Lapsuuden väärinkäsitykset

  • Viestiketjun aloittaja Samu
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmä
Hauskoja juttuja :D

Meillä tuo tukan sanominen liittyi vain otsatukkaan, jos sano etutukka, niin apua!!!

Ja Kekkoset oli kaikki kaljuja. Ja kun kuulin Kekkosen vaimosta, mietin kovasti, onko sekin kalju, ja isosiskoni keksi kertoa, että on se muuten, mutta sillä kasvaa kaljussa nuttura. Ja minä uskoin....

Ja jos kattoo vessanpönttöön, tulee näärännäppy.

Ja ku hoivasin kastematoja, niin ne saatto mennä välillä katki, ku niin kovasti putsasin... Ilahduin, ku molemmat päät jatko eloaan ja luulin, että mulla on sit kaks matoa pestävänä siitä inhottavasta mullasta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
..."karhunpoika sairastaa, häntä helli KÄÄRME"... :LOL:
mä luulin et se laulu menee noin :ashamed:

Mä taas luulin niinden sanojen menevän näin:
" karhunpoika sairastaa, häntää hellikäämme"
Mä ihmettilin, että mikäs pipi sillä siellä hännässä on?


 
vauveleita
vauvoja saadaan niin että mies makaa naisen päällä ja pissaa (ei tarvi mitään minnekään sisälle tunkea). Vauvojen määrä riippuu siitä, miten kauan pissaa. Me leikittiin tätä niin että "mies" sano psssssssssss... Ja "nainen" laskee yks, kaks, kol, nel, vii, kuu, see, kasi, ysi... noniin! Nyt riittää jo!
 
Luulin myös että jos syö siemeniä, niin puu kasvaa vatsaan.Sitten en voinut ymmärtää sitä, jos joku oli syntynyt toukokuussa ja joku lokakuussa, että kuinka tää lokakuusssa syntynyt voi muka olla vanhempi, kun toukokuu on ennen lokakuuta.En käsittänyt että oli syntynyt eri vuonna :ashamed:
 
aika paljon samoja kuin itsellä just toi tukka juttu ja siemenet niin ja näkki oli joka paikassa missä oli vettä miettikää sitä kun aikanaan uskalsin hypätä sellaiseen lätäkköön josta äiti oli varoitellut ja siellä oli tyyliin nilkkoihin asti vettä

sitten luulin pienenä että pilvistä saa hattaraa (kiitos kuuluu enolleni) heittelin sitten keppiä kohti taivasta ja ei sieltä kyllä koskaan mitään hattaraa tippunut :D

naapurin luulin olevan kissan vihaaja ja että se tappaa kaikki kissat kuljin sitten kissa sylissä siitä ohi ja sanoin kissalle että tonne ei sitten saa mennä, että setä tappaa sinut :eek:
 
vieras
Mä taas luulin pienenä että kaikilla tytöillä on jo syntyessään vauva mahassa, ja sitten se tytön lapsi syntyy kun täyttää 21 vuotta... Sitä en tosin tiedä että miksi juuri 21-vuotiaana :)
 
Luulin viela ylaasteella et lapsii tulee vaan itestaan tasasin valiajoin jos on kerran harrastanu seksii ilman ehkaisya :D Taa tuli siks, ku mulla on 9 nuorempaa sisarusta ja en tajunnu miten mun porukat muka vois harrastaa seksii ku ei ne ollu ikina kahdestaan, enka koskaan kuullu tai saatika nahny mtn :D Niiden huoneessaki nukku aina 2-3 lasta :D

Paattelin myos, et sen "Jatkuvan vauvantulon" saa loppumaan jos kayttaa yhden vauvan syntyman jalkeen ehkaisya, mut mun vanhemmat ei kayta niin siks niille sit vaan tuli aina lisaa, kun se kerran oli alulle laitettu minusta (olen vanhin lapsi) :D

Nykyaan tiian jo vahan paremmin ;) :whistle:
 
hei haloo
Aikakäsitykset olivat hankalia.
En ymmärtänyt miten kellossa se kahden numeron väli voi olla samaan aikaa 1 tunti ja 5 min, ajattelin siis että tunti on kulunut kun viisari on siirtynyt esim. viitosesta (5) kuutoseen (6).
Uusi vuosi, vuoden vaihtuminen, ei mennyt jakeluun. Että tänään on tämä päivä ja vuosi jotakin, esim. 1970, ja aamulla herätään ja on se seuraava vuosi, esim. 1971, joten kun taas herättiin toisena aamuna, kysyin äidiltä että onko nyt taas uusi vuosi, 1972 ja niin edelleen.
Äiti hermostui ja nalkutti.
Ihmettelin, miksi tavarat ja esineet ova sen nimisiä kuin ovat. Miksi tuoli on tuoli eikä esim. pöytä.
Kukaan aikuisista ei kertonut minulla että kysymys on sopimuksesta, vaan isosisko rämähti nauramaan: hullu! tyhmäääää! ei kukaan tommosia mieti!

Luulin, että ennen vanhaan oli 50-luvulla jolloin vanhempien nuoruus oli ollut ja silloin maailma oli ollut mustavalkoinen kuten valokuvatkin.

Äiti söi aina jotain pillereitä, ja kysyimme, mitä ne on. Isä leukaili, että ne on HERMOPILLEREITÄ. Ja luulin, että äiti syö niitä, koska oli aina niin hermona meille kurittomille kakaroille. Söi, ettei olisi hermona. Otti sitten kerran, vaikka oli hyväntuulinen, ja minä ihmettelin että miksi sinä äiti nyt otat hermopillerin vaikket ole yhtään hermona. Äiti nauroi suu mutrussa, että hän ottaa kaiken varalta, ettei sitten olekaan.

Olin tooosi vanha, mulla oli jo omia lapsia, kun mulle välähti mieletön järkytys, että HITTO SOIKOON, MUN ÄITI SÖI EHKÄISYPILLEREITÄ, ÄIDILLÄ JA ISILLÄ OLI OLLUT IHAN OIKEESTI SEKSIELÄMÄÄ!

Keslomamatkoilla kyselimme aina, minne ollaan menossa, minne ollaan menossa. Äiti ei kait jaksanut koska vastasi aina: "inarin kiinaan". Ja mikä mieletön LÖYTÖ, ILO, kun kerran aikuisena luin karttaa ja löysin: inarin kiina on oikeasti olemassa, se löytyy Lapista!

Lomalla kävimme Aavasaksassa ja luulin, ettei se ole paikan oikea nimi vaan joku vanhempien keskimä.

Samoin Tuupovaaran Öllölä, että on taas joku äidin keksimä sanailu. Äidillä kun oli tapana olla toisinaan aika "verbaalinen", esim: "mitä se siinä pyörii kuin puolukka pillussa" ja kerran sitten aloimmie siskojen kanssa miettiä että miten se puolukka siellä pillussa pyörisi (oltiin niin lapsia, ettei pimppa ollut kuin ulkoiset sukuelimet, ei siis emätintä) ja kikatettiin hervottomana, eikä äidilläkään pokka pitänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
mä luulin pienenä, että kaikki maat ovat omilla planeetoillaan. Eli Ruotsi on omalla planeetallaan jne.. :D
Mä luulin aivan samaa.. jossain vaiheessa aloin sitten ihmettlemään, että miten ne ruotsinlaivalla olevat voivat hengittää siellä avaruudessa :LOL:

Siskon kanssa haudattiin laastarit aina maahan. Luultiin, että kasvaa laastaripuita.
 

Yhteistyössä