LaSposa ja muut *tutut*

:D Minäkin sitte vihdoin sen viivan siihen testiin sain!! kyllä jännittää. kp 27/30 testasin. nyt on ollu tuota ruskeeta vuotoa ihan vähän, sitä ei välttämättä etes huomais jos ei hullunlailla kyttäis! masua vihloo välillä tosi kovaa :'( siks vähä huolettaa tuo vuoto ku viime syksyinen raskaus alkoi kans näin ja kesken meni, esikosta ei ollut mitään vuotoja!

mut niinhän ne sanoo et se ruskee vuoto normaalia? kai :ashamed: tässä vaiheessa. yritän ottaa rennosti ja kattoo miten käy siis yritän.

 
Triinelle onnittelut plussasta :heart: ja toivottavasti tuhruilu siitä kans loppuu...itellä kans ollu jonkin verran pientä vuotoa tässä raskaudessa vaikka esikoisesta ei ollutkaan ja hyvin ainakin vielä on pikkuinen matkassa pysynyt =)
 
Miten voin kyllin kiittää elämää rikkaudestaan;
sain kaksi silmää ja kun ne vain avaan
erotan tarkkaan valosta varjon,
yön,avaruuden ja tähtisen taivaan.
Ja ihmispaljoudesta hahmon rakkaan.

Miten voin kyllin kiittää elämää rikkaudestaan,
kun herkin korvin öin,päivin kuulen
sirinät kaskaan ja kanarialinnun.
Vasaran kalkkeen,sadekuuron,koiran haukun
ja oman rakkaimpani äänen hellän.

Miten voin kyllin kiittää elämää rikkaudestaan,
kun sain oman äänen ja sain kielen aarteen.
Kun sain selvän järjen ja sanojen voiman,
äidin,ystävän,veljen,sain valon hohteen
sen joka rakkaimpani teitä ohjaa.

Miten voin kyllin kiittää elämää rikkaudestaan,
kun uupunein jaloin sain taivalta taittaa.
Rapakot tarvoin ja kaupungit kiersin,
rannikot,vuoret,karun autiomaan helteet
ja sinun pihallesi viimein päädyin.

Miten voin kyllin kiittää elämää rikkaudestaan,
sydämen sainhan ,pakahtuvan ,täyden.
Kun aivojen voiman näen hedelmää luovan
ja kun pahuus haihtuu,kun hyvyys sen voittaa.
Kun näen silmiesi loiston kirkkaan.

Miten voin kyllin kiittää elämää rikkaudestaan,
sain siltä itkun ja sain siltä naurun.
Onnen ja tuskan eron niin huomaan
ja niistä pystyn oman lauluni luomaan,
sen jota kaikki luovat kaikkialla.
Laulun,jota luodaan kaikkialla.


Onnen toivotukset ja miiiiiiljardit halit teille kaikille!!!

Toivottaa Poio


:hug: :heart: :hug: :heart: :hug: :heart: :hug: :heart: <br><br>
 
triine


Onnea nyt sinullekkin todella ihan hirmuisesti.On se veikeää että sieltä sitä kaikki pikku hiljaa meistä plussailee.Ihanaa.Kyllä mä niin toivoa elättelen vielä meillekkin.
Nauti nyt vaan ihan hissukseen pienen pienestä ihmistaimesta vatsassasi.
On se lahja suuri.Sitä saa rakkaudella kantaa ja odottaa kunnes sen viimein syliin saa.
Onnea :heart: :heart: :heart:
 
Meillä täällä vaan samaa rataa mennään.
Mun isä oli viikon meillä kylässä ja lauantaina vein isukin kotiin korialle.
Ihanat ilmat suosinu koko kesän ja uimassa ollaan ahkeraan käyty.
1.9 mies vie mut ja pojan risteilylle kun olen marmattanut että miten mullekkin joskus maittas ihan vaan valmis ruoka.
No olipa ihan ylläri kun sitten sano että risteilemään mennään ja emäntäkin kuulema saapi sitten valmiiseen pöytään istumaan.
osaa olla kyllä niin ihana tuo ukko kulta ;)
 
kp 14 ja nettipimento alkaa ettei kuvittele itselleni mitään oviksen jälkeisiä oireita.

Simot on matkalla ja pari varmistusta on vielä puputtava.

Pitää kehittää itelleen joku kiva ajanviete etten stressaile...


nähään reilun parinviikon päästä.
pitäkeehä peukkuja.


Yksi kaveri kävi täällä kerran kattelemassa ja sanoi että on kauheeta kun ihmiset on noin epätoivosia. :D
 
Siisami harmailee
Siis mitä????? Mekö epätoivoisia :headwall: Paistaako se läpi :D

Täälläkään ei mitään ihmeempää. Huomenna aamulla pitäis viedä se simppa näyte tutkittavaks. Mahtaa tulla mielenkiintonen aamu kun on toi äijä revittävä kuuden jälkeen aamulla vetään käteen :LOL:

Kaikkee sitä joutuu tekeen. Kierto menee sellai vähän huonosti kun ovis osuu taas tosi lähelle miehen työreissua ja sit mä itse taas ehdin lähtee ennen kuin mies tulee takaisin. Ei siis nähdä toisiamme puoleentoista viikkoon. Täytyy toivoo et ovis ehtii tulla ennen sitä.

