vierailija
Riippuu varmaan henkilöstä ja henk.koht. sokerinsietokyvystä ja miten oma inska toimii. Laskin tuossa, että oon käynyt nyt yht. 10x sokerirasituskokeessa! Joka raskaudessa 2x ja kerran välissä. Seuraava kerta olisi muutaman viikon päästä. Itse kokeen aikana mulla ei ole tullut kertaakaan huono tai heikko olo, mutta kokeen jälkeen kun on syönyt hyvin niin on väsyttänyt ja toisaalta ollut hieman "hype" olo, jännästi samanaikaisesti. Että en lähtis samana päivänä esim. tekemään isoa urheilusuoritusta vaan kannattaa ottaa ihan rennosti. Kokeen ajaksi oon aina varannut jonkun kirjan ja oon ollut ihan onnessani, kun ehdin kerrankin lukea rauhassa kirjaa!Saako kysyä kokemuksia sokerirasituksesta? Jääkö siitä paha olo päälle vai helpottaako vointi sen jälkeen, kun kotiin pääsee syömään?
Edelliskerralla olin tosiaan 23v, normaalipainoinen ja tupakoimaton, joten en automaattisesti joutunut rasitukseenkaan. Nyt muuten sama tilanne, mutta 31v ikää ja torstaina 23.12 pitäisi mennä aamukasilta sokerirasitukseen. Ekan tunnin saan istua samalla kertaa neuvolassa, tokan ilmeisesti jossain tk:n käytävällä.
Tsemppiä, uskon, että se menee ihan hyvin. Hyvä, että tutkivat aina sekä vauvan että itsen kannalta. Ja jos rupeaa kokeen aikana tulemaan oloja, niin onneksi siellä on tosiaan pedit ja hoitajat auttamassa.