Marzalle :hug: :hug: Tsemppiä vain ja olen ihan 100 varma, että kyllä sinä sen plussan vielä saat, eiks vaan
Voimia :hug:
Täällä on kaunis ilma tänään, aurinko paistaa ja käy pieni tuulenvire. Tosin ulkoilmasta ei juuri ole nautittu, kun piti siivota :ashamed: Mua ärsyttää, kun viikot menee niin töissä ja illat tuntuu niin lyhyiltä, ettei millään jaksaisi siinä vielä kaivaa imuria ja luuttua esiin :/ Rutiiniksi on sitten vähän muodostunut, että lauantaiaamuna siivoillaan ja sunnuntaina nautitaan sitten ulkoilustakin. Yksin kun näiden viiden kanssa viikonloput touhuaa, niin siinä on sitä ihan perusjuttuakin (ruuanlaitto, pienten päiväunet, tiskausta, pyykkiä...) niin paljon. Lapset auttavat meillä kyllä tosi mielellään siivouksessa, mikä on hieno juttu äidin mielestä
Tänään isot tytöt saivat sitten "palkaksi" taskurahaa ja lähtivät käymään pyörillä Tiimarissa ja jätskillä
Mies on meillä ollut viimeaikoina vähän sitä mieltä, että kannattaakohan sitä kuudetta enää haaveilla :ashamed: :snotty: Siitä tuli vähän sanaharkkaakin :\| Itsekin on nyt vähän kahdenvaiheilla, että mitähän tässä tekisi. Mies pelkää, jos en jaksakaan sitten kotona, kun hän on paljon töissä. Mistä se sellaista on saanut päähänsä
Ehkäisyä ei viime viikolla käytetty, mutta kun mainitsin, että ovis lähenee, niin hän yllättäen nukahtikin sohvalle illalla
Kyllä olin loukkaantunut
Voisihan sitä nyt aikuinen ihminen sanoa suoraankin :kieh: Kaipa se on raasu yrittänyt sanoakin asiansa, mutta minä jäärä en vain suostu sitä kuulemaan :ashamed: :ashamed:
En tiedä :headwall: Tosi hankala tilanne, kun toisaalta tekisi vauvaa hirmuisesti mieli ja siihen ei oikeastaan olisi mitään estettäkään. Mutta toisaalta sitä miettii, että onkohan siinä sitten kuitenkaan mitään järkeä :ashamed: Periaatteessa olisin tässä kierrossa voinut raskaaksi tullakin, mutta järkeillen, ehkä en kuitenkaan
Tuonne 35 viikon pinoon minä silti eksyin, ihan varovaisesti vain :ashamed:
Tälläistä tämä krooninen vauvakuume sitten lienee :snotty: Ei saa rauhaa koskaan
Paitsi se on jännä juttu, että sen olen kyllä tiedostanut tosi voimakkaasti, että tämä olisi viimeinen kerta..
Ei kai tässä muuta voi, kun vain iloita jokaisesta päivästä, jona saa taas sängystä herätä
Aurinkoa kaikille ja iloista mieltä :wave: