Hyvää Joulua kaikille!
Piipaa93 ja vauva rv 21+0
Piipaa93 ja vauva rv 21+0
Mulla oli nyös närästys noilla viikoilla pahimmillaan. Tosi kovaa kipuakin ylävatsalla. Sain lääkäriltä reseptin omepratzol nimiseen lääkkeeseen ja se oli tosi suuri apu! Söin sitä kahden viikon kuurin ja sen jälkeen oon ihan satunnaisesti ottanut. Kannattaa harkita, jos olo tuntuu liian tukalalta.Ihanaa Joulua kaikille myös täältä
Sokerirasituksen arvot oli mulla tosi hyvät, joten hyvällä omallatunnolla on syöty jouluherkkuja sen puolesta.
Rv 28 menossa, täytyy koittaa ryömiä eteenpäin näiden vaivojen osalta.. närästys näkyy nielemisvaikeuksina päivisin ja öisin makuulla olo on aivan hirveä, joten univelkaa on kiitettävästi tältä viikolta. Jos ei öisin närästä, niin sitten on nälkä koska syöminen ei tunnu oikein menevän alas.
Onneksi liikkuessa ja touhutessa olo on ok päivisin
Hyvä että ei ollut koronaa, toivottavasti menee tauti ohi nopeasti!Ai että, jänniä aikoja @Skyela ja @Töppönen_ Itse lasken lähinnä tässä päiviä äitiyslomaan, reilu 3 kuukautta töitä jäljellä. Tänään tuli vähän säätöpäivä, kun illalla tuli vähän tukkoinen olo. Onneksi pääsin heti aamusta koronatestiin ja negatiivista näytti. Siinä oiskin ollut kiva säätö, kun jouluna nähnyt miehen perhettä ja muutamia ystäviä + eilen ollut siellä ultrassa. Mutta eipä tarvi nyt sitäkään murehtia. Vointi onneksi aika hyvä, etenkin kun lopetin työt etuajassa ja nukuin päiväunet. Josko ens yön saisi nukuttua vähän paremmin, niin vointikin entisestään kohenisi. Mutta tänään taas tuntunut välillä vauvan liikkeet, tätä viestiä kirjoittaessa tuolla alempana, "pohjalla". Mitähän mahtaa tampata menemään
Mä myös lasken päiviä, viikkoja ja kuukausia äitiyslomaan vielä 4kk pitäisi jaksaa!Ai että, jänniä aikoja @Skyela ja @Töppönen_ Itse lasken lähinnä tässä päiviä äitiyslomaan, reilu 3 kuukautta töitä jäljellä. Tänään tuli vähän säätöpäivä, kun illalla tuli vähän tukkoinen olo. Onneksi pääsin heti aamusta koronatestiin ja negatiivista näytti. Siinä oiskin ollut kiva säätö, kun jouluna nähnyt miehen perhettä ja muutamia ystäviä + eilen ollut siellä ultrassa. Mutta eipä tarvi nyt sitäkään murehtia. Vointi onneksi aika hyvä, etenkin kun lopetin työt etuajassa ja nukuin päiväunet. Josko ens yön saisi nukuttua vähän paremmin, niin vointikin entisestään kohenisi. Mutta tänään taas tuntunut välillä vauvan liikkeet, tätä viestiä kirjoittaessa tuolla alempana, "pohjalla". Mitähän mahtaa tampata menemään