Lapsuuden väärinkäsitykset

  • Viestiketjun aloittaja Samu
  • Ensimmäinen viesti
ov
Lapsuuden väärinkäsitykset
1 2 3 ... 13 seuraava >>

1.6.08 14:22
Samu (vierailija)
Lapsuuden väärinkäsitykset
Mitä käsitit väärin lapsena?
Pelkäsitkö Sijaltaisen nousua?
Luulitko että siemenestä kasvaa mahassa kokonainen puu?
Kertokaa!
(Myös omien lasten harhaluulot,
jos siltä tuntuu)
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:23
Kippuravarvas

Jos nielee purkan niin alkaa piereen purkkapalloja
Ja mä joskus kuvittelin et kun nielen purkan ja paukkaan oikein ison pallon peräpäästä ja pompin sillä sit meneen
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:23
Vepasto

Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:24
Samu (vierailija)
Vepasto:
Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.


Tai jos syö lunta!
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:24
Kippuravarvas

Vepasto:
Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.


Mulle sanottiin, että menee suoli tukkoon ja lääkäri leikkaa mahan auki
LainaaIlmoita asiaton viesti

1.6.08 14:24
Rähmäkäpälä

että jos hengittää pakokaasua, niin kuolee. Olin kai nähnyt jossain leffassa itsemurhayrityksen autossa, ja ymmärtänyt väärin. Pidätin ala-asteellakin vielä hengitystä aina kun vähänkin isompi auto ajoi ohi.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:25
Vepasto

Rähmäkäpälä:
että jos hengittää pakokaasua, niin kuolee. Olin kai nähnyt jossain leffassa itsemurhayrityksen autossa, ja ymmärtänyt väärin. Pidätin ala-asteellakin vielä hengitystä aina kun vähänkin isompi auto ajoi ohi.


ja mä nuuhkasin oikeen kunnolla, kun se haisi niin hyvälle.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:25
no mm (vierailija)
Tätien käsivarret oli ranskanleipiä, kun ne oli puuskassa.
Kuravesi maistuu kaakaolta.
Radioossa laulettiin koirakkain, koirakkain (oikeasti oi rakkain, oi rakkain), laulelin sitten aina koirakkain koirakkain.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:26
pelottava pontso

Kun äiti vatkasi kermaa ja ne terät osui kulhon reunaan, siitä tulee semmoinen pärisevä ääni, niin pienenä luulin että se ääni tulee siitä kun se kerma vaahtoutuu
Ja tosiaan luulin että mahaan kasvaa puu jos siemeniä nielasee. Ihan pakkomielteisesti aina nypin kaikki sieenet hedelmistä pois
En nyt muista muuta
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:28
pp (vierailija)
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:38
vieras (vierailija)
Luulin että tupakkaa myydään sekä pitkiä että lyhyitä, siis tumppeja.

Jos irvistelee, naama jää niin.

Olin varma että tunsin kaikki kotikaupunkini ihmiset.

Luulin että mustalaiset on jotain kääpiökokoisia ihmisiä jotka ajelee pienillä autoilla
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:41
Jonsered

pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:43
pp (vierailija)
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?


Tää oli kyllä aika yleinen harhaluulo, ihan laajalti tunnettu tosiasia
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:45
MySelene

minä luulin ettei tietynvärisellä naisilla oo menkat. mutta tää oli kun olin ehkä 4v.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:45
loordi (vierailija)
Luulin ettei toiset ihmiset elä ollenkaan sillä aikaa kun ne ei ole mun kanssa tekemisissä :) hiukan itserakas...
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:46
Kippuravarvas

loordi:
Luulin ettei toiset ihmiset elä ollenkaan sillä aikaa kun ne ei ole mun kanssa tekemisissä :) hiukan itserakas...



LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:47
Vepasto

loordi:
Luulin ettei toiset ihmiset elä ollenkaan sillä aikaa kun ne ei ole mun kanssa tekemisissä :) hiukan itserakas...


Ja mä luulin, et ku telkkarin sammuttaa, niin esim. uutisten lukijat nukahtaa ja nukkuu niin kauan kunnes taas avaa telkkarin.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:48
MySelene

ai niin ja sit luulin myös että famun tekemä kotijuusto oli koiranmaidosta tehty. eikä niillä edes ollu koiraa.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:48
Peppari

No mä luulin pienenä että seksi on sitä että mies kerran dippaa kalun sisälle, ottaa ulos ja that´s it. Nauroin kun joku sanoin että siinähän nylkytetään vaikka kuinka kauan.
Jos syö lunta tulee maha kipeeks.
Jos laittaa silmät kieroon, niin ne jää sellaiseksi.

LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:48
pelottava pontso

pp:
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?


Tää oli kyllä aika yleinen harhaluulo, ihan laajalti tunnettu tosiasia


Joo tuota se oli täälläkin! Kauhee kiusaaminen alkoi heti jos erehtyi sanomaan vaikka pesin TUKKANI. Ja se oli sit niin noloa kun huomas erheensä
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:49
xXx (vierailija)
pelottava pontso:
pp:
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?


Tää oli kyllä aika yleinen harhaluulo, ihan laajalti tunnettu tosiasia


Joo tuota se oli täälläkin! Kauhee kiusaaminen alkoi heti jos erehtyi sanomaan vaikka pesin TUKKANI. Ja se oli sit niin noloa kun huomas erheensä


Näin oli meilläkin päin!
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:49
naurut (vierailija)
vieras:
Luulin että tupakkaa myydään sekä pitkiä että lyhyitä, siis tumppeja.

Jos irvistelee, naama jää niin.

Olin varma että tunsin kaikki kotikaupunkini ihmiset.

Luulin että mustalaiset on jotain kääpiökokoisia ihmisiä jotka ajelee pienillä autoilla



tuo vika oli hyvä!!

LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:50
Samu (vierailija)
MySelene:
ai niin ja sit luulin myös että famun tekemä kotijuusto oli koiranmaidosta tehty. eikä niillä edes ollu koiraa.


Mä taas luulin että maitoa ei ees tuu muista eläimistä kun lehmästä ja ihmisestä. Tämä luulo kyllä korjautui aika pian.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:51
Lunatic

vieras:


Luulin että mustalaiset on jotain kääpiökokoisia ihmisiä jotka ajelee pienillä autoilla



LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:52
MySelene

tää ei varmaan oo ihan sama asia mutta ku oltiin tarhassa niin me laulettiin aina semmosta biisii ku "tryggare kan ingen vara" ja mun pikkuserkku että se oli "trygga räkan". elikkä turvallinen katkarapu. *pissaa housuun*
LainaaIlmoita asiaton viesti


Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 2 3 4 ... 13 seuraava >>

1.6.08 14:53
Vepasto

Peppari:
No mä luulin pienenä että seksi on sitä että mies kerran dippaa kalun sisälle, ottaa ulos ja that´s it. Nauroin kun joku sanoin että siinähän nylkytetään vaikka kuinka kauan.
Jos syö lunta tulee maha kipeeks.
Jos laittaa silmät kieroon, niin ne jää sellaiseksi.



Ja mun kaveri sanoi, et jos haluu saada lapsia, niin aktin pitää kestää vähintään 4 tuntia. Mä sitten hirvittävän viisaana totesin, et siinä varmaan sit nukutaan samalla.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:54
juuh (vierailija)
silmät voi jäädä kieroon ja vatsaan voi kasvaa puu.

Sarjassamme väärinkuultuja laulunsanoja: Lörpötyslaulussa kun laulettiin. ratki riidaksi muuttuu, luulin, että se on RAKKIriita, niin kuin koiratappelu
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:54
hansu (vierailija)
Samu:
Vepasto:
Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.


Tai jos syö lunta!


Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:55
Lunatic

Luulin että maapallossa eletään pallon sisällä, ihmettelin miten raketit pääsee sen kuoren läpi avaruuteen ja sieltä takasin.

LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:55
vieras (vierailija)
Minä luulin tosi pitkään, että englanti ja amerikka on sama asia.. voi hyvänen aika kun koulussa sitten isolta taululta näin englannin ja se amerikkakin oli vielä erikseen...
LainaaIlmoita asiaton viesti

1.6.08 14:56
Samu (vierailija)
hansu:
Samu:
Vepasto:
Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.


Tai jos syö lunta!


Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.


Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:58
kipa (vierailija)
MInä luulin että kuukautiset tarkoittaa että joka kuukausi syntyy vauva... Ja toi englanti ja amerikka oli sama asia mullekkin.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:58
hansu (vierailija)
Samu:
hansu:
Samu:
Vepasto:
Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.


Tai jos syö lunta!


Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.


Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?


En muista mikä öttiäinen munii sinne lumee... sellanen musta pieni, olisko ollu joku haisulainen tai muu vastaava...keväisin usein menee lumenpinnalla.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 14:58
mä (vierailija)
Luulin pienenä ettei miehet kakkaa ollenkaan. Kunnes sitten kerran isäni oli unohtanut laittaa vessanoven lukkoon ja yllätin isäni ISTUMASSA pytyllä ja totuus selvisi. Olin aika hämmentynyt
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:00
Onneks se ei kuitenkaan ole niin (vierailija)
Peppari:
No mä luulin pienenä että seksi on sitä että mies kerran dippaa kalun sisälle, ottaa ulos ja that´s it. Nauroin kun joku sanoin että siinähän nylkytetään vaikka kuinka kauan.
Jos syö lunta tulee maha kipeeks.
Jos laittaa silmät kieroon, niin ne jää sellaiseksi.




Ja me kavereiden kanssa luultiin, että mies makaa liikkumatta naisen päällä ja molo vaan on sisässä.

LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:01
mä (vierailija)
Ja luulin myös että ihmiset asuvat maapallon sisäpuolella ja että Afrikassa on yksi maapallon seinä. Oli nolo olo kun joku piirsi ihmiset maapallon ULKOpuolelle ja näin taas viisastuin.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:01
olen nähnyt niitä (vierailija)
hansu:
Samu:
hansu:
Samu:
Vepasto:
Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.


Tai jos syö lunta!


Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.


Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?


En muista mikä öttiäinen munii sinne lumee... sellanen musta pieni, olisko ollu joku haisulainen tai muu vastaava...keväisin usein menee lumenpinnalla.



Lumikirppu.

LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:02
Samu (vierailija)
hansu:
Samu:
hansu:
Samu:
Vepasto:
Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.


Tai jos syö lunta!


Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.


Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?


En muista mikä öttiäinen munii sinne lumee... sellanen musta pieni, olisko ollu joku haisulainen tai muu vastaava...keväisin usein menee lumenpinnalla.


Joo, kyllä mä sen tiesin että siellä lumessa on öttiäisiä, mutta nuo ei ole loismatoja...eli puhtaasta lumesta ei loisia pitäisi saada. ( sori ot )
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:03
Samu (vierailija)
mä:
Luulin pienenä ettei miehet kakkaa ollenkaan. Kunnes sitten kerran isäni oli unohtanut laittaa vessanoven lukkoon ja yllätin isäni ISTUMASSA pytyllä ja totuus selvisi. Olin aika hämmentynyt


Kerrankin näin päin
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:04
Minä vain (vierailija)
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Meilläpäin oli tää sama juttu ala-asteella.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:04
vieras (vierailija)
Minä luulin, että jos telkkarin lasi hajoaa niin ne ihmiset tulee sieltä sitten meidän olohuoneeseen ja että ne on sellaisia pieniä siellä. Sitten aina ajattelin, että kannattais hajottaa se lasi sillon, kun tulee Smurffit niin sain ne kotio.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:06
sontikka (vierailija)
Äiti kertoi, että ilmapallon keksi Ilmi Ilmonen. Sen kerroin sitten kaikille kavereillekin. Luulin näin pitkään, koska eihän äiti voi juksata...
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:06
MySelene

ja sit luulin myös (koska joku sanoi niin) että jos salama iskee bussiin niin on 2 sekuntii aikaa painua pihalle ja tankkiautoon 1 sekunti.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:15
vieras (vierailija)
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?


joo. tän mä muistan .. ja jos syö viinirypaleen siemeniä, tai omenan siemeniä niin kasvaa mahaan omena/viinirypälepuu..

ja sit sanottiin et ta sisu -kasvaa tisu ... arvaa halusinko lapsena syödä sisu karkkeja tisujen kasvamisen pelossa

että tälläsiä ainakin mulla...
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:15
Samu (vierailija)
sontikka:
Äiti kertoi, että ilmapallon keksi Ilmi Ilmonen. Sen kerroin sitten kaikille kavereillekin. Luulin näin pitkään, koska eihän äiti voi juksata...


Kaverin äiti väitti pitkään että kaksoisleuka lähtee leukaa taputtelemalla. Kaveri uskoi tämän ainakin 12 vuotiaaks ja taputteli sitten leukaansa säännöllisesti.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:16
vieras (vierailija)
vieras:
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?


joo. tän mä muistan .. ja jos syö viinirypaleen siemeniä, tai omenan siemeniä niin kasvaa mahaan omena/viinirypälepuu..

ja sit sanottiin et ta sisu -kasvaa tisu ... arvaa halusinko lapsena syödä sisu karkkeja tisujen kasvamisen pelossa

että tälläsiä ainakin mulla...


mistä toi hymiö tohon pomppas eli... ota sisu-kasvaa tisu.. ja jatkui näin et ota kaks- kasvaa isommaks

LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:16
Kiin

Mie luulin, että raiskaukseen kuolee
Lapsia saadaan, kun menee naimisiin Ne vaan niinku tulee jostain, eikä seksi missään nimessä kuulu siihen asiaan mitenkään
Luulin myös että pissa tulee emättimestä.

LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 15:20
hyytikyppynen

Meillä on kotopuolessa järvi siinä vieressä... Ja luulin että siellä asuu järvipeikko joka syö minut jos menen ilman isää rannalle. Ja selitin naapurillekki että "Meijän isiä se peikko pelkää niin sen kans saa mennä sinne"

Sitte luulin että puhelimessa asuu joku pikku-ukko ja äiti aina sille puhelee ko soittaa johonki. Siis olin tosi pieni sillon.
Faksin ymmärsin niin että kun sen paperin laittaa sinne niin se paperi menee vastaanottajalle, ja mietin miten se mahtuu johtoa pitkin menemään.

Mitähän muuta.... ei nyt tule mieleen...
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 16:00
vieras (vierailija)
Luulin karkauspaivan tarkoittavan sita etta kaikki vangit karkaa vankilasta, ja sita paljon murehdin aina karkauspaivan lahestyessa.
Valitin meidan naapurista vanhemmilleni kun he hakivat laheisesta jarvesta vetta kasvimaan kasteluun, ja epailin etta sittenhan vesi loppuu, eika me voida kayda enaa uimassa siella
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 16:02
vieras (vierailija)
No mie olin kyllä jo vähän isompi kun menkat alko (13v) niin luulin et sitä vuotoa kestää nyt sitten mun loppuelämän ajan, siis taukoamatta. Jotta hyvin oli näköjään oppi mennyt perille koulun terveydenhoitotunneilta.
LainaaIlmoita asiaton viesti

Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 2 3 4 5 ... 13 seuraava >>

1.6.08 16:12
Ford Prefect

loordi:
Luulin ettei toiset ihmiset elä ollenkaan sillä aikaa kun ne ei ole mun kanssa tekemisissä :) hiukan itserakas...


