LaSposa ja muut *tutut*

kiitos teillekin kaikille ihanaisille tänne :hug: vaikka en kiiressäni tänne ehtinytkään kauhun hetkiäni kirjoittaa...mutta kaikki on tosiaan hyvin, mutta vasta ultrassa selvis sekin....väkisin sinnekin itsensä sai tunkea...tai olisin mä maanantaina päässyt, mutta hermoraunio oisin ollut siinä mennessä

PLUSSATUULIA teille kaikkille aivan valtavasti :heart:

niin ja parasta aikaa...onnittelut plussasta ja niitä tarrasukkia sinne nyt toivotaan ja oikeen parasta laatua :heart: :D <br><br>

Katjuska ihanaa, että kaikki oli hyvin! Kyllä varmasti säikähditte, onneksi pääsitte ultraan :hug:

Kiitos onnitteluista :) Toivotaan tosiaan, että tämä kaveri olisi liimautunut äitin massuun paremmin kuin helmiäinen :snotty: :)

Tsemppiä kaikille :hug: :flower:

Ja MARZALLE vielä super iso :hug: ...olet kyllä niin ihana ystävä :heart: kiitos siitä valtavasti =)

ja kiitos myös muille hyville ystävilleni, jotka meidän piinailupinot silloin toi tullessaan :heart:

josko nyt antais muidenki jutuille tilaa :whistle: ;) :D

Katjuska: Onneksi kaikki oli hyvin ja vaaveli jatkaa menossa mukana. Milläs viikolla sä nyt olitkaan? Munhan piti mennä sun kanssa samoilla viikoilla mut mä yllättäen olen taas myöhässä :LOL:

Ovisoireet pukkas viikonloppuna päälle oikeen tosissaan mutta testit näyttää edelleen vain haileeta viivaa. Siellä se vika taitaa olla. Pääsis nyt noissa tutkimuksissa eteenpäin että pääsis vaikka jotain hormooneja syömään :headwall:

Muutenkin on vaavin teko mennyt hiukka takkuseks kun ei noista petipuuhista meinaa tulla enää mitään. Seksi on ruvennut tuntumaan pakkopullalta ja sitten jos sitä ei harrasta niin tulee semmoinen tunne ettei niitä vauvoja ainakaan saa. Siis jos ei jokatoinenpäivä harrasta. Ei niitä varmaan tulekkaan jos ei ollenkaan :D

Sekin risoo kun yks mun nuori on vahinkoraskaana ja #&%?$!* kun ressukka ei pysty edes itsestään huolehtimaan niin sitten kyllä tärppää.

On ruvennut töissä jo tekeen tiukkaa näyttää ystävällistä naamaa :/

Voi ahdistus :headwall: :headwall:

Ahistaa taas.
Kp 20 ja olin taas bongaavina oviksen aamulla.Eli limat.Pientä juilintaa.
seksiä oli lauantai iltana ja nyt taas stressailen että kun ei oo olluna seksiä tänään.
Mä tuun ihan oikeesti hulluksi tän asian kanssa.
Ekat kierrot oli ihan että tulee kun tulee mut nyt tuntuu ihan hirveeltä jos ei pian (lue:nyt) tärppää.
Kauan simot elää? Laskinpa friikkinä että seksistä on 36 h noihin mun oletettuihin ovislimoihin.
Oikeesti.
Tää rupee oleen jotankin niin säälittävää, mutta kaipa kuuden vuoden vauvakuume rupee tekeen tehtävänsä.Kun on päässy yrittään niin toivoisi niin piakkoin tärppäävän...

Lohduttakaa mua.... :ashamed:

Moikkelis moi kaikille
niin eli tuitsu kyseli simpoista..nooh eikös ne saata elää viiskin päivää, mutta aktiivisimpia ovat sen 2 vrk
En tiiä mistä olen tollasta saanut päähäni vai onko mun vilkasta mielikuvitusta taas.
nyt loppu taas kirjotttelu.
Poika ei taas anna hetken rauhaa mun kirjoittaa joten palaillaan paremmalla ajalla taas
marza

Moido!

Meillä on simpat laitettu liikkeelle. Ensi viikko olis piinaviikko ja olen toistaiseksi saanut oltua irti piinalistalta. Mullakin on samanlaisia fiiliksiä kuin joku kirjoitti (sori, en muista nikkiä)... Tulen meinaan hulluksi pikkuhiljaa, jos ei ala tärppäämään. Tosiaan 17.yrityskierto meneillään ja lokakuussa olis aika gynen polille lapsettomuustutkimusten suhteen. En jaksais millään odottaa :headwall: :headwall:

Ja kaikki ystävät ja naapuritkin on raskaana tai saanut just vauvan.
:kieh: Mutta ei tosiaan voi muuta kuin odottaa. Odottaa ja odottaa. Ja odottaa.