Mie lähden tyttöjen kaa rentoutuun viikosk Bulgariaan. JEEE :D
 
Peukkuja pietään, että kaikille tärppi kävis!
en minä ole uskaltanu tuonne odotus puolelle vielä siirtyä, käyny vaan lukeen juttuja.. :ashamed:

tietääkö teistä kukaan mitä tarkoittaa keskeytynyt keskenmeno? minä oon sitä pari päivää ihmetelly, meinasko tulla km, mut ei tullutkaan? olihan mullakin keskenmeno, mut kai se oli ihan normaali :( . kaikenlaista sitä oppii ku täällä aikaa kuluttaa.
 
tietääkö teistä kukaan mitä tarkoittaa keskeytynyt keskenmeno? minä oon sitä pari päivää ihmetelly, meinasko tulla km, mut ei tullutkaan? olihan mullakin keskenmeno, mut kai se oli ihan normaali :( . kaikenlaista sitä oppii ku täällä aikaa kuluttaa.


nyt mää tiedän tähän vastauksen, piti tehdä vähän tutkimus työtä!!
 
LaSposa
Olipa meijän pino tippunu! Ja sama on käyny mulle... tipuin vkon 34 jännääjistä eilen pois...:( Se oli sit meijän vika yrityskierto ennen ens kesää... ens viikolla meen gynelle ja hakeudun tutkimuksiin tässä vuoden aikana, että tietää mitä pitää tehdä toisin sit ens keväänä...

Uudessa työpaikassa ihan hulluna duunia! Kyl on kouluilla eroja!!! Mutta onneks kivoja työkamuja ja osaavia oppilaita!:)

Meil on huomen tuparit, joten pitäs jaksaa huomen vähä laitella naposteltavaakin -ajattelin tosin ihan vaan naksuja laittaa, ei nyt jaksa ruveta muuta ku on ihan puhki.

Mukavaa viikonloppua!:)
 
:hug: LaSposalle.

Mä ole yrittänyt ovista bongailla kun nyt viikonloppuna pitäis olla. Paikat on edelleen ihan kuivat ja vaikka oikealla vähän vihlookin niin ovistesti näyttää puhdasta negaa. Taitaa tääkin kierto mennä harakoille kun mies lähtee maanantaina reissuun ja mä keskiviikkona eli ei nähdä puoleentoista viikkoon. :headwall:

Labrojen tuloksia tuli osa tänään. Prolaktiiniarvo oli ok ja kaikki muutkin normaaleja. Nyt sit jännätään sitä simppatestin tulosta.

MÄ SAIN MOOTTORIPYÖRÄKORTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :attn:

Inssi meni keskiviikkona läpi :D :D
 
LaSposa


Onnea Siisami!!!! Nyt sit huristelemaan vaan, niin kauan kun riittää kelejä!:)

Mulla taitaa olla jo syysmasennus ilmoilla, ku itkua oon tänään vähä meinannu tuhrutella... ja uus työ tietty vie mehut... ja menkat päällä, kai seki vaikuttaa... plääh, meen koht saunaan jos helpottas! :saint:
 
LaSposa... :hug:

Tiedän todellakin milta tuntuu.
Itekkään en jaksaisi enään yhtään kiertoa pettymystä.

Nyt on menossa kp 17 ja piinaaavaaaa on kun en edelleenkään tunnista ovista ja tikkujakin on mutta en halua käyttää...Ehkä pitäisi niin saisi olla toi ukka rauhassa. Pupuiltu on jo viikon verran joka toinen päivä,paitsi nyt on kahden pvän tauko kun ukko ollut töissä.Tietysti oon nyt sitten ihan maani myyny kun tulee kaksi pvää väliä ja oon varma ettei sen takia onnaa ollenkaan...Viime kuussa ovis oli kp 16 mut menkat alko silti kp 34 eli väliin jää ..mitä.. öö 17 pvää. onkse joku orja sääntö että pitäis tulla 14 pvää jälkeen.

Oon taas stresseissä. käskekää mut H.elvettiin täältä ja hankkimaan elämän... :ashamed:
 
No onnea siisamille kortista,Woude wou todella ja päristelemään vielä kun kelejä on.

Ja lasposalle onnea uuteen kotiin.kerroppas vinkkeleitä mitä kaikkea siis tarjoilet tupareissa jotta tiiän kun meillä kahden viikon päästä tuparit ;)
 
Heippa kaikille :wave:

LaSposa :hug: :hug: Voimia! Kyllä kaikki kääntyy vielä parhainpäin, usko vain!