Sama homma
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 16:25
manta83

Päiväkodissa, kun joskus laulettiin: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta..." Niin minä aina ihmettelin että, mihin se Sampi oikein joutui.
Sit luulin että Afrikka on yksi iso valtio.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 16:31
mamma84

mä luulin et vanhat ihmiset,siis70v yli tietää
mitä tapahtuu ku kuolee..millaista taivaas on ym..

mä en pysty vieläkään sanomaan hiuksiani tukaksi..
jos joku sanoo lapsille et tukan pitääs leikata tms niin
korjaan aina lapsille et tarkoitti hiuksia..
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 16:35
Jessenia

vieras:
Luulin karkauspaivan tarkoittavan sita etta kaikki vangit karkaa vankilasta, ja sita paljon murehdin aina karkauspaivan lahestyessa.
Valitin meidan naapurista vanhemmilleni kun he hakivat laheisesta jarvesta vetta kasvimaan kasteluun, ja epailin etta sittenhan vesi loppuu, eika me voida kayda enaa uimassa siella


mä luulin tuosta karkauspäivästä et silloin on kaikilla lapsilla oikeus karata
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:07
kenkele (vierailija)
sanoi aina että jos tulee sota leikin kuolutta niin sotilaat ei huomaa mua ja vie henkeä...joo kaikkee sitä pienessä päässä liikkuu
LainaaIlmoita asiaton viesti

1.6.08 17:10
Kippuravarvas

Niin sitten luulin kans että pekkaspäiviä on vaan talvella, liittyen pakkaseen. Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:13
Knicke Knackerton

Luulin, että kaikki ajattelee suomeksi, vaikka ne puhuis jotain muuta kieltä.

Olin siinä uskossa, että umppari tulehtuu aina, jos nieli purkan. Ihan kauhea paniikki, ku purkan nielin, enkä uskaltanu kertoa kelleen siitä.

Mies luuli, että tunturit on tehty asfaltista.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:15
kenkele (vierailija)
ja vielä et luulin että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista kun värejä ei oltu keksitty
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:18
timantit

kenkele:
ja vielä et luulin että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista kun värejä ei oltu keksitty


samoin

ja kun kakku laitettiin uuniin niin ei saanut puhua mitään eikä tehdä mitää mitä lähtee ääntä ettei se laskeudu, meninkin sit aina nukkumaan. (äiti oli varmaan onnellinen, ilmankos meillä olikin usein kakkuja, kun en muuten nukkunut päikkäreitä
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:26
Mokkiainen (vierailija)
Tuuli tulee siitä kun puut heiluu
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:33
vieras (vierailija)
jumala on semmonen partanen mies joka istuu pilven reunalla ja kurkistelee maahan.


LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:36
Mystery

Mä luulin, että puput ja kissat tulee aina erittäin hyvin toimeen keskenään Pupu Tupuna-kirjojen syytä...
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:39
Sarmiina

Jos syö siemeniä, mahaan kasvaa puu. Jos pureskelee kynsiä, sormet lyhenee. Jos syö sängyssä niin, että tulee muruja, ja murut joutuu silmiin, sokeutuu. Ja nää oli ihan mun mutsin opettamia.
Mietin myös pienenä, ennenkuin olin ikinä nähnyt lentokonetta irl, et miten ne ihmiset mahtuu sinne sisään, kun telkkarissa se kone näyttää niin pieneltä
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:41
? (vierailija)
Kippuravarvas:
Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti


Mikä hemmetin Rantajuurako Torsti?


LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:41
Vieras (vierailija)
hansu:
Samu:
hansu:
Samu:
Vepasto:
Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.


Tai jos syö lunta!


Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.


Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?


En muista mikä öttiäinen munii sinne lumee... sellanen musta pieni, olisko ollu joku haisulainen tai muu vastaava...keväisin usein menee lumenpinnalla.


Tää on totta. Meillä äiti lopetti lasten lumen syönnin sillä että sulatettiin lunta kotona ja sitten tutkittiin sitä niin siellä oli kaiken näköistä allöttävää.


LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:47
Kippuravarvas

?:
Kippuravarvas:
Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti


Mikä hemmetin Rantajuurako Torsti?




No Rantajuurakon Torsti...se sano aina että se soitti..ei semmosta oo olemassakaan..luulisin
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:47
kitty (vierailija)
?:
Kippuravarvas:
Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti


Mikä hemmetin Rantajuurako Torsti?




no se on sen Selänpään soittajan kaveri eli kun pääsi paukku isä sanoi Selänpäästä soitettiin
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:48
sara (vierailija)
Mä luulin että Kotka on ulkomaa. Tää oli siis vielä kolmannella luokalla, kokeessa.....
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 17:54
kitty (vierailija)
lastenvirressä Ysävä sä lapsien.. lauletaan "onni täällä vaihtelee" luulin että on kyseessä Onni-setäni joka vaihtaa vaippaa pikkuiselleen
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 18:16
Gorthaur

Kun nainen tulee tiettyyn ikään niin vatsa alkaa paisua. Sitten kun vatsa on riittävän iso, nainen menee sairaalaan ja lääkäri leikkaa vatsan auki ja ottaa vauvan pois. Vauvoja tulee niin monta kuin naisen kohtaloon on merkitty. Jos multa kysyttiin kuinka monta vauvaa mun kohtaloon on merkitty niin vastasin ettei yhtään, mun kohtaloon on merkitty vain koiria

Veljeni oli juuri pääsyt intistä ja liimaili ohi on 180-tarroja. Tietenkään en voinut kysyä mitä tuo ohi on 180 tarkoittaa vaan päättelin sen sitten itse.. Veljelläni on raskas kaasujalka ja sai silloin jatkuvasti ylinopeussakkoja. Aattelin sen tarran olevan joku kunnialätkä, kun nyt se on ajanut yli 180km/h..
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:25
tike

Mä luulin aina pienenä, että automaattivaihteisessa autossa se vaihdekeppi liikkuu niinkuin kitt autossa itsestään kun laatikko vaihtaa vaihteen. Mikä äimistys olikaan kun olin automaatti aihteisen auton kyydissä ja auton liikkuessa vaihdekeppi ei liikkunut itsestään mihinkään
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:29
mä (vierailija)
En kans tajua tota Torsti-juttua???
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:30
viiviliina

Mä luulin että kaupan tädit asuu kaupassa, lääkärit sairaalassa, kerho tädit kerhossa jne..
Totuus valkeni kun mein naapuriin muutti lääkäri ja hän ihan asui siellä omassa talossaan
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:32
Piipa

mä ajattelin että tottakai kaikki osaa suomea, paitsi venäläiset ja kiinalaiset ku niillähän on ne ihmekirjaimet. kirjoitin lapsena fanikirjettä eräälle filmitähdelle enkä päässyt alkua pitemmälle ("I'm a little gril from Finland" ku tajusin et miksen mä kirjota tätä kotimaisella..

niistä paltureista mitä mutsi suolsi pitääkseen mut lamaantuneena kauhusta koko lapsuuden, vois kirjoittaa kirjan
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:35
Emilyn

Jos vielä oot vapaa...... biisi, luulin että se joku on vankilasta päässyt
LainaaIlmoita asiaton viesti

Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 2 3 4 5 6 ... 13 seuraava >>

1.6.08 22:37
sinihammas

Kippuravarvas:
Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti


Meille soitteli Retuperän Eetu. Lienee Torstin kaveri.


LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:38
vieras (vierailija)
Iltarukoukseni oli:
"Jeesus mua suojele heikkoa pientä lasta.
VOIMAN LASI varjele hukkaan joutumasta."

LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:39
Kippuravarvas

sinihammas:
Kippuravarvas:
Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti


Meille soitteli Retuperän Eetu. Lienee Torstin kaveri.




vissiin
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:42
Sanni (vierailija)
Mä taas luulin, että kun telkasta vaihtaa kanavan, niin se vaihtuu kaikilla ihmisillä jotka televisioita katsoo ympäri suomea. Monasti kävin itseni kanssa kamppailua, kun tölsyssä oli joku tylsä ohjelma, että uskallanko vaihtaa kanavaa vai en, jos se jotain kuitenkin kiinnostaa
Luulin myös että laskut voi vaan repiä, jos niitä ei halua maksaa (voi kun voiskin)
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:45
Sabira

Mä luulin että Kekkonen on presidentin synonyymi (samaa tarkoittava sana)..
LainaaIlmoita asiaton viesti

1.6.08 22:45
Matami-Mutkula

Meillä taas huudetaan selänpäässä apua kun paukahtaa..
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:46
vieras (vierailija)
Pelkäsin varpaisjärven olevan täynnä varpaita
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:46
pieras

kenkele:
ja vielä et luulin että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista kun värejä ei oltu keksitty


Mun sisko luuli samaa.

Itse aina ihmettelin Petteri Punakuonon sanoja: "...haukkuivat toiset illoin, maja kaksi (2) pilkaten..."

Olen myös kysynyt isoisältäni, että oliko silloin, kun hän oli lapsi, dinosauruksia ja luullut, että isoäitini äiti oli apina .
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:47
Enkeli vai Piru

Jos söi omenan siemeniä, mahaan kasvoi omenapuu.
Luulin, että lakut on tehnyt tummaihoiset ihmiset, kun kääreessä oli sellainen kuva.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:49
vm 76 (vierailija)
Minä pelkäsin joskus että äiti ja isä ei ookaan mun oikeet äiti ja isä, vaan jotain pahoja tyyppejä joilla on naamarit ja ne vaan näyttelee mulle ja siskolle. Se oli tosi ahdistavaa.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:50
mä (vierailija)
Mä luulin kans että presidentti on yhtä kuin kekkonen
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 22:58
Mukamaspipsa

Mun huumori-isäni ruukas sanoo aina meille lapsille, että "jos joku kiusaa, niin sano, että tuun ja nostan korvista kattoon". Mä mietin monet kerrat, miten se ylettyy....

Ja äitini, ku on oikee tarinankertoja, niin meinas, että aurinko laskiessaan pukee punasen piaman päälleen. Mä tajusin vasta 10-vuotiaana, että ei se mitään yöpaitaa laita päälle... (tyhmä minä!!!!) Mutta se oivallus oli pettymys...
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:01
Mukamaspipsa

mä:
Mä luulin kans että presidentti on yhtä kuin kekkonen


Ja mä luulin, että kaikki Kekkoset on kaljuja. Mietin kauan, että minkälainen Kekkosen vaimo on. Siskoni sit valaisi, että se on muuten kalju, mutta sillä on nuttura niskassa. Ja mä uskoin...

Vuosia myöhemmin sit näin kuvan Sylvistä, ja ei se ollu kalju.. mutta nuttura sillä kai kuites oli...
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:01
tundra

Sibelius keksi saunan (kiitos isälleni, kenestä oli hauskaa sanoa mitä sattuu) Sain aiheesta vielä tingan aikaiseksi opettajan kanssa.
Ennen vanhaan oli mustavalkoista ja sen jälkeen tuli sellainen kellertävä kausi.
Joskus pohdiskelin niinkin syvällisiä, että mitä jos minua ei olekaan olemassa ja mikään ei oikeasti ole todellista. Luulemme vain olevamme olemassa. 7 vuotiaana on siis tullut räpiköityä syvissä vesissä.

Serkkupoikani luuli, että seksiä harrastetaan vain kerran, kun mennään naimisiin. JA ne vauvansiemenet sitten jotenkin kotiloituvat äidin kehoon ja kun toivoo lasta, niin ne alkavat kasvamaan. Järkytys oli suuri, kun selvisi, että joka lasta kohden täytyy harrastaa seksiä ja heidänkin perheessä neljä lasta. Mitä kauheita perverssejä hänen vanhemmat ovatkaan, kun neljä kertaa sekstailleet.
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:03
mä (vierailija)
Sabira:
Mä luulin että Kekkonen on presidentin synonyymi (samaa tarkoittava sana)..


jep kuka valitaan suomen seuraavaksi kekkoseksi vai Kekkonen?
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:04
ananaskirsikka

Isä ajoi aina autolla 80:n alueella satasta. Kysyin silloin, että saako ajaa aina 20km/h nopeammin, kuin merkit näyttää. Sanoi, että juu, juu... Pitkän aikaa luulin, että se on totta
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:10
heh (vierailija)
jo joutui armas aika ja suvi suloinen, kauniisti joka paikkaan KO RISTAA kukkanen....

Lammessa asuu näkki...

kadut pitkiä on ja suoria ja niin moni tarjoaa vain pelkkiä HUORIA....

Poikani kirjoitti äitienpäivä korttiin: "paljon onne avaan, paljon onne avaan paljon onne avaan paljon onne avaan äiti. kyse 9v. pojasta


LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:12
Sabira

mä:
Sabira:
Mä luulin että Kekkonen on presidentin synonyymi (samaa tarkoittava sana)..


jep kuka valitaan suomen seuraavaksi kekkoseksi vai Kekkonen?



LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:12
viiviliina

heh:
jo joutui armas aika ja suvi suloinen, kauniisti joka paikkaan KO RISTAA kukkanen....

Lammessa asuu näkki...

kadut pitkiä on ja suoria ja niin moni tarjoaa vain pelkkiä HUORIA....

Poikani kirjoitti äitienpäivä korttiin: "paljon onne avaan, paljon onne avaan paljon onne avaan paljon onne avaan äiti. kyse 9v. pojasta




Mä kirjotin postikortin isälle ja äidille leiriltä, osasin vain tikkukirjaimia mutta päätin olla fiksu ja yrittää tekstausta.. Tulos oli

"herra ja huora 'virtanen* (ajattelin että herra ja rouva kuulostaa kivalle)

Pikkusen oon saanu kuulla siitä edelleen

LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:22
Aamukatse

viiviliina:


Mä kirjotin postikortin isälle ja äidille leiriltä, osasin vain tikkukirjaimia mutta päätin olla fiksu ja yrittää tekstausta.. Tulos oli

"herra ja huora 'virtanen* (ajattelin että herra ja rouva kuulostaa kivalle)

Pikkusen oon saanu kuulla siitä edelleen




LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:25
Rytkäätys

Minä luulin että kun mies ja nainen haluavat vauvan, he menevät apteekkiin ja ostavat joko vaaleanpunaisia tai vaaleansinisiä pillereitä, riippuen haluavatko tytön vai pojan.

