Heippaheippa.
Täällä taas jännäillään...
Kp 28 menossa ja mitän ei missään tunnu.Tai olo on kipeä, mutta johtuuko se siitä että on vaan kipeä vai onko se oire, ei oo mitään tietoa.
Tai on mulla yksi oire. nännit on kipeät ja jos oikeen oireita keksii niin alakerrassam on ehkä kosteempaa.
En olis kyllä ikuna kuvitellut että rupeen mistään tämmösestä julkisesti höpiseen...Kaikkea se vauva kuume teettää...
Jotenkin tuntuu siltä että ei oo napannu, tai ehkä tää on vaan suojamekanismi ei pety niin pahasti.
Aina kun kattelee noita kauanko yritystä-pinoja niin tuntuu että siellä on vaan heti tärpänneitä tai yli vuoden odotelleita, karuttaa vaan että jos kuuluu siihen kauan yrittäneiden joukkoon.
Mulla menis kyllä ihan mielen terveys...
Tuntuu että nyt välillä menee myös.
Tää vauvaasia on jotenkin niin kaiken päällä.
Niin että se tuntuu liittyvän ihan kaikkeen.
Kun mietittiin ens kesän lomia niin mietin että onhan mulla jo silloin lapsi.
Ostettiin uusi auto niin mielessäni mittailin takakonttia ja standardivaunuja.
Mietin kun on juhlia tulossa että voinkohan juoda silloin samppanjaa...
Ja välillä niin masentaa.Järjellä kun aattelee niin kyllähän se varmasti sieltä joku päivä tulee, mutta hysteeri-ihmisenä on pelko että entä jos ei koskaan...
Nyt vaan yritän olla ja en testaa ainakaan viikkoon, sillä negan ja menkkojen alun väli on ihan saakutin hankalaa.Epätoivoissaan uskoo että testit on rikki tai jos testasi liian ajoissa tai jos kuitenkin olisi...
Tää palsta hengailu ei kyllä oo ihan tervettä tässä kierron loppuna, mutta tuntuu että tätä vertais tukea on niin hankala oikeessa elämässä ruveta hakemaan.
Ihmisethän voisi luulla mua tosi säälittäväksi...
B)