Siisami Onnea moottoripyöräkortista :flower: ! Hienoa! Ajelehan varovasti ;)

Oma napa näyttää nyt hyvältä :) Plussasin eilen oikein kunnon plussan Clearblue-testillä :heart: Jos kaikki nyt menee hyvin, niin keväällä meillä olisi sitten vaavi... Nöyränä ja kiitollisena odotan mitä tuleman pitää :heart: Epäonnistumisia on ollut useita, joten tuskin sitä uskaltaa ihan niin levollisesti enää vauvaa odottaa, kuin esikoista :ashamed:

Voimia kaikille ja ihanaa syksyn odotusta :hug: :wave: !
 
Parasta aikaa, ihana uutinen Onnen pipanoita mukaasi odotuksen matkalle :hug:
Meilä aika vaisua ollu muutenkin kamarin puolella että saapa sitä toivoakkin sitten vauvaa jos yritystä ei ole paljoakaan.
En tiedä meillä mies ei vaan ole ollut jotenkin innostunut ja vauvahaaveet tuntuu aina vaan itsestäni kaukaisemmilta :'(
toivotaan että jossain vaiheessa taas iskis innostus miehelläkin...
 
Kiitos onnitteluista. Vielä ei pääse ajelemaan kun se oleellinen eli oma pyörä puuttuu. Talvella mies lupas mulle semmoisen laitella.

Parasta aikaa: Isot onnittelut ja :hug: . Tarrasukkia mukaan :heart:
 
äippä35 harmaana
LaSposa :hug: voimia täältä myös teille!

Siisamille myös onnittelut kortista :flower: :flower:

Marza Harmi kun teillä on petihommat jäänyt vähiin :ashamed: . Sitä niin toivois kaikkea hyvää kanssasisarille ja onnea yleensäkin elämässä... Meillä on myös ollut senverran hiljaiseloa viime aikoina ettei oo toivoakaan raskaaksi tulemisesta. En tällä hetkellä tiedä onko se hyvä vai huono asia ku on ukon kans jotenki niin sukset ristissä... Näin se elämä äkkiä muuttuu, ei ois uskonu vielä jokunen aika sit että näin asiat menee. Mut eikai tälle tilanteelle voi mitään. Täytyypi koittaa jotenki tästä kriisistä selvitä... jos ei ukon kans niin sit ilman. Käyn varmaankin aina välillä katsastamassa tilanteen näillä sivuilla, mut nyt en virallisesti sit kuumeile missään.

:heart: :flower: PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE :flower: :heart:
 
äippä35, juu-u vaikeeta se on ja aktiivisempi tietenkn voisi olla, mutta jos vaan kaikki olis ihan ok ja se yksikin kerta riittäis...eli olis osunu nappiin peti puuhat.Ei takuulla olla useemmin nyt aikoihin oltukaan.
En tiedä mikä hemmetti mättää.Mä sanoinki miehelle eilen että meillä kannattas siirtää sängyt erilleen kun ei olla enää ees lähekkäin..snif
Mies sitte onli että mitä ihmettä mä sekoilen,tuli viereen ja halaili.
No joo joo halaili vaan!!!
Olis nyt jumatsuikka muua kivaa kehitelly.
No kun ei ite ymmärrä niin en ala rautalangasta väänteleen ;)
Osaa tuo olla kyllä niin ihana muutoin että eilenkin oikein itse pyysi että saapi hieroa mun hartioitani :eek:
Ihmeiden aika ei ole ohi, väliin mietin onko mun mies lintu vai kala? ;)
 
Ai niin joo ja ette arvaa kuinka mulla otti sydämestä kun katjuska ilmoitteli että oli alkanu illalla verta vuotamaan.Siis se tunne minkä koin oli jotain kamalaa.En kelleen soisi tuollaisi kauhunhetkiä.
Koko illan ja yön pyörin ja kierin ja seuraavana päivänäkään en saanut rauhaa, mun oli pakko laittaa tekstaria katjuskalle ja kysyä miten kaikki on?
Ja voi tuhannen tuhannen iloiset kyyneleet, siellä se katjuska oli ollut ultrassa ja kaikki oli ollut hyvin ja pikkuinen siellä oli polskutellut menemään.
Ihania nuo tuommoiset uutiset vaikka ne niin kovin säikäyttää alkuun, mutta pääasia että kaikki oli hänellä hyvin.
Sitä vaan on tullut tuo katjuskakin mulle niin läheiseksi tässä palstan kautta.
Joten onnea vaan edelleen odotukseen kuten kaikille muillekkin meidän superihanan ketjun odottajille.
Peräs tullaa...toivottavasti ;)
 
:heart: onnea parasta aikaa ja tarrasukkia mukaan!

siisamille onnea siitä kortista B) , mä oon vähä kade!!!

hui ku meni kylmät väreet koko kropan läpi ku luin äskesen viestin katjuskasta, onneksi kaikki hyvin! toivottavasti kenenkään ei tarvis noin kamalasti säikähtää..

tsemppiä kaikille ja ihanaa syksyä :D
 

Yhteistyössä