LaSposa ja muut *tutut*

Tuitsulle toivotan kans että olis tärpi käyny.
Meillä on tuparit tuossa 8. pv ja kovasti olen jo pikkuhiljaa alkanu miettiin että mitä kaikkee kivaa sitä kehittelis syötävää ja juotavaa.Antakaa vinkkejä mulle eritoten että millasta boolii vois laittaa.Syömäpuoli kkyllä järjestyy että ne hommat on hanskassa mutta kun en mä osaa boolia laittaa.. :ashamed:
Joo että semmosta.Eilen taas tultiin kotiin kun olimme siskon mökillä ja oli kyllä niin ihanaa kun sai saunasta suoraan juosta järveen ja ihan siinä aatamin ja eevan asuissa isännän kanssa uiskenneltiin.poika oli mun siskon kanssa sen aikaa että saimme rauhassa saunoa ja uida.Ihana reissu pitää myöntää =o)
Mutta hei nyt mennään kauppaan.Se on moro
 
no niin...

negahan sieltä tuli.täysin puhdas valkoinen ei ees kääntelemällä mitään toivon hiventäkään.

mä en oikeasti kestä.
alkasi sitten menkat kun ei tuu plussaakaan.

mä rupeen oikeesti oleen jo ihan romuna.
 
LaSposa


Noni, nyt oon sit vaan tän ketjun armoilla minäki, sanouduin tippuneeks vkon 33 jännääjistä -kyl nää menkat on, mitkä alko kp13 iltana eli pe iltana:( Jostain luin, että jos menkat alkaa illalla, ni vasta seuraava pvä on kp1? Meneekö tosiaan näin? Mä oon merkannu kyl aina jo heti jos on illalla alkanu... eli mun laskujen mukaan mulla nyt sit kp3 menossa! Tainnu muutto ja uuden työpaikan jännitys saada kierron totaalisen sekasin:(
 
LaSposa, mä ainakin laittasin heti sen illan mukaan kp:n ku alkaa, muta en tiiä mikä olis oikee tapa.
Ku alkas ees et osais laskee sen kp:n taas itekki tai ku ei alkais ja ois raskaana, mutta en osaa sanoo mitää ku on niin ku on mulla taas sekasin koko kierto.
Naapuri just kertoi että hänestä tulee joulukuussa mummo, ihana uutinen oli kyllä kun häen lapsilla ei ole vielä lapsia ollenkaan.ihanaa kuulla vauvauutinen kun toinen oli ihan täpinöissään ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 13:44 LaSposa kirjoitti:
Noni, nyt oon sit vaan tän ketjun armoilla minäki, sanouduin tippuneeks vkon 33 jännääjistä -kyl nää menkat on, mitkä alko kp13 iltana eli pe iltana:( Jostain luin, että jos menkat alkaa illalla, ni vasta seuraava pvä on kp1? Meneekö tosiaan näin? Mä oon merkannu kyl aina jo heti jos on illalla alkanu... eli mun laskujen mukaan mulla nyt sit kp3 menossa! Tainnu muutto ja uuden työpaikan jännitys saada kierron totaalisen sekasin:(
jep.mäkin tiputin itseni viikko jännääjistä ja taidan jäädä tänne vaihteleen kuulumisia.
Toi viikkojännäminen käy vähän turhan stressaavaksi.
Alkais menkat niin pääsis uuteen kiertoon.
Toisaalta mikään ei oo parempi menkkojen aloittaja kun negatesti.
Mulla on aina(noh, aina ja aina kaks kertaa...) alkanut pari päivää neg testin jälkeen, jos nyt kävis niinkin...

kakki homma taas, mut jos nyt pääsis sitten taas yrityksen makuun niin olis parempi mieli.
Eihän tää toisaalta ollut kun neljäs yritys, mutkun olin jotenkin niin varma.Tissitkin on edelleen kipeet ja pinkeenä, ehkä ne on mulla sitten menkkaoireita?
Joku kerta kun oo oireeton niin sitten kantsii jo toivoa jotain...

Nyt vaan tuntuu niin utopistiselta ajatukselta että meille koskaan tulisi lapsi...
 
Tervehdys!

En ole minäkään viikkojännäjiin viimeikoina ilmoittauunut....no tosin eipä ole tullut pariin kuukauteen tätikään.Mutta hermoja se koettelee aina pudota...ja joka kerta askeleen korkeammalta.