Siisami kyseli viikoista niin niitä on tänään 14+3 :heart:

Ois se niin ihanaa ku ihan kaikki odotettais onnellisena pientä kääröä...voimia valtavasti niille, joilla jo järkikin alkaa mennä yrityksen keskellä :hug:

Kyllä marza ihan totta puhui tuosta simppojen elämästä, eli kolmisen päivää nyt ainaski elää ja saattaa jopa sen viisikin päivää joku urhea siellä pyristellä, mutta enemmän näitä urheita siellä varmaan on parina ekana päivänä :D

piti viellä tuosta vaukirjasta lukea, että simppojen matka munasolun luo on n. 18 cm pitkä ja puoli tuntia kestää kavereiden reissata sinne munasolun lähettyville. =)

joo eli meillä ollu sellanen hulabaloo taas tänään että voi juku.
Ja sitte soittelin neuvolaan kun meillä pojalla oikealla puolella nivunen aina välillä pullottaa.
eli nivustyrä :/ joten aika terv keskukseen sitten omalle lääkärille 18. pv ja lääkäri varmaan lähetteen laittaa sairaalaan joten leikkaus on sitte meillä meidän pienellä edessä, se on ihan varmaa :'(
Mutta onneks ei mitään vakavaa kumminkaan mutta nyt jo sydän itkee ikävää kun poika joutuu sitten jolloinkin sairaalaan.

Hippula
Heippati kaikki!!!Piinailin jossain viikolla,mutta toivottua tulosta ei taaskaan..Nyt oon jo vähä luovuttanu asian suhteen ja koittanu keksiä jotain muuta ajateltavaa.En oo jaksanu kytätä enää kp:iä tai sitä että millon "pitää" pupuilla tai mitää semmosta..Oon kovin negatiivinen nykyään sen asian suhteen,että joskus tulisin raskaaksi.Että tämmöstä vali-vali-juttua täältä suunnalta taas tällä kertaa.. :ashamed: Sorry..MUTTA ONNEA KAIKILLE SUPERISTI JOTKA OOTTE PLUSSAILLEE HILJATTAIN!!!! :flower: :hug: :heart: :heart:
Palailen taas joskus! :wave:

hippula, juu tiedän tunteen ja en itekkään oo missään pinossa mukana enää, en jaksa sitä pettymyksen tunnetta enää.
Meillä oli eilen kauhunhetkiä taas illalla kun ysin aikaan mentiin aluesairaalaan kun poika olkoi huutaa suoraa huutoa ja se patti nivusessa oli ihan kivikova.Hyvä tavaton kun mä olin paniikissa ja tollo soittelin jo hätäkeskukseen kun ne neuvolassa sanoi että jos laps alkaa kipuitkua itkemään ja mahaa valittaa niin äkkiä sairaalaan.
no eipä me viisaammaksi tultu, kotiin vaan ja sitä omalääkäri aikaa vaan ootellaan.Oli nimittäin niin että kun sairaalaan päästiin niin pojalla se tyrä oli painunu takasin.mutta kas kas niin tänään taas ollut aika lailla pullollaan ja sain oikeen kuvan nappastua lääkärille todisteeksi että siellä on ihan kunnon mollura siellä nivusessa mutta osaa olla salakavalasti piilosilla näköjään.
Rankkaa tääkin on kun lapsilla ei oo ikinä oikeen kivaa ikää, kun aina on kova huoli oli ne minkä ikäsiä vaan :/
Nyt meen laittamaan meiän pikku kullan nupun nukkumaan.
hyvää yötä kaikille :)

LaSposa

Marza voi juku että teil on tollanen ongelma nyt pikkumiehelle tullu!? Onneks ei ole kuitenkaa vakavasta asiasta kyse, kun korjaantuu leikkauksella. Kyllähän se tietysti huolestuttaa äitiliiniä!:)

Mä kävin eilen gynellä (on se kumma, et pari viime kertaa mun on tehny TOSI pahaa, ku otetaan papa-koe! melkein alkaa heikottaa!?) ja nyt sit paprut lähti Naistenklinikalle siinä toivossa, että päästään tutkimuksiin jossain vaiheessa, vaikka yritystä vasta vajaa puoli vuotta. Gyne lupas puhua mun puolesta, koska mulla on ollu vatsakalvon tulehdus aikanaan ja se voi tukkia munanjohtimia. Ollaan nyt täs sit vähä tjot-asenteella, kun meillä ne häätkin on tosiaan ens kesänä -ja nyt to-pe yönä ollaa menossa jonottamaan kirkkoaikaa, ku tääl etelässä on niin älytön systeemi näiden kirkkojen kanssa!:( Joutu ottaa oikee töistä virkavapaata! Pitäkää peukkuja, että saadaan haluamamme aika! Meinataan mennä tossa 4-5 aikaan to-pe yönä oottelee, ku 9 se toimisto aukee...

