mää
näin luuli mun poikakin pienenäAlkuperäinen kirjoittaja Mokkiainen:Tuuli tulee siitä kun puut heiluu
näin luuli mun poikakin pienenäAlkuperäinen kirjoittaja Mokkiainen:Tuuli tulee siitä kun puut heiluu
minä oon kans luullu niin. mulla oli joskus ruotsalainen ystävä eikä oikein ymmärretty toisiamme, ni käskin sen ajatella niinku suomeksi ja sanoa sitten mitä tarkoittaaAlkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Luulin, että kaikki ajattelee suomeksi, vaikka ne puhuis jotain muuta kieltä.
Meillä myös ja toi et jos syö vaikka omenan siemeniä vattaa kasvaa puuAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Tää juttu oli meilläkin...Alkuperäinen kirjoittaja pp:Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...
Mun mummo 82v luuleen niin vieläki, oikeesti oli taannoin Ruotsissa ja ei todellakaan ymmärtäny että ne ei osaa suomee vaikka niille huutais kuinka kovaa pikkasenko nolotti, mut oikeesti aika hellyyttävää et tulee ikäänku lapseks uudelleeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:minä oon kans luullu niin. mulla oli joskus ruotsalainen ystävä eikä oikein ymmärretty toisiamme, ni käskin sen ajatella niinku suomeksi ja sanoa sitten mitä tarkoittaaAlkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Luulin, että kaikki ajattelee suomeksi, vaikka ne puhuis jotain muuta kieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Mä en nyt muista omaa, mut miehen väärinkäsitys tulee mieleen..se repsu luuli et sarja "Kolkyt ja risat" kertoo Kolkyjen ja Risojen perheen elämästä. "Kolkyt ja Risat".
no mä kyllä pidättelen vieläkin kun on niin kauhee hajuAlkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:että jos hengittää pakokaasua, niin kuolee. Olin kai nähnyt jossain leffassa itsemurhayrityksen autossa, ja ymmärtänyt väärin. Pidätin ala-asteellakin vielä hengitystä aina kun vähänkin isompi auto ajoi ohi. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Mun mummo 82v luuleen niin vieläki, oikeesti oli taannoin Ruotsissa ja ei todellakaan ymmärtäny että ne ei osaa suomee vaikka niille huutais kuinka kovaa pikkasenko nolotti, mut oikeesti aika hellyyttävää et tulee ikäänku lapseks uudelleeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:minä oon kans luullu niin. mulla oli joskus ruotsalainen ystävä eikä oikein ymmärretty toisiamme, ni käskin sen ajatella niinku suomeksi ja sanoa sitten mitä tarkoittaaAlkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Luulin, että kaikki ajattelee suomeksi, vaikka ne puhuis jotain muuta kieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsena raiskattu.:Luulin lapsena, että kaikkia maailman isät raiskaavat lapsiaan kuten minun isäni raiskasi minua kun olin lapsena.
Juu mun kaverini kans oli luullut vastaavasti, siis verrattavissa Kiviset ja Soraset.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Mä en nyt muista omaa, mut miehen väärinkäsitys tulee mieleen..se repsu luuli et sarja "Kolkyt ja risat" kertoo Kolkyjen ja Risojen perheen elämästä. "Kolkyt ja Risat".
Meillä kotona puhuttiin tukasta (= hiukset), mutta kerran kun olin leirillä niin kauhea kiusaaminen alkoi. Siellä myös mua valistettiin, että mikä on PHAN. No se on se kun mies ja nainen on silleen.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Joo tuota se oli täälläkin! Kauhee kiusaaminen alkoi heti jos erehtyi sanomaan vaikka pesin TUKKANI. Ja se oli sit niin noloa kun huomas erheensä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pp:Tää oli kyllä aika yleinen harhaluulo, ihan laajalti tunnettu tosiasiaAlkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Ollaankohan samoilta kulmin?Alkuperäinen kirjoittaja pp:Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...