Mulla ei ole nyt toimineet tädin kutsuhuutoina edes nuo negatestit.Reilu viikko sitten tein viimeisimmän.Menen nyt sit ylihuomenna gynelle asiaa selvittelemään.Tietty sitä kaikesta huolimatta pientä toivonkipinää pitää yllä. On tämä elämä vaan aikamoista! :headwall:
 
LaSposa


Voi että, on siis muillakin ongelmia kierron kanssa -teillä muilla vaan päinvastasia kun mulle, mulla se täti tulee liian usein ja teille se ei kerkii olleenkaan! Voi että, toivotaan että päästään kaikki taas balanssiin pian!!!!

Mulla on muru työmatkalla -joutuu jatkossa aika paljo olee reissuissa:( ehkäsyä ei aiota ottaa käyttöön vaikka häitä suunnitellaan ens kesäks, että kai tässä ollaan sit kohta tjot-asenteella liikenteessä ainakin ens kesään asti...
 
Heips ! :wave: :wave:

Onpas todella mukava kuula vanhoista kamuista =) =) Hienoa Marza kun panit kyselyn pystyyn!!!

Onnea plussanneille oikein kovasti, jospa me muut tullaan täältä vielä joskus perästä =) =)

Miettinyt olen kans useasti, että mitähän teille nykyään kuuluu... se meidän pino silloin oli aika mukaansatempaava :D :D
Minä oleilen tuolla vko 32 pinossa, huomenna ois h-hetki :whistle: :whistle:
Aika vasta liityin tuohon pinoon ku päätin kans että täytyy ottaa vähän iisimmin nää piinailut :headwall: :headwall: Oon kyllä aika hyvin malttanu pitää näppini koneesta irti, joskus käynyt vain katselemassa onko mitään uusia plussatuulia liikenteessä :D :D Mut kylläpä ku kierto lähestyy loppuaan niin sitä on näköjään purettava näitä paineita johonkin :LOL:

Tässä ku tätä yrittämistä ja pettymistä aina uudelleen on ollu keväästä asti niin välillä on jo kerinnyt miettiä että haluankohan minä sittenkään enää lasta tai siis haluan, mutta jaksankohan minä aloittaa kaiken alusta ku poijjaan kans pääsee nykyään jo niin helpolla ku on jo niin iso... mutta kyllä kai sen varmaan jaksaa...

:LOL: Täälläkin taas tissejä puristellaan ja itseä tarkaillaan oikein urakalla :LOL: Tissit on muka taas jotenki eri tuntuiset ja vähän kipeätkin :D ja väsykin on ja vähän outo olo muutenki.... (ihan ku ei ennen oo ollu) Onkos muuten tutun tuntuisia oireita ? :LOL: :LOL:

Pidetäänpä tätä palstaa hengissä, mukava turista "vanhojen" tuttujen kans =) =)
 
LaSposa


Heissan! Pakko oli tulla kertomaan, että täällä taas toivonkipinä heräs: eilen oli ihmeellisiä alavatsaoireita ja limaa tuli vessakäynneillä (jota ei oo tapahtunu mulla kyl aikoihin ainakaa!) ja tänää kp 7 tein aamulla ovistestin ja 2 viivaahan siihe pärähti!!! Eikä olleet mitään haamuja, vaan kyllä ne aika lailla tasavahvoilta viivoilta näytti! Tää taitaa olla eka kerta ku ovuloin kunnolla huhtikuun jälkeen, näin ainakin epäilen!? Harmi, että mies on ollu ti illasta asti työmatkalla, tulee kyl tänä iltana kotiin... toivottavasti ei oo liian myöhäistä!?!?!?
 
kp 2 täällä ja uuten kiertoon taas vähän viisaampana.
Kierroksi tuli siis 34.
Taasen lupaan asua täällä vähän vähemmän.
käyn ehkä tässä pinossa kääntymässä ja yv:llä saa yhteyttä jos niin tahtoo...Mitäsny-palstalla oon kanssa usein, muuta nyt pidän vauvakuumeosiottoman kierron ja aattelin olla myös tikuttamattakin. Puputtamatta en kyllä jätä :D

Plussa onnea laSposa sinnekkin, toivottavasti meillä kaikilla tärppäisi pian.. :heart:
 