LaSposa, miks ihmeessä pitää niin aikasin ,mennä jonottaan? onko kirkot niin kysyttyjä tai mikä siinä on? että ei riitä puhelimella varaaminen?
Ja että tuleeko ihan jonoo ulkopuolelle ovia kun pitää jonottaa...kuulostaa kyllä totta tosiaan aika vaikealle..huh mikä rumba teilläkin on siellä edessä.
koittakaa mennä ajoissa nukkumaan että jaksatte mennä valvomaan
;)
Mulla on puol yhdeltä hammaslääkäri ja ennen sitä mennään mun serkun luona käymään, joten moikkelis moi taas ja nyt aamupalalle.
<br><br>

Moikka Marza. Jokunen viikko keväällä piinailtiin yhdessä.
Minä plussasin juhannuksen tienoolla. Pari viikkoa sitten sain tietää,
että masussa potkiikin kaksi vauvaa :) La on helmikuun lopulla.
Tsemppiä ja jaksamista kaikille vanhoille tutuille odotuksen odottamiseen tai odotusaikaan.

Mieletöntä, että kohta meillä on ns. suurperhe. Kaksi lasta on ennestään, ja nyt tulossa sama määrä lisää. Ihanaa!

Lisäys. Niin minä kirjoittelen tuolla kaksosodottajien pinossa.

PII28 rv 14+5
<br><br>

Pii28

Tuplasti onnea siis sinulle, voi mahoton sentään, että oikeen kaksoset tulossa.voi jukra sentään.oliko sulla ihan luomuraskaus?
Ajattelin vaan että jos otan piakkoin yhteyttä gynelle ja aateltas tuota clomi juttua niin siinä ainakin kaiketi on aika suuresti mahiksia just kaksosiin ellei kolmosiin.
Mutta eipä tietenkään aina ja sekin että ei nekään mua välttämäti auta.
Mutta kuten sanoin niin Onnea tuplaten teidän koko perheelle tulevasta =)

Tervehdys taasen!

Täällä ollaan oltu vaihteeks masennuksen syövereissä kun vauvoja pukkaa lähipiiriin...vaan ei meille! :headwall: Onnellinenhan sitä pitäisi olla aina siihen mitä on ja tietty toisten onnellisten puolesta, vaan kun tuppaa tuo hymy hyytymään aina välillä. :'(

Noh, mutta ovista yritän tikutella kun nyt nuo Terot on tosiaan käytössä. Josko vaikka ihan oviksen saisi aikaiseksi ja simpat sitämyöden lähtökuoppiin. ;)

Onnea ja enkeleitä plussalaisille! :heart:

PII:lle tuplaonnittelut :heart: :heart: me mennäänkin näköjään samoilla viikoilla..itellä tänään kans 14+5 ja minulla yksi murunen masussa :heart:

Marzalle voimia kovasti :hug: hyvä, että pikkumies hoitoon pääsee ja tuo kuva homma oli hyvä...ne penteleen lekurit ku ei aina tunnu uskovan :kieh:

Taiskulle :hug: että pääsis masiksen kourista pois ja joskos ne terot tosiaan auttais asiaan =)

plussaonnea ja enkeleitä ja tarrasukkia masuasukeille :heart:

LaSposa

Kovasti onnea PII:lle tuplavauvoista!!! :heart:

Marza Joo täällä Vantaalla saa kirkkoja varata vantaalaiset ens kesäks 1.9 klo 9-12. Varaus tapahtuu joko virastossa paikan päällä tai puhelimitse. Puhelinlinjat menee todennäkösesti tukkoon, siel ei oo jonotussysteemiä, että painat aina uudestaan ja pääset läpi jos hyvin käy! Siel on kai 3 henkilöö vastaamas puhelimiin ja 1 sit paikan päällä ottamas varauksia. Varminta on siis mennä jonoon jo yöllä (kuulema jotkut menee jo illalla, mut me aateltii et josko tos 4-5 maissa mentäs eväiden kanssa...) ja soittaa siitä jonosta koko aika samalla jos sattus pääsee puhelimella eka läpi! On tosiaan älytön systeemi!!! Mut ei auttanu ku ottaa virkavapaata duunista ja mennään sit sinne jonottelee...