Sitten kun näin kuvan naisesta ja miehestä harrastamassa seksiä ja älysin että mies panee pippelin naisen pimppiin, mietin kuumeisesti että miten semmoinen roikkuva juttu muka saadaan sinne. Aika fiksua, enhän minä silloin mistään stondiksesta tiennyt

Sitten se yksi pupu-laulu: Tässä isä pupu on, tässä äidin näät, iloisina HYÖKKÄÄ ne toisilleen vaan....
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:27
mai (vierailija)
Löysin iskän kaapista jääkiekkoilijan alasuojuksen, ja ajattelin sen olevan jokin ehkäisyväline... : )



LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:41
keo (vierailija)
Kaikki kissat on tyttöjä ja kaikki koirat on poikia...
LainaaIlmoita asiaton viesti
1.6.08 23:59
Amoriina

Mä ihmettelin suvivirren sanoja:

"Jo joutui armas aika
ja suvi suloinen.
Kauniisti jo kapa-aikkaa
koristaa kukkanen"


Purkkaa ei saanut nielaista, kun se menee umpisuoleen. Pullapitkon kantapalan syönti kasvattaa tissejä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 00:02
Aamukatse

Ai joo, joskus olin keksinyt, että mahallaan/kyljellään nukkuminen aiheuttaa sänkyyn pissaamista.. Sinnittelin sit pitkään joka ilta selällään, eikä uni oikein tullut.
LainaaIlmoita asiaton viesti

Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 ... 3 4 5 6 7 ... 13 seuraava >>

2.6.08 00:08
Omia en muista (vierailija)
Mut meidän lasten logiikkaa - tyttö oli noin 4v sitä mieltä, että kun kissat synnyttää kissoja ja koirat koiria, niin tietysti naiset tyttöjä ja miehet poikia. Juu ja pojan evoluutiotarina (5v) kaverilleen kerrottuna - kaikki ihmiset ovat olleet ensin apinoita, sitten ne kutistuu siemeniksi ja menee äidin mahaan josta ne syntyy... Tän kuulin sitten kaverin äidiltä;D.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 00:20
ei niin älykkö (vierailija)
manta83:
Päiväkodissa, kun joskus laulettiin: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta..." Niin minä aina ihmettelin että, mihin se Sampi oikein joutui.
Sit luulin että Afrikka on yksi iso valtio.


HAHA! Tiekkönä, minä tajusin vasta pari vuotta sitten että se on joutuisampi tuulta eikä joutui Sampi tuulta..

Ja vielä nolompaa, luulin varmaan 18 vuotiaaksi asti että Amerikka on yksi iso valtio :O

en ole blondi en..
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 00:23
Tyhmä (vierailija)
Olin 12-vuotiaana kesätöissä paikallisessa yrityksessä pari viikkoa. Palkkatositteessa luki myös että lomaraha ... markkaa ja mä olin ihan äimänkäkenä et mistä ne siellä tiesi että me ollaan lähdössä reissuun!! Porukoita huvittaa vieläkin tämä 20 vuotta vanha juttu.

Ja sit mun mummola on syrjäkylällä ja siellä käydessä isä ajoi joskus liikenteenjakajan vasemmalta puolen(ei paljon liikennettä niin syjässä ja perusteli että siitä saa ajaa kello kahdestatoista puoleen päivään asti. Poliisit on kuulemma luvanneet ja mä nyökyttelin letit vaan heiluen...

LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 00:28
vieras-80 (vierailija)
minä luulin että ennenvanhaan kaikki on ollut mustavalkoista (väriltään), koska valokuvissakin oli. sitten luulin että kun vie kirjeen postilaatikkoon niin se lähtee sieltä maan-alaisia käytäviä pitkin perille
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 00:50
neukkis (vierailija)
Jos ei syö ruokaansa niin tuuli vie ulkona mennessään. (Olin huono syömään ja sattuneesta syystä en sitten pitänyt ulkoilusta.)

Uskoin myös vakaasti että pehmoleluni heräävät öisin henkiin ja puuhaavat kaikenlaista kunnes aamu saapuu ja jähmettyvät taas.
LainaaIlmoita asiaton viesti

2.6.08 01:06
vieras (vierailija)
Jos nielee siemeniä, niin kasvaa puu mahaan.
Ja jos mies makaa naisen päällä, vaikka olis kaikki vaatteet, niin tulee vauvoja.
Joulupukki on ihan oikeesti olemassa.

LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 01:26
onttopää (vierailija)
Luulin aika isoksi saakka että sukupuolitauti tarkoittaa sitä että koko vyötärön ympärys on täynnä pippeleitä. Eli että niitä siis ilmaantuu siihen vieriviereen.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 01:32
vieras (vierailija)
Mä leikin naapurinpojan kanssa lääkärileikkejä jo paljon ennen kouluikää. Kotiakin leikittiin, ja leikkeihin kuului myös makaamista alasti päällekkäin. Joskus ihan ekoilla luokilla sitten muutaman vuoden vanhempi poika kertoi, että jollakin tietyllä luokalla (en enää muista monennellako) on terveydenhoitajan tarkastus, jossa tarkistetaan alapäätä ja siinä terveydenhoitaja näkee, jos on jo ollut sängyssä jonkun kanssa. Mä olin vuosikaudet ihan paniikissa tuon asian takia. Kun mähän tosiaan olin maannut alasti päällekkäin sen Tomin kanssa =O
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 01:49
Lumo

Mulla myös tää elokuvajuttu että vanhat leffat on siksi mustavalkoisia kun värejä ei oltu vielä keksitty.

Mummi pelotteli aina että takapihan lammessa asuu Näkki joka vie jos menee yksin liian lähelle. Tehos kyllä ja oli ihan hyvä että vähän pelotteli
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 02:52
Noloo. (vierailija)
Mä kysyin kolmannella luokalla opelta (onneks välitunnilla) että mitä maapallon toisella puolella on kun aina maailmankartassa näkyy vain nämä samat maat. Heh, eihän se "levitetty" maailmankartta ollut pyöreä...oli vähän noloa juu... :s
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 06:03
ei kaikkea voi tietää (vierailija)
Kippuravarvas:
Niin sitten luulin kans että pekkaspäiviä on vaan talvella, liittyen pakkaseen. Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti




Isäpuoleni nimi on Pekka, ja vasta hänen tultua kuvioihin mukaan kuulin ensimmäistä kertaa pekkaspäivistä.
Joten luulin että ne ovat pekkaspäiviä koska hänen nimi on pekka.
Ja taas jos miehen nimi on matti niin ne olisivat mattispäiviä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 06:17
eikö (vierailija)
Voi apua, nauran täällä vedet silmissä. Ja ihan hiljaa vielä yritän olla ettei lapset herää.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 07:45
kielletty

Olin ihan tuhannen romuna pikkutytskynä kun kuulin että herkkuruokani meriletut olivatkin verilettuja...

Sittemmin en ole moisia syönyt.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 07:48
BFM (vierailija)
Lapsena kun satutin käteni niin selitin kaikille innoissani kuinka mun kädessä pitää pitää terveyssidettä et se paranee (kyseessä kuitenkin ideaaliside)
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 07:56
kräm

Vepasto:
Peppari:
No mä luulin pienenä että seksi on sitä että mies kerran dippaa kalun sisälle, ottaa ulos ja that´s it. Nauroin kun joku sanoin että siinähän nylkytetään vaikka kuinka kauan.
Jos syö lunta tulee maha kipeeks.
Jos laittaa silmät kieroon, niin ne jää sellaiseksi.



Ja mun kaveri sanoi, et jos haluu saada lapsia, niin aktin pitää kestää vähintään 4 tuntia. Mä sitten hirvittävän viisaana totesin, et siinä varmaan sit nukutaan samalla.




LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 08:08
daydreams

Meillä isällä parta jolla antoi aina "partarahnua" minä sitten vakaasti uskoin kun isä sanoi että siinä tarttuu parransiemeniä, ihan paniikissa juoksin karkuun etten vaan saisi partarahnua ja parransiemeniä, eihän tytöillä kasva karvoja!
Uskoin kans että jos nielee purkan tai syö hiuksia niin maha leikataan auki ja ne kaivetaan sieltä ulos.
Luulin myös ettei vanhemmat saa itse valita lapsilleen nimiä, joku vaan päättää ne ja ne on sitten pakko antaa.
Jos nukkui mahallaan niin ei tuu isona roikkuvia tissejä, (ei muuten toimi, ei kannata kokeilla )
Seksi on sitä että otetaan vaatteet pois ja maataan päällekkäin, ehkä samalla voidaan pussata.Lapsen sukupuoli määräytyy sen mukaan onko sekstailtu mies päällä vai alla.
Sängystä ei saa yöllä nousta koska sängyn alla on mörkö!(tästä kiitokset siskolle...)Ja yläkerran vaatekaapissa asuu vampyyreja mutta ne ei tee mitään jos joku muukin on yläkerrassa.

LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 08:46
ChiChi

Nämä on ihan loistavia!!

Minä luulin myös pienenä, että ennen vanhaan maailma on ollut mustavalkoinen, ja mietin monet kerrat että kuka jaksoi sitten värittää kaikki puunlehdet ja taivaankin, ja kuka sai päättää minkä väriseksi ne tulee? Pohdin myös että mitä, jos valveilla olo onkin unta, ja todellinen elämä on silloin kun nukutaan... päättelin että vanhat ihmiset tietää tämän ja kaiken muunkin. Mikä pettymys se olikaan huomata että ei ne tiedäkään.

Ja mun piti yhdessä vaiheessa laittaa aina kaikki nallet ja nuket hyvin nukkumaan, koska muuten ne herää yöllä ja tulee kostamaan mulle Tervettä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 09:18
Peppari

kielletty:
Olin ihan tuhannen romuna pikkutytskynä kun kuulin että herkkuruokani meriletut olivatkin verilettuja...

Sittemmin en ole moisia syönyt.


Just tän takia meillä on aina nimitetty niitä mustiksi letuiksi.

LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 09:27
x (vierailija)
mulla kans monia samoja silmät jää kieroon,siemenestä kasvaa puu,radiossa on pikku-ukkoja,ja et tukka o alhaalla ja hiukset päässä..
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 09:28
Malviina

juu toi siemenen nielaisu kyllä, odotin koska puu alkaa kasvaa
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 13:06
pieras

Kun multa alkoi lähteä maitohampaat ja kuulin, että mulle tulee rautahampaat tilalle niin rupesin itkemään. Veljelläni oli nähkääs raudat..
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 13:08
äitikompleksi

Kuuraketti oli kuura ketti. Enkä tajunnu mitä se tarkottaa.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 13:14
Vieras (vierailija)
ei niin älykkö:
manta83:
Päiväkodissa, kun joskus laulettiin: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta..." Niin minä aina ihmettelin että, mihin se Sampi oikein joutui.
Sit luulin että Afrikka on yksi iso valtio.


HAHA! Tiekkönä, minä tajusin vasta pari vuotta sitten että se on joutuisampi tuulta eikä joutui Sampi tuulta..

Ja vielä nolompaa, luulin varmaan 18 vuotiaaksi asti että Amerikka on yksi iso valtio :O

en ole blondi en..

Mun pikkuveli oli myös laulanu tota kerhossa ja kysyi mikä on sampituulta?

LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 13:19
cc (vierailija)
mä luulin, melko pitkään et mirko on mikroautouuni (sis. sisältää jotain automatiikkaa, siitä lyhennys auto tuolla välissä

vauvat on kaljuja, jos niillä on "tukkaa" niin se on äitin pimppikarvoja vaan tarttuneena..
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 13:24
gold digger (vierailija)
mä luulin että suomessa oli vain kaksi jääkiekkojoukuetta (tappara ja ilves) ja kaikki ihmiset sit kannatti toista niistä. sit luulin että kaikki maapallon ihmiset puhuu suomea.
LainaaIlmoita asiaton viesti

Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 seuraava >>

2.6.08 13:25
Sleepyhead

pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Tää juttu oli meilläkin...
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 13:26
tiitu (vierailija)
Mä olin n.5-vuotias, kun äitini odotti siskoani.Menin sitten iltapuuron jälkeen suihkuun ja huomasin mahani pömpöttävän.Tietenki säikähin et:apua mä oon kans raskaana.Suihkussa sitten itkin ja mietin,et miten äitille asian sanon.No kun lähdin suihkusta kipitin suoraan keittiöön,jossa äitini istuin tätini ja hänen miehensä kanssa.Itku kurkussa sain sanottua et: äiti minä oon raskaana. taispa mennä kaikilla iltateet henkeen ja voi sitä naurua.kuulen asiasta vieläkin.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 13:27
eikkis (vierailija)
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?

mä kans luulin näin
Ja tuo että siemenistä kasvaa puu mahaan

LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 13:28
tuu-tikki2

Mä luulin kans että mahaan kasvaa oikee puu, jos nielasee siemenen.

Tai että jos irvistää, niin naama jää siihen asentoon...

Tai että ihmisen kuoltua, se istuu oikeesti pilven reunalla ja heiluttelee jalkojaan meille ja ihmettelin usein, kun ikinä ei kenenkään jalkoja näkyny kun taivaalle katteli.

Meillä esikoinen (3v1kk) luulee, että jos ei pese illalla hampaitaan, niin aamulla ne on ihan mustat (fröbelin palikoilla on semmonen laulu kun "tiirikka timppa ja sorkkarauta sami" joilla on mustat hampaat musiikkivideossa)
Tai että tulee mummon hampaat (toisella mummolla takahampaat tekarit ja tyttö näki sen kerran) Meillä siis pestään hampaat hyvin huolella ja kiltisti!
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 13:30
vieras (vierailija)
Mäkin luulin, että Afrikka on yksi maa ja välillä tuli surku barbeja kun olivat mullin mallin lelulaatikossa. Luulin myös pienenä, että jos nainen odottaa kaksosia toinen vauvoista on selkäpuolella.
Ja aika vanhaksi asti ajattelin, että vastanaineet on vastan aineet, luulin, että se on joku vertauskuva, kunnes kerran välähti miten se oikeasti on.

LainaaIlmoita asiaton viesti

2.6.08 13:43
nn (vierailija)
Mä luulin pienenä että radiossa asuu joku joka sitten höpöttää ja laulelee meille ja samat oli luulot telkkarin kanssa. Mua aina hirveästi säälitti se radion asukki, kun hänellä ei ollut isoa ikkunaa kuten telkkarissa asuvilla oli...

sitten mä luulin tosi pitkään että lavuaari on laguaani, se selvisi kerran kun pelattiin hirsipuuta ja puuttui enää tuo v-kirjain.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 16:08
Samu (vierailija)
Nää on mainioita!
Tuli mieleen serkun uskomus siitä, että jos ulkohuusissa kattoo suoraan sinne reikään niin tulee sokeaksi! En tiedä mistä se sen keksi, mutta muistan kyllä että se pelkäs huussiin menoa. Syykin sitten selvisi aikanaan
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 16:12
Samu (vierailija)
onttopää:
Luulin aika isoksi saakka että sukupuolitauti tarkoittaa sitä että koko vyötärön ympärys on täynnä pippeleitä. Eli että niitä siis ilmaantuu siihen vieriviereen.


Ja tätä en muuten oo koskaan ennen kuullutkaan
Lapsilla on mahtava mielikuvitus!
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 16:17
Ihana

- Että entisaikaan kaikki oli mustavalkoista (vanhojen suomalaisten elokuvien perusteella päättelin).

- Mun vanhemmat eli lapsuuttaan liitukaudella ja ompeli vaatteensa lintujen luista veistetyillä neuloilla.

- Kaikki kaupungin valot toimi pienillä paristoilla.


LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 16:23
Hih (vierailija)
gold digger:
sit luulin että kaikki maapallon ihmiset puhuu suomea.