Joo LaSposa ilman muuta tänään ku mies kotiintuu ni pidät petin lämpimänä ja ittes kuumana.Aina kannattaa takoa kun rauta on kuumaa ;)
Mulla kans muuten on niinku äippä tuolla kertoi ni tissit aika arat ja jotenki etovaa olookin on ollu mutta en sano mitään, en sano mitään.Kumminkin se on taas sitä kuulua toiveajattelua.
Eilen porvoossa asioidessani menin tollo taas brunbergin makeismyymälään ja ostin pari lootaa niitä suklaa suukkoja.Hyi että olin kipee koko illan ku niitä hoopona sisuksiini menin useemman kipaleen tunkemaan.
Että sitä ei ees vanhuuden päivilläkään usko että ei liikaa makeaa.
No mutta nyt sitten just meen syömään aika yksinkertaista mutta ah niin ihanaa makaroonivelliä, se osaa olla muuten aika namia.Onko moni maistellu, tai siis että onko tuttu ruoka?
Ollaan yhdynnässä, terkuin:Marza1970
 
LaSposa : Minäkin olen keväästä asti luullut ainakin ovuloivani, mut tässä kierrossa ovislimaa tuli ihan mielettömästi. Tiedä häntä sitten olenko ovuloinut aiemmin... :/ . Tottakai sitä piti pupuilut sit heti pystyyn panna ku limat hokasin...joten sen vuoksikin nyt on aika jännää ja kuvittelee itellensä taas kaikki mahottomatkin oireet :LOL: :LOL:

Marza : Makaroonivelliä olen syönyt joskus penskana ja se oli kyllä tautisen hyvää!! Onkos sulla reseptiä siihen? Itse en tosiaan ole sitä keittänyt.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 13:00 MARZA 1970 kirjoitti:
Äippä, mä keitän makaroonit kypsäksi ja valutan keitin veen pois. Sitte makaroonien joukkoon vaan maitoo ja kiehautan,ja sit suurustan sen maitotilkkaan sekoitetulla vehnäjauholla.Suolaa ja nokare aitoo voita ;)
Tänks :D Täytyypä keittää vaikka iltapalaksi :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 13:06 äippä35 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 13:00 MARZA 1970 kirjoitti:
Äippä, mä keitän makaroonit kypsäksi ja valutan keitin veen pois. Sitte makaroonien joukkoon vaan maitoo ja kiehautan,ja sit suurustan sen maitotilkkaan sekoitetulla vehnäjauholla.Suolaa ja nokare aitoo voita ;)
Tänks :D Täytyypä keittää vaikka iltapalaksi :p
No kannattaa tehä jos vaan suinkin tykkää ja meillä poika 1v8kk syö suurella halulla mikä on tottakai äitin mieleen ;)
 
LaSposa


Joo, makaronivelli oli munki SUURTA herkkua lapsena!!! Tykkään siitä vielki, mut ei niin usein tuu tehtyy kyl! Mä laitan sinne vaa maidon sekaan ku makaronit on kypsiä ja rikon munan sinne sekaan, siitä tulee hyviä riekaleita sinne joukkoon!;) Sit suolaa vaan ni nami nami!

Tänää kyl pupuillaa illalla ku mies tulee kotiin!!!! Nyt on taas toivonkipinääki ku ovis on käsillä!:)
 
Huomenta :wave: !

Eipä tullut tehtyä velliä illalla ku lähettiin avaamaan lätkäkausi ja käytiin katsoon Kärppä-peli =) .

Siis tää on taas ihan kaameeta tää kierron loppu. tuntuu että pahenee vaan entisestään :eek: . Viime yön pyörin sängyssä ja tutkailin onkohan nuo mun tissit kipeet vai ei ja oiskohan ne sattumoisin kasvanu yhtään :LOL: :LOL: . Mihinhän minä tän homman kans vielä joudun... johonki kumikoppiin varmaan jos tätä vielä kovin pitkään jatkuu :LOL: :LOL: .

Oireitahan on kyllä omasta mielestäni muitakin...on palelua/hikoilua, huonoa oloa, väsymystä ja kaikkea maan ja taivaan väliltä :LOL: :LOL:

Oiskohan tähän kuumeiluun saatavana jotain rauhoittavaa pilleriä vaikka :kieh: ?
 