Piille onnittelut tuplavauvoista...toivottavasti täälläkin pääsen uudestaan tuonne odottavien puolelle...Nyt odotellaan keskenmenon jälkeen menkkoja että voisi yrittää uudestaan...ei lannistuta :hug: :hug: :hug: :hug:

Meillä tuli taas täti kylään, joten 18. yrityskierto alkoi tänään. Pettymys on taas suuri, mutta eiköhän tästäkin taas jotenkin selvitä. Gynen polille on aika tiedossa, jos siellä sitten jotain selviäisi...

Tsemppiä kaikille ja onnittelut kaikille odottavien puolelle siirtyneille.

Tuitsu harmaana
Heippaheippa.

Täällä taas jännäillään...
Kp 28 menossa ja mitän ei missään tunnu.Tai olo on kipeä, mutta johtuuko se siitä että on vaan kipeä vai onko se oire, ei oo mitään tietoa.
Tai on mulla yksi oire. nännit on kipeät ja jos oikeen oireita keksii niin alakerrassam on ehkä kosteempaa.
En olis kyllä ikuna kuvitellut että rupeen mistään tämmösestä julkisesti höpiseen...Kaikkea se vauva kuume teettää...

Jotenkin tuntuu siltä että ei oo napannu, tai ehkä tää on vaan suojamekanismi ei pety niin pahasti.

Aina kun kattelee noita kauanko yritystä-pinoja niin tuntuu että siellä on vaan heti tärpänneitä tai yli vuoden odotelleita, karuttaa vaan että jos kuuluu siihen kauan yrittäneiden joukkoon.
Mulla menis kyllä ihan mielen terveys...
Tuntuu että nyt välillä menee myös.

Tää vauvaasia on jotenkin niin kaiken päällä.
Niin että se tuntuu liittyvän ihan kaikkeen.

Kun mietittiin ens kesän lomia niin mietin että onhan mulla jo silloin lapsi.
Ostettiin uusi auto niin mielessäni mittailin takakonttia ja standardivaunuja.
Mietin kun on juhlia tulossa että voinkohan juoda silloin samppanjaa...
Ja välillä niin masentaa.Järjellä kun aattelee niin kyllähän se varmasti sieltä joku päivä tulee, mutta hysteeri-ihmisenä on pelko että entä jos ei koskaan...

Nyt vaan yritän olla ja en testaa ainakaan viikkoon, sillä negan ja menkkojen alun väli on ihan saakutin hankalaa.Epätoivoissaan uskoo että testit on rikki tai jos testasi liian ajoissa tai jos kuitenkin olisi...
Tää palsta hengailu ei kyllä oo ihan tervettä tässä kierron loppuna, mutta tuntuu että tätä vertais tukea on niin hankala oikeessa elämässä ruveta hakemaan.

Ihmisethän voisi luulla mua tosi säälittäväksi...

B)

:heart: PII:lle tuplaonnittelut!

LaSposa, miten kirkon kans kävi? aikamoista, että yöllä mennä jonottaan? meinaa olla naimisiin menijöitä..

kaikille kovasti tsemppiä, ja vipinää lakanoihin :LOL:

on se kyllä inhottavaa, että niille tulee vauvoja, jotka niitä ei haluu/pysty hoitaan :'( ja ne ketkä niitä haluaa ei niin vaan saakaan!! on se niin väärin!

minäkin sain neuvolaan soitettua ja eka käynti olis parin viikon päästä. np ultra sit kuukauden päästä, miten sinne asti jaksaa..?

LaSposa

Saatiin onneks se hääkirkko mikä haluttiin ja oikeelle päivälle!:) Mä en muute oo missää pinoissa enää, ku yritys jatkuu sit kesällä taas... ei tosin ehkäsyäkään, et tjot-asenteella osittain liikenteessä. Kävin viime vkol gynel ku kierto epäsäännölliseks heittäytyny ja lapsettomuustutkimuksiin hakeudutaan -eilen selviski, et mun papa-luokka oli 3!?!?! Nyt saan sit lähetteen, en lapsettomuustutkimusten takia vaan kohdunkaulansyövän esiasteen eli solumuutosten takia!!! Hitto et ottaa pattiin ku alkuvuodest tuskailin sen kasvaimen kans munasarjoissa, joka sit häviskin vaan! Aina jotain!:( Jospa ne samal tekis aukioloultranki sit... Onks kellää kokemuksia siit laserhionnasta/koepalojen ottamisesta, onko kauheen kivuliasta...? Ku mä oon niin herkkä, et papa-kokeeski melkein tulee jo heikotus...

Yhteistyössä