Lapsuuden väärinkäsitykset

  • Viestiketjun aloittaja Samu
  • Ensimmäinen viesti
nuusku
Meillä naapurin mummu sanoi aina, ettei saa syödä jäätelöä paljon tai vatta jäätyy.

Lisäks se oli vissiinkin sitä aikaa kun Katri Helena jäi leskeksi ja mun pikkusiskon nimi on Katri, niin haukuin sitä leskeksi (leski = läski).

Mä kans pelkäsin pienenä, et mun vanhemmilla on naamari ja ne vaan näyttelee, sit jossain vaiheessa ne paljastuiskin et ne on jotain hirviöitä.
 
Hih
Mie luulin, kiitos äitini, että jos kaivaa nenää niin se kasvaa pituutta kuten Pinokkiolla valehdellessa. Sisko onnistui uskottelemaan, että jos sellainen pienenpieni punaoranssi hämppis (?) ehtii kävellä sydämen päälle niin kuolee. Hui!:D
 
Luulin osaavani kirjoittaa kaunokirjoitusta kun pyörittelin kynällä koukeroita paperiin.
Olin varma että hiekkalaatikossa kaivamalla pääsee kiinaan ja kaikki on siellä väärinpäin.
Ja paljonpaljon muuta-kiitos hyvän mielikuvituksen :p
 
nekku
Alkuperäinen kirjoittaja leena:
mun kaveri luuli, että neuvostoliitossa on niin ankeeta, että siellä on kaikki mustavalkoista.
Mulle tuli sukulaisen tilaamana Neuvostoliitto-lehti ja siinä oli hienoja värillisiä isoja kuvia. Luulin, että siellä on tosiaan kirkasta ja värikästä.
 
En koko ketjua millää jaksanu kahlailla läpi, et oisko samoja ko mulla.

Mut siis:
Toki kasvaa puu jos syö siemeniä vahingossa; Sit ne oksat tulee korvista ja nenästä yms. ulos.

Jos pieree usein ni sit pyllylihakset löystyy eikä voi sit vanhempana esim. pressanjuhlissa pidätellä pierua ja sekös vasta onkin epäsovinnaista ja noloa.

Yhel läheisel oli pikkulikkana: Jos on ruskeet silmät ni ei nää mitään

Nää ny tul eka mieleen =)
 
jo31
Luulin että ennenvanhaan oli mustavalkosta. Tää luulo mulla oli itseasiassa suht vanhaks.
Luulin myös että telkkarissa olevat ihmiset näkee mut.
Muistan myös miten en voinut käsittää miten kellot voi käydä samaa aikaa vaikka ne on eri kokosia.
Koska äitini oli Turvassa töissä, ei ollut huolen häivää, koska siellähän ei voinut sattua mitään ikävää.
 
Mä luulin että jostakin löytyy sellainen kello jonka avulla voi tehdä vaikka mitä, esim. muuttua näkymättömäksi. No mä sitten aina pakotin vanhempani tulemaan mukaan kellokauppoihin kysymään josko niillä olis sellaista kelloa :LOL:
 
jo31
Mää luulin kans että koeputkilapset kasvaa putkissa.
Ja että postinjakaja kerää postin meidän laatikosta ja vie oikeeseen osotteeseen eli piirtelin rakkauskirjeitä naapurin pojalle ja laitoin ne meidän postilaatikkoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4 paaperoa:
Luulin, että voin istua paksun kepin päällä pitämällä sitä itse käsillä ilmassa... Tuli kokeiltua aikasta monta kertaa ennenkuin (p...e mustelmilla) oli uskottava että ei onnistu! Onnistuiskohan nyt aikuisena ja vahvempana?
Mie kokeilin tätä kans :LOL: Fysiikan lait ei ilmeisesti koske lapsia :p

Luulin myös, että kaupassa saa vaihtorahaa sen verran mitä maksu jää vajaaksi. Esim. ostokset maksaa 22,30mk ja antaa 20mk niin saa takasin 2,30mk :D

Ajattelin ala-asteen ekoilla luokilla, että ei meidän isä ja äiti ole harrastaneet seksiä. Mie ja sisko vaan tultiin jostain niille :D Eikä tietenkään äitin pimpistä vaan lääkäri leikkas äitin mahan auki (molemmat ollaan synnytty alateitse). Kaverit nauro miulle, kun selitin tätä niille ja suutuin kamalasti :kieh: Sanoin, että ehkä te ootte saaneet alkunne/syntyny silleen, mut en mie ainakaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vm 76:
Minä pelkäsin joskus että äiti ja isä ei ookaan mun oikeet äiti ja isä, vaan jotain pahoja tyyppejä joilla on naamarit ja ne vaan näyttelee mulle ja siskolle. Se oli tosi ahdistavaa.
huh, jännä juttu. Meidän tyttö (nyt 9v) juttelee toillaista kanssa aina joskus...
 

Yhteistyössä