Heh, mäkin! Olin jotain 3-5v ja meille soitti yks iskän kaveri joka tiettävästi puhui englantia. No mä nopeana tyttönä juoksin vastaamaan ja kuuntelin eka kun se anglanniks jotain sinne sanoi. Kun se lopetti niin sanoin vaan sille että "Mä en ymärrä kyllä yhtään mitä sä puhut" Ja NAPS, luuri kiinni
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 16:24
Aamukatse

Mä luulin että kaupassa vaihtorahojen saanti oli kiinni myyjän tuulesta, en tajunnut että se perustuu matematiikkaan oikeasti Tuli sit kaverin kanssa vaihtorahoilla kerran ostettua karkkia, yritin selittää kaverin isälle, et "ei ne vaan antaneet rahoja"
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 16:27
kirsi (vierailija)
Minun etunimi on Kirsi ja luulin, ettei maailmassa ole muita Kirsejä! Olin hämilläni, kun naapurin täti paljastui Kirsiksi... aloin itkemään äidille, että ei tuo voi olla Kirsi, kun minä olen Kirsi!!!
Ja luulin, että mäkihyppääjien tulos mitataan siitä mihin asti ne suksillaan liukuu, ja ihmettelin aina miksi ne jarruttaa vauhdin poissa...

LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 16:29
merili

Sabira:
Mä luulin että Kekkonen on presidentin synonyymi (samaa tarkoittava sana)..


Sama täällä, kysyinkin isältäni kun Koivistosta tuli pressa et onko tuo nyt uusi Kekkonen.
Jajaja,,, noloakin nolompaa, vasta viime kesänä kun olin viimeisillään raskaana ja mua nauratti kaikki maailman asiat sen sijaan että olis ollu hormoni itkun tyrskeitä pläjähti karu totuus kun olin tiskaamassa. ONPA KUPU RAVITTU! Itsekin oon käyttäny tuota sanontaa ties herra paratkoon miten sopimattomissa tilanteissa . Rätkätin ison massuni kanssa niin kauan ja hartaasti että jalat petti ja jatkoin hirnumista köökin lattialla. Ukko katteli vieressä että ookeii,,,
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 16:31
Katto Kassinen (vierailija)
pelottava pontso:
Kun äiti vatkasi kermaa ja ne terät osui kulhon reunaan, siitä tulee semmoinen pärisevä ääni, niin pienenä luulin että se ääni tulee siitä kun se kerma vaahtoutuu
Ja tosiaan luulin että mahaan kasvaa puu jos siemeniä nielasee. Ihan pakkomielteisesti aina nypin kaikki sieenet hedelmistä pois
En nyt muista muuta


Mina kai mietin tuota viela eilenkin vesimelonia syodessani *hapeillen tunnustaa*
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 16:32
vieras (vierailija)
merili:
Sabira:
Mä luulin että Kekkonen on presidentin synonyymi (samaa tarkoittava sana)..


Sama täällä, kysyinkin isältäni kun Koivistosta tuli pressa et onko tuo nyt uusi Kekkonen.
Jajaja,,, noloakin nolompaa, vasta viime kesänä kun olin viimeisillään raskaana ja mua nauratti kaikki maailman asiat sen sijaan että olis ollu hormoni itkun tyrskeitä pläjähti karu totuus kun olin tiskaamassa. ONPA KUPU RAVITTU! Itsekin oon käyttäny tuota sanontaa ties herra paratkoon miten sopimattomissa tilanteissa . Rätkätin ison massuni kanssa niin kauan ja hartaasti että jalat petti ja jatkoin hirnumista köökin lattialla. Ukko katteli vieressä että ookeii,,,


Onpa kupu ravittu sanonnasta tuli mieleen, että olin jotain 23 v kun minulle vasta valkeni tuo homma... Olin aina vaan ajatellut sen olevan kupura vittu!!! Että mulla hävetti, kun en ollut aikaisemmin ymmärtänyt!!!

LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 16:33
Timotei

Kateltiin lapsuudenystävän kanssa telkkua ja sieltä sattu tuleen ohjelma jossa nainen synnytti. Tuohon aikaan meitä kiinnosti kovasti mistä ne lapset oikein syntyy ja sitä tuli pohdittua monta iltaa, kun meidän molempien äidit tuohon aikaan vielä kaiken lisäksi olivat raskaanakin.

Oltiin sitten hiljaa kateltu telkkua ja aivan yhtäkkiä rynnätty keittiöön suutvaahdossa kertomaan kilpaa minun äidilleni: Et hei nyt me saatiin tietää mistä ne vauvat oikein syntyy !Äitini oli sitten ihmetellyt, että: No mistäs te sen saitte tietää? johon me kaverin kanssa oltiin suutvaahdossa jatkettu et: No nähtiin telkkarista!No äitini oli sitten kysässyt että: No mistäs ne nyt sitten oikein syntyy ?Johon me yhteen ääneen silmät kirkkaina oltiin ahaa elämyksen kokeneena hihkaistu, että: No tätin jalasta tietysti

Se on se kulma mistä asiaa katsotaan, miltä se sitten lopulta näyttää
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 17:04
vieras (vierailija)
Mä luulin lapsena, että koeputkilapset ovat kasvaneet isossa koeputkessa (siis täysikasvuiseksi vauvaksi saakka).
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 22:53
Kalenteri

Mahtavia.

Presidenteistä, mäkin muistan aikanaan kuvitelleeni, että presidentin nimi on aina Kekkonen, toisaalta sitten myöhemmin tajusin, että ei vaan sittenkin Mauno, siis presidentti Mauno Kekkonen, presidentti Mauno Koivisto jne.
LainaaIlmoita asiaton viesti
2.6.08 23:02
Silti Onnellinen

Mä luulin pitkään vielä iässä kun muka ruvettiin poikien kaa jo sänkypuuhiin (Lapsiahan silloin vielä oltiin vaikkakin omasta mielestä aikuinen..14!!) että takaa päin tarkoittaa aina perspanoa.. Ihan pokalla poikakavereille selitin että miten joku voi tykätä kun sehän on kuin paskalla kävis.. Pojat rupes nauraan että nyt on piip tainnut erehtyä reiästä... Kyllä se oli noloa sillä hetkellä
LainaaIlmoita asiaton viesti
3.6.08 23:14
pieras

vieras:
merili:
Sabira:
Mä luulin että Kekkonen on presidentin synonyymi (samaa tarkoittava sana)..


Sama täällä, kysyinkin isältäni kun Koivistosta tuli pressa et onko tuo nyt uusi Kekkonen.
Jajaja,,, noloakin nolompaa, vasta viime kesänä kun olin viimeisillään raskaana ja mua nauratti kaikki maailman asiat sen sijaan että olis ollu hormoni itkun tyrskeitä pläjähti karu totuus kun olin tiskaamassa. ONPA KUPU RAVITTU! Itsekin oon käyttäny tuota sanontaa ties herra paratkoon miten sopimattomissa tilanteissa . Rätkätin ison massuni kanssa niin kauan ja hartaasti että jalat petti ja jatkoin hirnumista köökin lattialla. Ukko katteli vieressä että ookeii,,,


Onpa kupu ravittu sanonnasta tuli mieleen, että olin jotain 23 v kun minulle vasta valkeni tuo homma... Olin aina vaan ajatellut sen olevan kupura vittu!!! Että mulla hävetti, kun en ollut aikaisemmin ymmärtänyt!!!



Siis mikä juttu toi on? En ole IKINÄ kúullut...
LainaaIlmoita asiaton viesti
3.6.08 23:26
Istafra

Luulin, että länkkäreissä intiaanit kuolivat oikeasti.
LainaaIlmoita asiaton viesti
3.6.08 23:29
Juures Suikale

Luulin, että hätävilikku on nappula, jota painaessa auto hyppää kuten Ritari Ässän kosla konsanaan.

Sit mie mänin autokouluun ja totuus selvisi
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 00:23
Riivinrauta

Mä olin joku ala-aste ikänen ku isän työkaveri soitti.
Mun isän nimi kun on Raimo, niin tä kaveri sit kysy että "onkos Rami kotona?"
Mä olin hetken miettiny ja todennut sitten "Ei täällä ketään Ramia asu"... mut mä en millään muista että löinkö sille luurin korvaan vaiko olisko kysyny sit oikeella nimellä.
Mut en siis ikinä ollu ajatellutkaan että vielä aikuisillakin on lempinimet!
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 00:23
Bluedrama

mä luulin pienenä, että kaikki maat ovat omilla planeetoillaan. Eli Ruotsi on omalla planeetallaan jne..
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 00:36
Istafra

Bluedrama:
mä luulin pienenä, että kaikki maat ovat omilla planeetoillaan. Eli Ruotsi on omalla planeetallaan jne..


Eikös se maa suomalaisten mielestä olekin?


Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 seuraava >>

4.6.08 00:52
Vilinäiti

Kun alkaa maitohampaita lähteä niin ei voi syödä enää kuin kaurapuuroa.
Näin väitti meidän kylän isot pojat ja mä olin ihan kauhuissani
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 00:55
vieras (vierailija)
Istafra:
Bluedrama:
mä luulin pienenä, että kaikki maat ovat omilla planeetoillaan. Eli Ruotsi on omalla planeetallaan jne..


Eikös se maa suomalaisten mielestä olekin?



?
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 00:57
vieras (vierailija)
Mä luulin lapsena et puhelimeen piti sanoa "hetkinen sanoi putkonen ja pieraisi puhelimeen".. ei kannata uskoa mitä serkut sanoo
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 01:29
heh (vierailija)
vieras:
Istafra:
Bluedrama:
mä luulin pienenä, että kaikki maat ovat omilla planeetoillaan. Eli Ruotsi on omalla planeetallaan jne..


Eikös se maa suomalaisten mielestä olekin?



?


mullakaan ei ihan heti välähtänyt.
Painota sanat erilailla kuin mitä ensin lukiessasi.
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 01:36
Potslojo

Minä luulin, että naapurin telkkarisrta tulee eri ohjelmaa (aina parempaa) kuin meillä.
LainaaIlmoita asiaton viesti

4.6.08 01:48
Minni (vierailija)
Mä luulin pienenä, että Kekkonen tarkoittaa presidenttiä siis asemaa, eikä ole kenenkään nimi.

Samoin luulin, että lihaliemikuutiossa on käytetty tiivistettyä naudan virtsaa.
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 01:49
vieras (vierailija)
Mä luulin että kaikki saman nimiset oli varastanut mun nimen.
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 02:12
mie (vierailija)
pieras:
kenkele:
ja vielä et luulin että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista kun värejä ei oltu keksitty


Mun sisko luuli samaa.

Itse aina ihmettelin Petteri Punakuonon sanoja: "...haukkuivat toiset illoin, maja kaksi (2) pilkaten..."

Olen myös kysynyt isoisältäni, että oliko silloin, kun hän oli lapsi, dinosauruksia ja luullut, että isoäitini äiti oli apina .


Mä luulin et tuo Petteri Punakuono menee, että "... haukkuivat toiset illoin, majaa kaksi pilkaten.." Aattelin et ne kaksi majaa on varmaan majavia. Vieläki nään mielessäni kaks majavaa haukkumassa Petteri Punakuonoa aina kun kuulen tuon laulun.

Toinen oli varpunen jouluaamuna laulussa. Ihmettelin mitä tarkottaa et joulu on koditon.
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 02:16
mie (vierailija)
tundra:
Joskus pohdiskelin niinkin syvällisiä, että mitä jos minua ei olekaan olemassa ja mikään ei oikeasti ole todellista. Luulemme vain olevamme olemassa. 7 vuotiaana on siis tullut räpiköityä syvissä vesissä.


Minä taas pohdiskelin alle kouluikäisenä, että entäs jos tää meiän elämä onki jonku unta, eikä me oikeesti eletäkään täällä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 02:35
kaneli (vierailija)
Mä luulin pienenä, että jos nielasee hiuksen nii se voi kiertyä sydämen ympärille, niin ettei sydän voi enää lyödä ja sitten kuolee. Luulin, että sydän on sellanen möykky, joka hyppii ylös ja alas tuolla rintakehän sisällä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 02:45
heeehheeh (vierailija)
Vantaalla simonkalliossa oli ainakin näin
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?



LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 02:45
heeehheeh (vierailija)
Vantaalla simonkalliossa oli ainakin näin
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?



LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 02:45
heeehheeh (vierailija)
Vantaalla simonkalliossa oli ainakin näin
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?



LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 02:45
heeehheeh (vierailija)
Vantaalla simonkalliossa oli ainakin näin
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?



LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 05:48
Kippuravarvas

Tuli yks vielä mieleen..että luulin ja selitin ala-asteella ihan tosissani että joku oli saanut kaksi lasta vaikka piti tulla vaan yksi..ja se toinen oli ollut varpaassa piilossa kun mahaan oli katottu(eli vissiin ultrattu)
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 06:59
vieras (vierailija)
kitty:
lastenvirressä Ysävä sä lapsien.. lauletaan "onni täällä vaihtelee" luulin että on kyseessä Onni-setäni joka vaihtaa vaippaa pikkuiselleen


Ei oo totta! Samoin!


LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 07:07
vieras (vierailija)
Luulin, että Tokio on pohjois-Suomessa, että vauvat tulee masusta navan kautta, että kaikki maailman ihmiset mahtuis meille kylään jos oikeen tiivistäis... Että mun ihastuksella oli televisio josta se pysty seuraamaan mun elämää koko ajan. Olin sitten siivosti ja räpsyttelin ripsiä


LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 09:55
Kalenteri

mie:


Toinen oli varpunen jouluaamuna laulussa. Ihmettelin mitä tarkottaa et joulu on koditon.


Mä luulin noin vielä 5 minuuttia sitten... Nyt piti käydä kattomas, miten se menee. Siis pilkutus olikin näin
joulu on, koditon varpuseni onneton
eikä näin
joulu on koditon, varpuseni onneton

näin sitä oppii
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 11:07
ALeXAN (vierailija)
Meki puhuttiin ala-asteella et tukka on alapäässä ja hiukset on yläpäässä
Ja luulin et jos vessan pönttöön kahtoo niin tulee pisamia naamaan, näin naapurin tyttö mulle sano

LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 11:14
mollissa (vierailija)
Mulle selvis vasta tänä keväänä kun kattelin Kirkan muistokonserttia tv:stä, mitä Pave laulaa Pidä huolta -biisissä. Ei siis "taiomme santaa" vaan "tajuu myös antaa" (Sillä jokainen, joka apua saa, sitä joskus ---).
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 11:49
the ladybug

luulin että kaikki koirat on poikia ja kissat niiden tyttöystäviä sekä että hevoset on poikia ja lehmät niiden tyttöystäviä
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 12:19
kerpele (vierailija)
Kaveri kertoi että hämähäkki oli mennyt jonkun miehen nenästä nukkuessa sisään ja oli tehnyt poskeen pesän, no minä aina laitoin nukkuun sormi nenän edessä, mutta suu auki, taisin ajatella ettei se suusta mene sisään
LainaaIlmoita asiaton viesti
4.6.08 12:28
mitäh (vierailija)
Tää tukkajuttu on tainnu mennä multa pahemman kerran ohi. Kyllä meilläkin tietyssä vaiheessa mieluummin kuului sanoa hiukset kuin tukka. Mutta ei mulle tätä ennen ollu tullu mieleenkään, että se siks ois ollu, et alapäässä olis ollu tukka! Sanoitteko te sit tosiaan niin?