LaSposa


Noniin! Nyt on saatu muru eilen illalla kotiin työmatkalta ja pupuiltiin oikein kahteen otteeseen!;) Tänään tein taas ovistestin (ovisoireet jatkuu edelleen) ja ekaa kertaa mun "vauvauran" aikana sain VAHVEMMAN viivan testiviivasta kun kontrolliviivasta!!! Nyt on siis piiiiitkästä aikaa oikein toiveikas olo, ku en usko että oon ovuloinu sen huhtikuun jälkeen, jolloin sain ne viivat ovistikkuun ja tunsin ihan selvät oireetkin. Sen jälkeen ei oo oireita ollukaan ja viivatki tikuissa niin haamuja, että tuskin on ovulaatioo ollu! Nyt sit ilmottauduin jännäämään vkon 34 porukoihin!:) Hassua, ku olin aluks vkon 33 jännääjissä, sit tuli täti ja nyt oon jo seuraavan viikon porukoissa, ku oviski tuli näin pian! Mut tuun toki raportoimaan teillekin tänne aina heti mitä tapahtuu! Ja maanantaina se alkaa sit opellakin työt uudessa koulussa pitkän kesän jälkeen! Jännää sekin!:)
 
parastaaikaaharmaana
LaSposa ja muutkin.. :) Millaisina olette tunteneet nuo ovikset? Mulla pitäisi oviksen olla laskurin mukaan nyt lauantaina. Eilen vain tuntui jo aamusta asti kovaa "pistos"kipua vasemmalla ja välillä oikeallakin. Päivän päälle kipua tuntui enemmänkin ja halut olivat kyllä huipussaan :p Yöllä kun käännyin, niin vihlaisi taas oikealle tosi kipeästi. Vielä tänäänkin jotenkin jomottaa tuolta vasemmalta..

Aiemmin en ole mielestäni ovista tuntenut, mutta nyt nuo "oireet" jotenkin tuntuivat, että olisi voinut oviskipua ollakin?
 
Mukavaa kuulla teistä kaikista taas ja juu makaronivelli on naminami herkkua :p

Mukava kuulla LaSposa että testit näyttää kunnon viivoja...oliko sulla ihan normaalin mittaiset ne kuukautiset kun tulivat nyt väärään aikaan? Tsemppiä valtavasti...

ja tsemppiä ihan jokaiselle :heart:
 
BOIING! Tere Marza ja muut! Pomppaan tänne teidän sekaan, vaikkei tunnetakaan mistään vanhoista piinailuketjuista. Olen itsekin "vähän" samoilla asioilla liikkeellä, viides yrityskierto menossa km:n jälkeen ja vähän jo alkaa hermo pettämään. Kolmosta siis yritämme. Viikko sitten luulin jo tärpänneen, kierto huiteli jo 34:ssä ja pahoinvointia oli ollu viikon verran. Meninpä ja ostin testin, mut testasin kp35. No nega tuli ja menkat melkein saman tien, plääh. Tästä tympiintyneenä tilasin jo ovistestit, elämäni ekat.

En nyt halua tästä kauhean suurta numeroa tehdä, jotenkin alan kai jo alistua, kun tuota ikääkin (ja painoa) alkaa olla... Se vaan ihmetyttää, että kaikki kolme raskautta ovat alkaneet ekasta kierrosta, et mikä tässä nyt on...
 
laiskamatolöhöäjälle mukavaa kun eksyit tänne seuraamme.
Mulla oli muuten eilen niin kamala etova olo koko päivän ja oikeen kunnolla yökkäytteli ja mun ihana mesekaverinikin jo povaili että jospa nyt enteilis, mutta en mä usko, en saata millään uskoa, sen kymmenen kertaa kun olen joutunut pettymään niin en mä usko.
Oi kuinka se oliski ihan uutinen jospa olisin kumminkin raskaana.Kyllä mä tänään meen ostamaan testin mutta tulos on kummiski se sama -
Mutta onhan se kiva että saa varmuuden.Vaava olis enempi ku tervetullu meidän elämään =)
Ja LaSposalle nyt vaan hirmusti tsemppii tähän kiertoon...kyllä se ahkeruus palkitaan jossain välissä, eiks se niin mee ;)
Miten Katjuska sulla on menny nyt raskaus? Miten siellä se ultra on, joko se on ollu?
Ihanaa kun käyt kirjoittelemassa kuulumisia :hug:
 

Yhteistyössä