...juu tosiaankin onnistuu :whistle:

ihana seurata noita teidän raskauksia...oma kuume vaan kasvaa :heart:

:hug: kaikille
Katjuska ja Nuutti (huomenna 4 kk) :heart:
 

Yhteistyössä