Mä luulin et on vaan jotenkin hienompaa sanoa hiukset, samalla tavalla kun piti sanoa vatsa eikä maha.
LainaaIlmoita asiaton viesti
5.6.08 23:03
pieras

pieras:
vieras:
merili:
Sabira:
Mä luulin että Kekkonen on presidentin synonyymi (samaa tarkoittava sana)..


Sama täällä, kysyinkin isältäni kun Koivistosta tuli pressa et onko tuo nyt uusi Kekkonen.
Jajaja,,, noloakin nolompaa, vasta viime kesänä kun olin viimeisillään raskaana ja mua nauratti kaikki maailman asiat sen sijaan että olis ollu hormoni itkun tyrskeitä pläjähti karu totuus kun olin tiskaamassa. ONPA KUPU RAVITTU! Itsekin oon käyttäny tuota sanontaa ties herra paratkoon miten sopimattomissa tilanteissa . Rätkätin ison massuni kanssa niin kauan ja hartaasti että jalat petti ja jatkoin hirnumista köökin lattialla. Ukko katteli vieressä että ookeii,,,


Onpa kupu ravittu sanonnasta tuli mieleen, että olin jotain 23 v kun minulle vasta valkeni tuo homma... Olin aina vaan ajatellut sen olevan kupura vittu!!! Että mulla hävetti, kun en ollut aikaisemmin ymmärtänyt!!!



Siis mikä juttu toi on? En ole IKINÄ kúullut...


Voisiko joku kertoa?
LainaaIlmoita asiaton viesti
5.6.08 23:18
Surde (vierailija)
bilsan kirja
Oppikirjassa luki: jänis syö haavan kuorta. Luulin, että jänis nakertaa tassussaan olevaa rupea!
LainaaIlmoita asiaton viesti

Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 ... 6 7 8 9 10 ... 13 seuraava >>

5.6.08 23:27
Siis (vierailija)
Kupu ravittu= Maha on täysi
ja kun sen sanoo yhteen tulee kupuravittu
LainaaIlmoita asiaton viesti
5.6.08 23:34
vieras (vierailija)
Jos juo kahvia niin hiukset mustuu. Ja sitten juotiin sitä kahvia, kun kerta isällä oli tumma tukka
LainaaIlmoita asiaton viesti
5.6.08 23:45
Henrietta

Meillä pojat kysyi mun äidiltä ( 52v ) että kirjoititteko te pienenä koulussa sulkakynillä? Korjaus,pojathan kysyvät sitä multa ja mieheltä!

Sitten kun meijän äidillä on iso makkara mahassa joka alkaa ihan rintojen alta ...meillä nuorempi sanoi äidilleni että hassua mummi kun sulla on neljä tissiä

Nää nyt ei ihan kuulunut ap:n kyssäriin kylläkään.

Tosi hyviä juttuja täällä,mulla samat mato-tukka ym.uskomukset kanssa oli lapsena
LainaaIlmoita asiaton viesti
6.6.08 00:00
MörköStiina

Loistavia juttuja! Minäkin luulin, että maailma oli ennen mustavalkoinen, ja jos ihmisiä ei ollut minun näkyvissäni, ne jotenkin ei vaan olleet olemassa
Lisäksi kuvittelin, että kaksitoista vuotias on täysi-ikänen ja muuttaa pois kotoa..

Naimisiin mentiin mielestäni niin, että kuljettiin jossain rakennuksessa,jossa olisi paljon tosi hyvännäköisiä miehiä rivissä, ja niistä sitten morsian voisi valita
Ja yöllä kuu seurasi meidän autoa.. Tuon "Tajuu myös antaa" Laulun kuulin, että "Tajumme santaan".. Eipä kuulostannut oiken loogiselta!
LainaaIlmoita asiaton viesti
6.6.08 00:08
mää (vierailija)
Mokkiainen:
Tuuli tulee siitä kun puut heiluu

näin luuli mun poikakin pienenä


LainaaIlmoita asiaton viesti

6.6.08 07:58
archie (vierailija)
Mie leikin joskus alle kouluikäsenä hiekkalaatikolla ja mieleen oli jäänyt jumalanpalveluksista uskontunnustus. Sitä olin sit leikissä hokenut ja muuten oli mennyt suht oikeen mut siinä kohdassa jossa sanotaan "...istuu Jumalan/vai onko se Isän, oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan..." mie olin sanonut "...istuu PAPIN olkapäällä jne.... Oli mutsilla ollut vähän naurussa pitelemistä kun se oli kuunnellut mun yksinpuhelua.
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 14:23
tytteliini (vierailija)
Mä luulin aina pienenä että jos nainen synnyttää kaksoset nii ne molemmat tulee yhtäaikaa ulos eikä esim. muutaman minuutin välein.

Ja sit Rölli-peikkoa en koskaan uskaltanut katsoa yksin telkasta tai kuunnella Rölli-lauluja ku pelkäsin että se Rölli voi tulla televisiosta tai radiosta ulos
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 14:30
MorbidMama

Mä en nyt muista omaa, mut miehen väärinkäsitys tulee mieleen..se repsu luuli et sarja "Kolkyt ja risat" kertoo Kolkyjen ja Risojen perheen elämästä. "Kolkyt ja Risat".
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 14:31
Pehmeäpupu

Mä luulin, joskus nelivuotiaana, että kun iskä ja äiti halaa, niin tulee heti vauva mahaan

Ja myöhemmin, joskus 7-8-veenä luulin että joka kerta kun on seksiä, tulee vauva
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 14:39
vieras (vierailija)
Knicke Knackerton:
Luulin, että kaikki ajattelee suomeksi, vaikka ne puhuis jotain muuta kieltä.



minä oon kans luullu niin. mulla oli joskus ruotsalainen ystävä eikä oikein ymmärretty toisiamme, ni käskin sen ajatella niinku suomeksi ja sanoa sitten mitä tarkoittaa
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 14:41
muumuu

Sleepyhead:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Tää juttu oli meilläkin...


Meillä myös ja toi et jos syö vaikka omenan siemeniä vattaa kasvaa puu

Lisäks oli pienenä aivan varma että osaan lentää jos vaan keskityn tarpeeksi kovasti, sillee oikeen tosi kovasti
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 14:44
muumuu

vieras:
Knicke Knackerton:
Luulin, että kaikki ajattelee suomeksi, vaikka ne puhuis jotain muuta kieltä.



minä oon kans luullu niin. mulla oli joskus ruotsalainen ystävä eikä oikein ymmärretty toisiamme, ni käskin sen ajatella niinku suomeksi ja sanoa sitten mitä tarkoittaa


Mun mummo 82v luuleen niin vieläki, oikeesti oli taannoin Ruotsissa ja ei todellakaan ymmärtäny että ne ei osaa suomee vaikka niille huutais kuinka kovaa pikkasenko nolotti, mut oikeesti aika hellyyttävää et tulee ikäänku lapseks uudellee
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 14:50
Peppari

MorbidMama:
Mä en nyt muista omaa, mut miehen väärinkäsitys tulee mieleen..se repsu luuli et sarja "Kolkyt ja risat" kertoo Kolkyjen ja Risojen perheen elämästä. "Kolkyt ja Risat".



LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 14:56
neketariini

Mä luulin pienenä että jos meijän isi ei olisi voimalaitoksella töissä niin kukaan ei saisi sähköä... Että oli se vaan kiinni meijän isistä, ja muistin varotella kavereitakin.

Sitten veljellä oli paha tapa näyttää keski-sormea, äiti sitten aina sanoi että "älä näytä huonoa esimerkkiä", niin sitten TOOOODELLA pitkään luulin että keski-sormi on ESIMERKKI. ja että veljellä se oli vielä aika huono...

Lisäksi mulle oli ISO yllätys kun kuulin että maksalaatikossa, mun lempiruoassa, on MAKSAA... ja tämän kuulin sitten vasta ylä-asteella, hiukka noloa.


LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 15:43
vieras (vierailija)
mun isä sanoi, kun naapuriin rakennettiin lauta-aitaa, että sinne tulee eläintarha. Sanoi sinne tulevan norsuista ja kirahveista lähtien. Monta vuotta sitä siihen odotin, kunnes tajusin asian laidan..


Kun olin kuullut sen "seisomisesta" niin ajattelin sen sojottavan sillon aina suoraan eteenpäin. Ja voi sitä huonoa oloa ja järkytystä, kun ensimmäisen kerran tapahtuman näin "livenä". Mietin, miten kauhealta se voi tuntua, kun pippelillä on "niskat nurin"
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 15:48
s&v (vierailija)
Että kaikki sanat on kolmen viisaan miehen keksimiä ja että ne kokoontuu aina luolaan päättämään sanoista. Tuo käsitys tuli jostain sadusta...

Että silmävalkuaiset kääntyy mukana kun laittaa silmät kiinni ja silmät kiinni ollessa katsoo tavallaan aivoihin päin. Vasta yläasteella selvisi bielogian tunnilla että ei se nyt ihan niin mene. hassua kyllä pari muutakin luokkalaistani oli ihan samaa mieltä kanssani ja selvisi että päiväkodissamme oli ollut eräs nokkela hoitaja joka kertoi meille suuri totuuksia.
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 15:51
nbd (vierailija)
Rähmäkäpälä:
että jos hengittää pakokaasua, niin kuolee. Olin kai nähnyt jossain leffassa itsemurhayrityksen autossa, ja ymmärtänyt väärin. Pidätin ala-asteellakin vielä hengitystä aina kun vähänkin isompi auto ajoi ohi.


no mä kyllä pidättelen vieläkin kun on niin kauhee haju
Pienenä kuvittelin, että jossain vaiheessa vääjäämättä voittaa loton jättipotin ja isona tottakai joskus pääsee itsenäisyyspäivänä linnan juhliin
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 15:54
nbd (vierailija)
muumuu:
vieras:
Knicke Knackerton:
Luulin, että kaikki ajattelee suomeksi, vaikka ne puhuis jotain muuta kieltä.



minä oon kans luullu niin. mulla oli joskus ruotsalainen ystävä eikä oikein ymmärretty toisiamme, ni käskin sen ajatella niinku suomeksi ja sanoa sitten mitä tarkoittaa


Mun mummo 82v luuleen niin vieläki, oikeesti oli taannoin Ruotsissa ja ei todellakaan ymmärtäny että ne ei osaa suomee vaikka niille huutais kuinka kovaa pikkasenko nolotti, mut oikeesti aika hellyyttävää et tulee ikäänku lapseks uudellee



ot mutta tästä tuli mieleen kun joskus vuosia sitten tuli kaunarit dubattuna suomeks. bussissa sit pari mummoo keskusteli siitä, että hienosti se vaan Sally ja Ridgekin osaa suomee

LainaaIlmoita asiaton viesti
19.7.08 17:14
samperi

Aina kun elokuvassa kuoli joku, niin miä luulin, et se kuolee oikeasti
LainaaIlmoita asiaton viesti
28.7.08 16:08
ih (vierailija)
Mä muistan pienenä kuulleeni Juice Leskisen biisiä Daisarit, enkä ollenkaan tajunnut, että daisarit on tissit. Omaan pieneen mieleeni piirtyi kuva harmaista, villaisista ja kauhtuneista miesten bokseri -tyyppisistä alushousuista. Muistan miettineeni, että onpas outoa, ku tommoisesta aiheesta tehdään laulu, ihan ku ketään kiinnostais kauheet housut!!


LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 18:11
Lapsena raiskattu. (vierailija)
Luulin lapsena.
Luulin lapsena, että kaikkia maailman isät raiskaavat lapsiaan kuten minun isäni raiskasi minua kun olin lapsena.

LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 18:13
Vieras (vierailija)
Lapsena raiskattu.:
Luulin lapsena, että kaikkia maailman isät raiskaavat lapsiaan kuten minun isäni raiskasi minua kun olin lapsena.




LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 18:20
ihan pieni (vierailija)
mie huomasin joskus ylä-asteella vasta että kun sanoo N.Y.T NYT et se kirjaimet muodostaa sen NYT sanan..

Sitte pienenä luulin että jos harrastaa seksiä tunnin nii tulee yks vauva ja jos kaks nii kaks vauvaa.. Sillo joskus kauan sitte synty seittoset ja mie mielessäni mietin et voi niitä...


LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 18:42
vieras (vierailija)
Vauva tulee navasta (tosin mä väitän, että äiti sanoi mulle niin, kun meillä ei ikinä puhuttu seksiinkään viittaavasta kotona).

Laulu kulkuset kulkuset menee näin " liina komme kiitää ja valkoinen on maa" Luulin, että hepan nimi on Liina Komme...
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 18:49
vieras (vierailija)
MorbidMama:
Mä en nyt muista omaa, mut miehen väärinkäsitys tulee mieleen..se repsu luuli et sarja "Kolkyt ja risat" kertoo Kolkyjen ja Risojen perheen elämästä. "Kolkyt ja Risat".


Juu mun kaverini kans oli luullut vastaavasti, siis verrattavissa Kiviset ja Soraset.
Sit itellä oli ekoja menkkoja ja ne oli alkuun epäsäännölliset, pitkä tauko välissä, niin pelkäsin et olen raskaana. Siis suunnilleen luulin et oon tullut raskaaksi kun olen koskettanut meidän isän kalsareita pyykkikopassa.

Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 ... 7 8 9 10 11 ... 13 seuraava >>

19.8.08 19:00
RuisNeppari

Tälläsiä mulla:

Luulin et naisilla on kuukautiset, tai siis et ne vaan vuotaa verta sillon kun ne on raskaana. Samalla sekunnilla kun mulla alko 11v. menkat, niin älysin et miks niitä siteitä on vessan kaapissa. Siihen asti aina luulin et äiti haluaa tulla raskaaksi ja ne on siellä odottamassa

Luulin myös et navan "pohja" on tulevan lapsen pylly. Eli et jokaisella ihmisellä ois jo valmiiks vauva mahassa, ja sen pylly näkyis siinä navassa. Luulin siis myös että mies voi saada lapsen
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 19:09
4 paaperoa (vierailija)
Luulin, että voin istua paksun kepin päällä pitämällä sitä itse käsillä ilmassa... Tuli kokeiltua aikasta monta kertaa ennenkuin (p...e mustelmilla) oli uskottava että ei onnistu! Onnistuiskohan nyt aikuisena ja vahvempana?
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 19:17
Vaniljatäti

pelottava pontso:
pp:
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?


Tää oli kyllä aika yleinen harhaluulo, ihan laajalti tunnettu tosiasia


Joo tuota se oli täälläkin! Kauhee kiusaaminen alkoi heti jos erehtyi sanomaan vaikka pesin TUKKANI. Ja se oli sit niin noloa kun huomas erheensä


Meillä kotona puhuttiin tukasta (= hiukset), mutta kerran kun olin leirillä niin kauhea kiusaaminen alkoi. Siellä myös mua valistettiin, että mikä on PHAN. No se on se kun mies ja nainen on silleen.
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 20:53
leena (vierailija)
mun kaveri luuli, että neuvostoliitossa on niin ankeeta, että siellä on kaikki mustavalkoista.
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 21:32
kiko (vierailija)
Hetken aikaa luulin
et kondoni onkin miesten kuukautisside
LainaaIlmoita asiaton viesti

19.8.08 21:54
?? (vierailija)
luulin että tonnikala on joku pikkukala, eihän iso kala voi niin pieneen purkkiin mahtua.....


LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 22:36
koo (vierailija)
..Mä luulin pienenä et kaupassa käydessä pitää ostaa kaikella rahalla mitä mukana on!!=D
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 22:51
Elämänkevät

pieras:
Olen myös kysynyt isoisältäni, että oliko silloin, kun hän oli lapsi, dinosauruksia ja luullut, että isoäitini äiti oli apina .



LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 22:57
vieras (vierailija)
Luulin osaavani lentää öisin ja arvelin, että kukaan muu vain ei tiennyt sitä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 23:10
nuusku (vierailija)
Meillä naapurin mummu sanoi aina, ettei saa syödä jäätelöä paljon tai vatta jäätyy.

Lisäks se oli vissiinkin sitä aikaa kun Katri Helena jäi leskeksi ja mun pikkusiskon nimi on Katri, niin haukuin sitä leskeksi (leski = läski).

Mä kans pelkäsin pienenä, et mun vanhemmilla on naamari ja ne vaan näyttelee, sit jossain vaiheessa ne paljastuiskin et ne on jotain hirviöitä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 23:24
Hih (vierailija)
Mie luulin, kiitos äitini, että jos kaivaa nenää niin se kasvaa pituutta kuten Pinokkiolla valehdellessa. Sisko onnistui uskottelemaan, että jos sellainen pienenpieni punaoranssi hämppis (?) ehtii kävellä sydämen päälle niin kuolee. Hui!
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 23:27
kuu (vierailija)
luulin et kun menee naimisiin niin sitten tulee lapsia. eli muuten ei niitä lapsia saa, naimisiin menemällä siis tehdään lapsia
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 23:34
Elämänkevät

Luulin osaavani kirjoittaa kaunokirjoitusta kun pyörittelin kynällä koukeroita paperiin.
Olin varma että hiekkalaatikossa kaivamalla pääsee kiinaan ja kaikki on siellä väärinpäin.
Ja paljonpaljon muuta-kiitos hyvän mielikuvituksen
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 23:37
nekku (vierailija)
leena:
mun kaveri luuli, että neuvostoliitossa on niin ankeeta, että siellä on kaikki mustavalkoista.


Mulle tuli sukulaisen tilaamana Neuvostoliitto-lehti ja siinä oli hienoja värillisiä isoja kuvia. Luulin, että siellä on tosiaan kirkasta ja värikästä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 23:57
hauskoja (vierailija)
Luultiin kaverin kaa, että muna kasvaa kauttaaltaan karvoja Sekasaunoja ei ilmeisesti harrastettu kummankaan perheissä...
LainaaIlmoita asiaton viesti
19.8.08 23:58
heko (vierailija)
Luulin aika pitkään, että esinahka on jokin nahkariekale, joka roikkuu alamahasta pippelin edessä ettei sitä voisi nähdä!
LainaaIlmoita asiaton viesti
20.8.08 00:02
miracle

En koko ketjua millää jaksanu kahlailla läpi, et oisko samoja ko mulla.

Mut siis:
Toki kasvaa puu jos syö siemeniä vahingossa; Sit ne oksat tulee korvista ja nenästä yms. ulos.

Jos pieree usein ni sit pyllylihakset löystyy eikä voi sit vanhempana esim. pressanjuhlissa pidätellä pierua ja sekös vasta onkin epäsovinnaista ja noloa.

Yhel läheisel oli pikkulikkana: Jos on ruskeet silmät ni ei nää mitään

Nää ny tul eka mieleen
LainaaIlmoita asiaton viesti
20.8.08 00:05
pilvipouta

vieras:
mistä toi hymiö tohon pomppas eli... ota sisu-kasvaa tisu.. ja jatkui näin et ota kaks- kasvaa isommaks



...ota pax kasvaa kax...

Näin mä sen oon kuullut .
LainaaIlmoita asiaton viesti
20.8.08 00:30
ixus

Luulin, että koko maailma on Suomi ja missä me asutaan on Helsinki. Jos syö appelsiinin siemenen, niin mahaan kasvaa appelsiinipuu ja, että telkkarin sisällä on ihmisiä
LainaaIlmoita asiaton viesti
20.8.08 00:41
jo31 (vierailija)
Luulin että ennenvanhaan oli mustavalkosta. Tää luulo mulla oli itseasiassa suht vanhaks.
Luulin myös että telkkarissa olevat ihmiset näkee mut.
Muistan myös miten en voinut käsittää miten kellot voi käydä samaa aikaa vaikka ne on eri kokosia.
Koska äitini oli Turvassa töissä, ei ollut huolen häivää, koska siellähän ei voinut sattua mitään ikävää.
LainaaIlmoita asiaton viesti
20.8.08 00:49
JONSERED Lela-Pala-Tute

pilvipouta:
vieras:
mistä toi hymiö tohon pomppas eli... ota sisu-kasvaa tisu.. ja jatkui näin et ota kaks- kasvaa isommaks



...ota pax kasvaa kax...

Näin mä sen oon kuullut .


... ota kaks, niin et jää vanhaks piiaks.
LainaaIlmoita asiaton viesti
20.8.08 01:01
ölömölö

Mä luulin että jostakin löytyy sellainen kello jonka avulla voi tehdä vaikka mitä, esim. muuttua näkymättömäksi. No mä sitten aina pakotin vanhempani tulemaan mukaan kellokauppoihin kysymään josko niillä olis sellaista kelloa
LainaaIlmoita asiaton viesti
20.8.08 01:14
Kiroileva siili

Luulin että kaupoissa on öisin valot päällä siksi että rosvot luulisivat niiden olevan auki
LainaaIlmoita asiaton viesti
20.8.08 01:15
nacsu

Mä kysyin pienenä äidiltä, että miten ne näyttelijät uskaltaa mennä näyttelemään elokuviin, kun ne kuolee niissä Luulin siis, että kuolevat myös oikeasti.
LainaaIlmoita asiaton viesti
20.8.08 01:24
jo31 (vierailija)
Mää luulin kans että koeputkilapset kasvaa putkissa.
Ja että postinjakaja kerää postin meidän laatikosta ja vie oikeeseen osotteeseen eli piirtelin rakkauskirjeitä naapurin pojalle ja laitoin ne meidän postilaatikkoon.
LainaaIlmoita asiaton viesti

Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 ... 8 9 10 11 12 13 seuraava >>

20.8.08 01:41
Kiin

4 paaperoa:
Luulin, että voin istua paksun kepin päällä pitämällä sitä itse käsillä ilmassa... Tuli kokeiltua aikasta monta kertaa ennenkuin (p...e mustelmilla) oli uskottava että ei onnistu! Onnistuiskohan nyt aikuisena ja vahvempana?


Mie kokeilin tätä kans Fysiikan lait ei ilmeisesti koske lapsia

Luulin myös, että kaupassa saa vaihtorahaa sen verran mitä maksu jää vajaaksi. Esim. ostokset maksaa 22,30mk ja antaa 20mk niin saa takasin 2,30mk

Ajattelin ala-asteen ekoilla luokilla, että ei meidän isä ja äiti ole harrastaneet seksiä. Mie ja sisko vaan tultiin jostain niille Eikä tietenkään äitin pimpistä vaan lääkäri leikkas äitin mahan auki (molemmat ollaan synnytty alateitse). Kaverit nauro miulle, kun selitin tätä niille ja suutuin kamalasti Sanoin, että ehkä te ootte saaneet alkunne/syntyny silleen, mut en mie ainakaan!
LainaaIlmoita asiaton viesti
20.8.08 08:06
kekkeri

vm 76:
Minä pelkäsin joskus että äiti ja isä ei ookaan mun oikeet äiti ja isä, vaan jotain pahoja tyyppejä joilla on naamarit ja ne vaan näyttelee mulle ja siskolle. Se oli tosi ahdistavaa.


huh, jännä juttu. Meidän tyttö (nyt 9v) juttelee toillaista kanssa aina joskus...
LainaaIlmoita asiaton viesti
14.9.08 13:35
vieras (vierailija)
nosto
LainaaIlmoita asiaton viesti
14.9.08 13:38
mie (vierailija)
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


ton mäkin muistan lapsuudesta...
LainaaIlmoita asiaton viesti
18.9.08 19:48
V (vierailija)
nostan
LainaaIlmoita asiaton viesti

29.10.08 00:14
vieras (vierailija)
nosto
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 00:19
elmeri-meri

..."karhunpoika sairastaa, häntä helli KÄÄRME"...
mä luulin et se laulu menee noin
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 00:25
nibbler

voi että mulla tuli yks päivä mieleen joku juttu joka piti laittaa mut nyt en muista en sitte millää....
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 00:33
Vierasmä (vierailija)
Hauskoja juttuja

Meillä tuo tukan sanominen liittyi vain otsatukkaan, jos sano etutukka, niin apua!!!

Ja Kekkoset oli kaikki kaljuja. Ja kun kuulin Kekkosen vaimosta, mietin kovasti, onko sekin kalju, ja isosiskoni keksi kertoa, että on se muuten, mutta sillä kasvaa kaljussa nuttura. Ja minä uskoin....

Ja jos kattoo vessanpönttöön, tulee näärännäppy.

Ja ku hoivasin kastematoja, niin ne saatto mennä välillä katki, ku niin kovasti putsasin... Ilahduin, ku molemmat päät jatko eloaan ja luulin, että mulla on sit kaks matoa pestävänä siitä inhottavasta mullasta...
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 01:51
Meade

elmeri-meri:
..."karhunpoika sairastaa, häntä helli KÄÄRME"...
mä luulin et se laulu menee noin



Mä taas luulin niinden sanojen menevän näin:
" karhunpoika sairastaa, häntää hellikäämme"
Mä ihmettilin, että mikäs pipi sillä siellä hännässä on?



LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 02:50
vauveleita (vierailija)
vauvoja saadaan niin että mies makaa naisen päällä ja pissaa (ei tarvi mitään minnekään sisälle tunkea). Vauvojen määrä riippuu siitä, miten kauan pissaa. Me leikittiin tätä niin että "mies" sano psssssssssss... Ja "nainen" laskee yks, kaks, kol, nel, vii, kuu, see, kasi, ysi... noniin! Nyt riittää jo!
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 06:08
Nipsukka

Luulin myös että jos syö siemeniä, niin puu kasvaa vatsaan.Sitten en voinut ymmärtää sitä, jos joku oli syntynyt toukokuussa ja joku lokakuussa, että kuinka tää lokakuusssa syntynyt voi muka olla vanhempi, kun toukokuu on ennen lokakuuta.En käsittänyt että oli syntynyt eri vuonna
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 07:13
HeviäPRKLE

Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?


määkin oon sieltäpäin
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 08:06
witchi

aika paljon samoja kuin itsellä just toi tukka juttu ja siemenet niin ja näkki oli joka paikassa missä oli vettä miettikää sitä kun aikanaan uskalsin hypätä sellaiseen lätäkköön josta äiti oli varoitellut ja siellä oli tyyliin nilkkoihin asti vettä

sitten luulin pienenä että pilvistä saa hattaraa (kiitos kuuluu enolleni) heittelin sitten keppiä kohti taivasta ja ei sieltä kyllä koskaan mitään hattaraa tippunut

naapurin luulin olevan kissan vihaaja ja että se tappaa kaikki kissat kuljin sitten kissa sylissä siitä ohi ja sanoin kissalle että tonne ei sitten saa mennä, että setä tappaa sinut
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 10:36
tinnttu

mä luulin että kaikki maailman lapset oppii ensin puhumaan suomea ja sitten vasta sitä kieltä missä ne asuu
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 10:47
vierass (vierailija)
luulin että aikuiset on aina ollu isoja, eli siis ovat syntyneet sen kokoisina ja että aikuiset ei osaa itkeä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 11:18
mymmeli (vierailija)


huojentavaa lukea että moni on ajatellut samoin ku minä
LainaaIlmoita asiaton viesti
29.10.08 11:35
hauskoja! (vierailija)
Minä kuvittelin lapsena, että maailmassa on maita ainoastaan Suomi, Ruotsi ja Englanti. Mikä kulttuurishokki siitä tulikaan, kun tajusin, et onhan niitä muutama muukin.
LainaaIlmoita asiaton viesti
7.11.08 19:50
vieras (vierailija)
Mä taas luulin pienenä että kaikilla tytöillä on jo syntyessään vauva mahassa, ja sitten se tytön lapsi syntyy kun täyttää 21 vuotta... Sitä en tosin tiedä että miksi juuri 21-vuotiaana
LainaaIlmoita asiaton viesti
7.11.08 20:49
tepi123

Luulin, ettei kuukautisia ole yöllä .
LainaaIlmoita asiaton viesti
16.11.08 15:14
vieras (vierailija)
nosto
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 20:45
vieras (vierailija)
nosto
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 20:51
juu (vierailija)
Että ruskeat vauvat saa kaakaota ( siis rintamaito olis ruskeaa= kaakaota)
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:03
drakonia

Luulin viela ylaasteella et lapsii tulee vaan itestaan tasasin valiajoin jos on kerran harrastanu seksii ilman ehkaisya Taa tuli siks, ku mulla on 9 nuorempaa sisarusta ja en tajunnu miten mun porukat muka vois harrastaa seksii ku ei ne ollu ikina kahdestaan, enka koskaan kuullu tai saatika nahny mtn Niiden huoneessaki nukku aina 2-3 lasta

Paattelin myos, et sen "Jatkuvan vauvantulon" saa loppumaan jos kayttaa yhden vauvan syntyman jalkeen ehkaisya, mut mun vanhemmat ei kayta niin siks niille sit vaan tuli aina lisaa, kun se kerran oli alulle laitettu minusta (olen vanhin lapsi)

Nykyaan tiian jo vahan paremmin
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:08
drakonia

mie:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


ton mäkin muistan lapsuudesta...


Samoin



Luulin myos, etta kutrit tarkoitti tisseja


LainaaIlmoita asiaton viesti

Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 ... 9 10 11 12 13 seuraava >>

27.11.08 21:20
joo (vierailija)
heeehheeh:
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?





Niin oli Kajaanissakin ja jo 70 luvulla.


LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:32
hei haloo (vierailija)
Aikakäsitykset olivat hankalia.
En ymmärtänyt miten kellossa se kahden numeron väli voi olla samaan aikaa 1 tunti ja 5 min, ajattelin siis että tunti on kulunut kun viisari on siirtynyt esim. viitosesta (5) kuutoseen (6).
Uusi vuosi, vuoden vaihtuminen, ei mennyt jakeluun. Että tänään on tämä päivä ja vuosi jotakin, esim. 1970, ja aamulla herätään ja on se seuraava vuosi, esim. 1971, joten kun taas herättiin toisena aamuna, kysyin äidiltä että onko nyt taas uusi vuosi, 1972 ja niin edelleen.
Äiti hermostui ja nalkutti.
Ihmettelin, miksi tavarat ja esineet ova sen nimisiä kuin ovat. Miksi tuoli on tuoli eikä esim. pöytä.
Kukaan aikuisista ei kertonut minulla että kysymys on sopimuksesta, vaan isosisko rämähti nauramaan: hullu! tyhmäääää! ei kukaan tommosia mieti!

Luulin, että ennen vanhaan oli 50-luvulla jolloin vanhempien nuoruus oli ollut ja silloin maailma oli ollut mustavalkoinen kuten valokuvatkin.

Äiti söi aina jotain pillereitä, ja kysyimme, mitä ne on. Isä leukaili, että ne on HERMOPILLEREITÄ. Ja luulin, että äiti syö niitä, koska oli aina niin hermona meille kurittomille kakaroille. Söi, ettei olisi hermona. Otti sitten kerran, vaikka oli hyväntuulinen, ja minä ihmettelin että miksi sinä äiti nyt otat hermopillerin vaikket ole yhtään hermona. Äiti nauroi suu mutrussa, että hän ottaa kaiken varalta, ettei sitten olekaan.

Olin tooosi vanha, mulla oli jo omia lapsia, kun mulle välähti mieletön järkytys, että HITTO SOIKOON, MUN ÄITI SÖI EHKÄISYPILLEREITÄ, ÄIDILLÄ JA ISILLÄ OLI OLLUT IHAN OIKEESTI SEKSIELÄMÄÄ!

Keslomamatkoilla kyselimme aina, minne ollaan menossa, minne ollaan menossa. Äiti ei kait jaksanut koska vastasi aina: "inarin kiinaan". Ja mikä mieletön LÖYTÖ, ILO, kun kerran aikuisena luin karttaa ja löysin: inarin kiina on oikeasti olemassa, se löytyy Lapista!

Lomalla kävimme Aavasaksassa ja luulin, ettei se ole paikan oikea nimi vaan joku vanhempien keskimä.

Samoin Tuupovaaran Öllölä, että on taas joku äidin keksimä sanailu. Äidillä kun oli tapana olla toisinaan aika "verbaalinen", esim: "mitä se siinä pyörii kuin puolukka pillussa" ja kerran sitten aloimmie siskojen kanssa miettiä että miten se puolukka siellä pillussa pyörisi (oltiin niin lapsia, ettei pimppa ollut kuin ulkoiset sukuelimet, ei siis emätintä ja kikatettiin hervottomana, eikä äidilläkään pokka pitänyt.
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:32
lentää

Bluedrama:
mä luulin pienenä, että kaikki maat ovat omilla planeetoillaan. Eli Ruotsi on omalla planeetallaan jne..


Mä luulin aivan samaa.. jossain vaiheessa aloin sitten ihmettlemään, että miten ne ruotsinlaivalla olevat voivat hengittää siellä avaruudessa

Siskon kanssa haudattiin laastarit aina maahan. Luultiin, että kasvaa laastaripuita.
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:36
Minä luulin (vierailija)
Mä luulin että kaikki aikuiset jotka on naimisissa, ovat vaan tuleet kadulla vastaan ja kysyneet tuutko mun kanssa naimisiin!!
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:41
vieras (vierailija)
mä:
Luulin pienenä ettei miehet kakkaa ollenkaan. Kunnes sitten kerran isäni oli unohtanut laittaa vessanoven lukkoon ja yllätin isäni ISTUMASSA pytyllä ja totuus selvisi. Olin aika hämmentynyt



, heh, he.............


LainaaIlmoita asiaton viesti

27.11.08 21:41
minä vain (vierailija)
joo:
heeehheeh:
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?





Niin oli Kajaanissakin ja jo 70 luvulla.




tuttua,tuttua

samoin siementen syönti,neekeri lapset saa kaakaota äitiensä tissistä, jos juo kahvia tulee mustat hiukset...

lisänä luulimme serkkuni kanssa että jos näkee tähdenlennon joku kuolee isä tai äiti kiitos isompien sisarusten ja voi sitä nolouden määrää kun talvi iltana näimme tähden lennon ja juoksimme sisään katsomaan ettei kukaan vaan kuollut...

seksi asioita en muista pähkäilleeni,mutta sain pikku siskon ollessani 7v niin muistan kuinka isoveli nauroi että miten äiti ja isä on pannut että syntyi vauva kun minä nukuin aina niitten keskessä *nolo*


sitten meillä kun oli riitaa sisarusten kanssa minä sanoin aina että te kuolette aikaisemmin kun olette vanhempia. se oli minun "ässä" ja riita loppu nauruun.

muistan kuinka menin mummon lähelle ja luulin että voin olla kuin mummo jos hengitän siinä vierellä, ihan lähellä mummo mun idoli <3





LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:43
hannamaria

mä luulin että aku ankan tyttöystävä on Lines (Iines ) ja sitten 7up ois ollu zuppia... Hmmm. varmaan oli jotain muutakin? Ai juu, kouluaineista, luin jotenki väärin sanan matematiikka, luulin että se on matenmatiikka
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:43
vieras (vierailija)
kekkeri:
vm 76:
Minä pelkäsin joskus että äiti ja isä ei ookaan mun oikeet äiti ja isä, vaan jotain pahoja tyyppejä joilla on naamarit ja ne vaan näyttelee mulle ja siskolle. Se oli tosi ahdistavaa.


huh, jännä juttu. Meidän tyttö (nyt 9v) juttelee toillaista kanssa aina joskus...



Mäkin olen ajatellut vanhemmistani noin..... Mistähän lie tullut?


LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:44
minä vain (vierailija)
minä vain:
joo:
heeehheeh:
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?





Niin oli Kajaanissakin ja jo 70 luvulla.




tuttua,tuttua

samoin siementen syönti,neekeri lapset saa kaakaota äitiensä tissistä, jos juo kahvia tulee mustat hiukset...

lisänä luulimme serkkuni kanssa että jos näkee tähdenlennon joku kuolee isä tai äiti kiitos isompien sisarusten ja voi sitä nolouden määrää kun talvi iltana näimme tähden lennon ja juoksimme sisään katsomaan ettei kukaan vaan kuollut...

seksi asioita en muista pähkäilleeni,mutta sain pikku siskon ollessani 7v niin muistan kuinka isoveli nauroi että miten äiti ja isä on pannut että syntyi vauva kun minä nukuin aina niitten keskessä *nolo*


sitten meillä kun oli riitaa sisarusten kanssa minä sanoin aina että te kuolette aikaisemmin kun olette vanhempia. se oli minun "ässä" ja riita loppu nauruun.

muistan kuinka menin mummon lähelle ja luulin että voin olla kuin mummo jos hengitän siinä vierellä, ihan lähellä mummo mun idoli <3







sitten ihmettelin ku tuli lauantaitanssit hietamiehen juontamana että MITEN ne tuntee ja muistaa sen tanssitettava siinä kun pyörivät ja hyörivät...

asia on selvinnyt vuosien aikana


LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:50

hei haloo (vierailija)
Aikakäsitykset eivät oikein auenneet mulle, en ymmärtänyt miten kellotaulussa kahden numeron väli voi olla sekä 1 tunti että 5 minuuttia.

Kun vuosi vaihtui, asia oli outo: ensin on maanantai ja vuosi 1970 ja seuraavana päivän onkin tiistai ja vuosi 1971. Luulin että keskiviikkona on sitten vuosi 1972 JA NIIN edellen.

Laskiaisena lasketaan laskuja, matematiikkaa siis, eikä pulkkamäen laskua. Sisko juoksi sisälle ja huusi: mennään ulos laskemaan, nyt on laskiainen. Vastasin: en minä osaa laskea kun en ole koulusskaan. "ei, kun pulkalla mäkeä" valisti sisko ja ihmettelin kovasti että semmoinen päivä oikein on olemassa jolloin lapset oikein saavat tai itseasiassa TÄYTYY laskea pulkalla mäkeä. Kummallista.

"ennen vanhaan" oli 50 luvulla jolloin vanhempani olivat nuoria ja silloin maailma oli musta-valkoinen.

Ihmettelin, miksi tavarat ja asiat ovat sen nimisiä kuin ovat, esim. tuoli on tuoli eikä esim. pöytä.

Luulin, että Jumala on vanha parrakas setä joka asuu taivaassa ja on hyväntuulinen ja katselee meitä pilven reunalta.

Kun on ukkonen, Jumala työntää kottikärryjä kivisellä pellolla ja siksi lähtee se valtava jyrinä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 21:51
hei haloo (vierailija)
oho, tuli kahdesti, ei ollut tarkoitus.


LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 22:18
AleXAN

Tää on hauska ketju pakko merkata niin pääsee jatkaa lukemista myöhemmin
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 22:28
hannamaria

Seranzu:
Kun Kekkonen kuoli, luulin että valitaan uusi Kekkonen. Kekkonen = synonyymi sanalle presidentti.


mun kaveri taas luuli että kekkonen = kalju. se selitti että "minäkin olin pienenä kekkonen"
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 22:30
Seranzu

Poistin vahingossa oman viestin... Niin siis että Kekkonen on synonyymi sanalle presidentti.
Odottelin että valitaan uusi kekkonen.
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 22:31
Seranzu

Olen päiväkodissa ja koulussa ollut töissä ja muutamalla lapsella on käsitys, että koulun henkilökunta asuu koululla...
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 22:42
kasvattaa voi monella tapaa (vierailija)
Luulin pitkälle ala-asteelle, sinne viidennen luokan biologian tunneille asti, että koko alapää on yhtä ja samaa, siellä olis vain yksi reikä josta tulee sekä pissa että kakka. Ja vähänkö oli järkyttävää, kun kysyessäni miten ne vauvat pääsee mahasta ulos, äiti vastasi että jalkojen välistä; kun ääneen ihmettelin että pyllystä siis, tuli tukkapöllyä. (Meillä ei oikein näistä asioista saanut puhua )

Joskus ala-asteella -ennen tuota viidennen luokan valaistusta- yksi "iso tyttö" kysyi minulta, tiedänkö mitä seksi on. No en tiennyt, ja tyttö kertoi "se on sitä, kun mies laittaa niin paljon kortsuja, että naisen pillu repiää". Oli siinä ihmettelemistä, mitä ihmeitä ne kortsut on ja miksi mies haluaa repiä naisen pillun ja miksi nainen sellaiseen suostuu ja miten sitten käy kakkaamisen ja pissaamisen. En toki tätä ääneen ihmetellyt vaan olin vaan kovin tietäväinen, että näin tietysti, kyllähän minä sen oikeastaan tiesinkin.
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 22:53
Gorthaur

Gorthaur:
Kun nainen tulee tiettyyn ikään niin vatsa alkaa paisua. Sitten kun vatsa on riittävän iso, nainen menee sairaalaan ja lääkäri leikkaa vatsan auki ja ottaa vauvan pois. Vauvoja tulee niin monta kuin naisen kohtaloon on merkitty. Jos multa kysyttiin kuinka monta vauvaa mun kohtaloon on merkitty niin vastasin ettei yhtään, mun kohtaloon on merkitty vain koiria

Veljeni oli juuri pääsyt intistä ja liimaili ohi on 180-tarroja. Tietenkään en voinut kysyä mitä tuo ohi on 180 tarkoittaa vaan päättelin sen sitten itse.. Veljelläni on raskas kaasujalka ja sai silloin jatkuvasti ylinopeussakkoja. Aattelin sen tarran olevan joku kunnialätkä, kun nyt se on ajanut yli 180km/h..


Niin ja tämmöinen vielä.. Jos menee hissiin vanhan rouvan kanssa niin ei saa siristää silmiä silloin. Syy on luonnolliseti tietysti se, että se nainen luulee sulla olevan huono näkö ja se menee ostamaan sulle silmälasit
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 22:57
tt (vierailija)
siemeniä syödessä mahasta kasvaa puu, näkki vie jos menee yksin rantaan.. Sit ihmettelin että ei Helsinki voi olla Suomea kun se on niin kaukanakin (asuttiin Ruotsin rajalla). Mummo ei voinu olla äidin äiti kun se oli kerran minun mummo. Mitähän vielä, luulin että kun nainen raiskattiin, niin sitä lyödään jollain ruoskalla.
mullekin valkeni vasta tästä ketjusta tuo varpunen jouluna laulu, samoin 7up oon sanonu zupiksi.
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 22:59
kasvattaa voi monella tapaa (vierailija)
Vielä:
Äiti kävi autokoulun vasta ollessani noin viiden vanha, ja sillä oli se 80:n lätkä. Minua harmitti aivan vietävästi, kun kaikki autot ajoivat ohi ja puin nyrkkiä VASTAANTULIJOILLE, joiden ajattelin olevan röyhkeitä jonossa ohittelijoita.

Kuulin myös vanhempieni puhuvan lapsivähennyksistä, ja olin kauhuissani.

Katsoin salaa telkkarista jotain pehpopornoelokuvaa, jossa mies puuhasteli naamallaan naisen paljaan alapään kanssa, ja kun se nainen vinkui ja voihki, luulin, että se mies puri sitä naista. Ja aina ne teki sitä uudestaan ja uudestaan.

Minäkin luulin Jumalan olevan valkopartainen, siniviittainen mieshenkilö. Minulla oli johonkin satukirjaan liimattu tarra, jossa oli juuri sellainen kuva, ja kun näytin innoissani sitä kuvaa äidille ja mummolle, että minulla on kuva Jumalasta, sain selkääni.
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 23:49
vieras (vierailija)
Luulin 7 uppia Zuppiksi.

En ymmärtänyt stondista 7-8v:na sitte millään, vaikka viisi vuotta vanhempi kaverin isosisko sitä yritti selittää moooonta kertaa.

En ymmärtänyt, ettei nimiä voi kääntää suoraan muille kielille, vaan tivasin serkultani vaikka kuinka kauan mikä mun nimi on englanniksi. (Mua vuoden vanhempi serkku oli juuri aloittanut englannin koulussa.)
LainaaIlmoita asiaton viesti
27.11.08 23:59
vieras (vierailija)
Luin "fiksuna" 5-vuotiaana "Verruxin, sivellään persuksiin". Olin kuullut pikkasen väärin mihin tarkoitukseen tuo geeli oli.
LainaaIlmoita asiaton viesti
28.11.08 00:01
drakonia

Luulin myos, etta mun serkut pissaa navasta
LainaaIlmoita asiaton viesti
28.11.08 00:13
Millipidetär (vierailija)
Luulin et ihmisen sisällä on peruna. Luulin että ennen syntymää leijailemme avaruudessa voipurkissa.
LainaaIlmoita asiaton viesti
28.11.08 00:30
Lacrimosa

Anoppi kertoi pojalleen, että HK:n sinisen muovikuori muuttuu lasiksi vatsassa, ja tämä poikahan uskoi
LainaaIlmoita asiaton viesti
28.11.08 00:33
jadal

merkkaan

Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 ... 10 11 12 13 seuraava >>

9.12.08 20:05
ripaskalintu
Minä luulin.
Ihmettelin lapsena pitkään, että miksi Valion maitotölkeissä lukee, että "Säilytettävä kylmässä, Valiolta suojattuna". Jossain vaiheessa tietenkin selvisi, että siinä lukee, että "Säilytettävä kylmässä, VALOLTA suojattuna, mutta pitkään minua askarrutti, että miksi Valion pakkaama maito on säilytettävä Valiolta suojassa.

Äitini ja tätini ovat kaksoset. Luulin, että he syntyivät samalla hetkellä niin, että heti kun syntyi toinen, niin sekunnin päästä syntyi toinenkin. Vasta joskus kouluikäisenä suostuin uskomaan, että olihan siinä sentään noin 15 minuuttia väliä heidän syntymistensä välillä. Luulin myös, etä kun odottaa kahta tai useampaa lasta kerralla, niin sitä ei voi huomata ennenkuin lapset syntyvät. Joo, varmaan joku kolmosten, nelosten, vitosia tms. odottava nainen ei huomaa mitään erikoista raskaudessaan, eikä sitä myöskään huomata neuvollassa tms. paikassa....


Luulin, että Rölli-peikko asui jossain lapsuudessani kesämökkimme lähellä metsässä, eikä häntä koskaan nähnyt siellä metsässä siksi, että hän pysyi aina ihmisiltä piilossa. Luulin myös, että siellä metsässä asui kamalasti karhuja, susia ja muita villieläimiä, jotka hyökkäävät ihmisen kimppuun heti kun näkevät hänet siellä metsässä. Siksi en uskaltanut mennä yksin metsään. En uskaltanut mennä sinne myöskään siksi, koska isoveljeni (minua 16 vuotta vanhempi) oli pelotellut minua, että jos lapsi menee metsään yksin, niin hän voi eksyä sinne eikä häntä lyödetä sieltä moneen vuoteen. Veljeni myös kertoi, että veljeni kaverille oli tapahtunut niin, että hän oli monta vuotta eksyeenä metsässä, ennenkuin hänet löydettiin.

Uskoin myös Joulupukkiin. Tuo 16 vuotta minua vanhempi veljeni oli meillä pukkina. Eräänä jouluna alkoin ihmettelemään, että "Missä X (eli veljeni) on", kun oli jouluaatto ja veljeni oli pukkina. Minulla sanottiin, että veli on ulkona vahtimassa Joulupukin poroja kun pukki oli meillä. Silloin minä innostuin ja aloin vaatimaan pääsyä ulos katsomaan poroja, mutta jostain syystä se ei ollut mahdollista, koska eihän siellä tietenkään mitään poroja ollut. Kuitenkin minä uskoin ihan tosissani, että veljeni oli ulkona vahtimassa poroja. Sitten kun minulle selvisi totuus Joulupukista joskus 7-8 vuotiaana, niin kuitenkin uskoin vielä ainakin pari vuotta jollain tasolla Joulupukkiin jollain tasolla ja olin jouluna ihan innoissani pukin tullessa, että "Joulupukki tuli!!!" Meillä kun oli aina jouluna sukulaisia aattona kylässä ja heillä oli minua nuorempia lapsia, siksi meillä kävi Joulupukki myös sen jälkeen kun minä en enää uskonut häneen.

Uskoin lapsena, että televisiossa olevat ihmiset näkevät minut kun katson televisiota.

Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti
9.12.08 20:12
Kerttu-Kyllikki

hannamaria:
mä luulin että aku ankan tyttöystävä on Lines (Iines ) ja sitten 7up ois ollu zuppia... Hmmm. varmaan oli jotain muutakin? Ai juu, kouluaineista, luin jotenki väärin sanan matematiikka, luulin että se on matenmatiikka




Me oltiin Kanarialla jossain, ku mä olin 7. Mutsi meni ostamaan jostain kiskalta limua, ja ihmetteli kovasti, et miksei kiskanmyyjä tajua mitä hän tarkoittaa, ku pyytää zuppia. Siis oikeesti, aikuinen nainen.
LainaaIlmoita asiaton viesti
9.12.08 20:39
Nimittäin kukaan ei saa selvää, mitä yrität selittää! (vierailija)
Oletko sinä jotenkin vammainen?
ripaskalintu:
Ihmettelin lapsena pitkään, että miksi Valion maitotölkeissä lukee, että "Säilytettävä kylmässä, Valiolta suojattuna". Jossain vaiheessa tietenkin selvisi, että siinä lukee, että "Säilytettävä kylmässä, VALOLTA suojattuna, mutta pitkään minua askarrutti, että miksi Valion pakkaama maito on säilytettävä Valiolta suojassa.

Äitini ja tätini ovat kaksoset. Luulin, että he syntyivät samalla hetkellä niin, että heti kun syntyi toinen, niin sekunnin päästä syntyi toinenkin. Vasta joskus kouluikäisenä suostuin uskomaan, että olihan siinä sentään noin 15 minuuttia väliä heidän syntymistensä välillä. Luulin myös, etä kun odottaa kahta tai useampaa lasta kerralla, niin sitä ei voi huomata ennenkuin lapset syntyvät. Joo, varmaan joku kolmosten, nelosten, vitosia tms. odottava nainen ei huomaa mitään erikoista raskaudessaan, eikä sitä myöskään huomata neuvollassa tms. paikassa....


Luulin, että Rölli-peikko asui jossain lapsuudessani kesämökkimme lähellä metsässä, eikä häntä koskaan nähnyt siellä metsässä siksi, että hän pysyi aina ihmisiltä piilossa. Luulin myös, että siellä metsässä asui kamalasti karhuja, susia ja muita villieläimiä, jotka hyökkäävät ihmisen kimppuun heti kun näkevät hänet siellä metsässä. Siksi en uskaltanut mennä yksin metsään. En uskaltanut mennä sinne myöskään siksi, koska isoveljeni (minua 16 vuotta vanhempi) oli pelotellut minua, että jos lapsi menee metsään yksin, niin hän voi eksyä sinne eikä häntä lyödetä sieltä moneen vuoteen. Veljeni myös kertoi, että veljeni kaverille oli tapahtunut niin, että hän oli monta vuotta eksyeenä metsässä, ennenkuin hänet löydettiin.

Uskoin myös Joulupukkiin. Tuo 16 vuotta minua vanhempi veljeni oli meillä pukkina. Eräänä jouluna alkoin ihmettelemään, että "Missä X (eli veljeni) on", kun oli jouluaatto ja veljeni oli pukkina. Minulla sanottiin, että veli on ulkona vahtimassa Joulupukin poroja kun pukki oli meillä. Silloin minä innostuin ja aloin vaatimaan pääsyä ulos katsomaan poroja, mutta jostain syystä se ei ollut mahdollista, koska eihän siellä tietenkään mitään poroja ollut. Kuitenkin minä uskoin ihan tosissani, että veljeni oli ulkona vahtimassa poroja. Sitten kun minulle selvisi totuus Joulupukista joskus 7-8 vuotiaana, niin kuitenkin uskoin vielä ainakin pari vuotta jollain tasolla Joulupukkiin jollain tasolla ja olin jouluna ihan innoissani pukin tullessa, että "Joulupukki tuli!!!" Meillä kun oli aina jouluna sukulaisia aattona kylässä ja heillä oli minua nuorempia lapsia, siksi meillä kävi Joulupukki myös sen jälkeen kun minä en enää uskonut häneen.

Uskoin lapsena, että televisiossa olevat ihmiset näkevät minut kun katson televisiota.




LainaaIlmoita asiaton viesti
9.12.08 21:06
Ihan selvä kehitysvammaine n tuo Ripaskalintu. Mikä lie cp-vammainen separi. (vierailija)
On se.
Nimittäin kukaan ei saa selvää, mitä yrität selittää!:
ripaskalintu:
Ihmettelin lapsena pitkään, että miksi Valion maitotölkeissä lukee, että "Säilytettävä kylmässä, Valiolta suojattuna". Jossain vaiheessa tietenkin selvisi, että siinä lukee, että "Säilytettävä kylmässä, VALOLTA suojattuna, mutta pitkään minua askarrutti, että miksi Valion pakkaama maito on säilytettävä Valiolta suojassa.

Äitini ja tätini ovat kaksoset. Luulin, että he syntyivät samalla hetkellä niin, että heti kun syntyi toinen, niin sekunnin päästä syntyi toinenkin. Vasta joskus kouluikäisenä suostuin uskomaan, että olihan siinä sentään noin 15 minuuttia väliä heidän syntymistensä välillä. Luulin myös, etä kun odottaa kahta tai useampaa lasta kerralla, niin sitä ei voi huomata ennenkuin lapset syntyvät. Joo, varmaan joku kolmosten, nelosten, vitosia tms. odottava nainen ei huomaa mitään erikoista raskaudessaan, eikä sitä myöskään huomata neuvollassa tms. paikassa....


Luulin, että Rölli-peikko asui jossain lapsuudessani kesämökkimme lähellä metsässä, eikä häntä koskaan nähnyt siellä metsässä siksi, että hän pysyi aina ihmisiltä piilossa. Luulin myös, että siellä metsässä asui kamalasti karhuja, susia ja muita villieläimiä, jotka hyökkäävät ihmisen kimppuun heti kun näkevät hänet siellä metsässä. Siksi en uskaltanut mennä yksin metsään. En uskaltanut mennä sinne myöskään siksi, koska isoveljeni (minua 16 vuotta vanhempi) oli pelotellut minua, että jos lapsi menee metsään yksin, niin hän voi eksyä sinne eikä häntä lyödetä sieltä moneen vuoteen. Veljeni myös kertoi, että veljeni kaverille oli tapahtunut niin, että hän oli monta vuotta eksyeenä metsässä, ennenkuin hänet löydettiin.

Uskoin myös Joulupukkiin. Tuo 16 vuotta minua vanhempi veljeni oli meillä pukkina. Eräänä jouluna alkoin ihmettelemään, että "Missä X (eli veljeni) on", kun oli jouluaatto ja veljeni oli pukkina. Minulla sanottiin, että veli on ulkona vahtimassa Joulupukin poroja kun pukki oli meillä. Silloin minä innostuin ja aloin vaatimaan pääsyä ulos katsomaan poroja, mutta jostain syystä se ei ollut mahdollista, koska eihän siellä tietenkään mitään poroja ollut. Kuitenkin minä uskoin ihan tosissani, että veljeni oli ulkona vahtimassa poroja. Sitten kun minulle selvisi totuus Joulupukista joskus 7-8 vuotiaana, niin kuitenkin uskoin vielä ainakin pari vuotta jollain tasolla Joulupukkiin jollain tasolla ja olin jouluna ihan innoissani pukin tullessa, että "Joulupukki tuli!!!" Meillä kun oli aina jouluna sukulaisia aattona kylässä ja heillä oli minua nuorempia lapsia, siksi meillä kävi Joulupukki myös sen jälkeen kun minä en enää uskonut häneen.

Uskoin lapsena, että televisiossa olevat ihmiset näkevät minut kun katson televisiota.







LainaaIlmoita asiaton viesti
9.12.08 21:19
Tuhlaajatyttö

Mä luulin että kaikki koirat on poikia ja kissat tyttöjä. Luulin vielä lukiossa että puolukka ja karpalo on sama asia
LainaaIlmoita asiaton viesti

9.12.08 22:12
kinuski (vierailija)
Vitsi nää on hauskoja

Mä luulin kanssa pienenä että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista, että kissat on tyttöjä ja koirat poikia ja että mahaan kasvaa puu, jos syö siemeniä. Luulin että kun joku ammuttiin telkkarissa, se näyttelijä oli joku vanha ihminen joka halusikin kuolla jo (muistan vielä kun äiti katsoi jotain länkkäriä, ja silloin koin tämän ahaa elämyksen).

Meidän mökille on tosi pitkä matka (vajaa 600km tuntu lapsena aivan järjettömän pitkälle) ja ihmettelin aina miksei äiti ja isi oikaise meidän kodin lähellä olevan metsän läpi, koska kuvittelin että siitä on suora yhteys meidän mökille...

Luulin myös että poliisit asuu poliisilaitoksella, lääkärit terveyskeskuksessa jne, meidän lapsetkin kuvittelevat asian olevan näin, ja yritä siinä sitten selittää että poliisikin on ihan normaali ihminen jolla on oma koti ja perhe.

Kun puhuttiin vatsalaukusta, luulin että vatsassa on oikeasti laukku. Kuvittelin sen olevan samanlainen kuin isosiskoni punainen koululaukku.

Olishan näitä vaikka kuin....
LainaaIlmoita asiaton viesti
9.12.08 22:16
kielletty

Lapsuuden mielikuva herkkuruoastani meriletuista muuttui hetkessä katkeriksi kyyneliksi kun joku valotti niiden olevankin VERILETTUJA...

En ole vieläkään toipunut järkytyksestä.
LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 00:05
vieras (vierailija)
nosto
LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 00:12
Sisua, kiitos! (vierailija)
vieras:
vieras:
Jonsered:
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...


Ollaankohan samoilta kulmin?


joo. tän mä muistan .. ja jos syö viinirypaleen siemeniä, tai omenan siemeniä niin kasvaa mahaan omena/viinirypälepuu..

ja sit sanottiin et ta sisu -kasvaa tisu ... arvaa halusinko lapsena syödä sisu karkkeja tisujen kasvamisen pelossa

että tälläsiä ainakin mulla...


mistä toi hymiö tohon pomppas eli... ota sisu-kasvaa tisu.. ja jatkui näin et ota kaks- kasvaa isommaks



Nyt Sisuja syömään, jos nämä imetyksen vanuttamat lärpäkkeet vielä vaikka elpyisivät uuteen kukoistukseensa ?!


LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 00:16
Joanna

Mä luulin et Amerikka ja USA on yks ja sama asia Ja tää tais selvitä mulle vasta joskus yläasteikäisenä... voi nolous


LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 01:20
vieras (vierailija)
luulin pienenä (kiitos isosiskon), että jalka ei kasva vaan kengät kutistuu...
LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 01:52
nannannaa

Luulin että muunmaalaiset ihmiset eivät ymmärrä mitä puhuvat, tietystikään, koska vain suomea voi ymmärtää

Muoks. Lisäksi olen äitini mukaan tullut metsästä (siis oltiin tekemässä puita siellä vanhempien kanssa) ja sanonut, että leikin keijujen ja peikkojen kanssa.. Kuulemma ihan oikeasti. Ehkä jotain outoa nähnyt jo silloin

Itkumuuria luulin muuriksi, jonne oli muurattu sisään ihmisiä ja ne sitten siellä itkivät.

Luulin, että serkkuni ei koskaan vanhene vaan nuorenee, mutta se oli iiiiso salaisuus - kiitos serkulle tästä pelottavasta tarinasta
LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 17:05
Luuseri. (vierailija)
Luulin lapsena.
Luulin lapsena, että olen yhtä arvokas ja hyvä ihminen kuin muutkin. Sitten täytin 3 vuotta ja menin päiväkotiin, jossa muut lapset opettivat minulle kiusaamalla minua kuinka huono, tyhmä, arvoton ja kamala ihminen olen ja hoitajat vahvistivat asian antamalla muiden kiusaamisen, vaikka tiesivät sen. Sama jatkui koulussa, jossa minua myös kiusattiin eivätkä opettajat suostuneet auttamaan, vaan käskivät minua itse estämään muita kiusaamista. En minä kuitenkaan pystynyt yksin puolustautumaan päiväkodissa tai koulussa isoa määrää muita lapsia kiusaamasta itseäni.
LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 18:06
Riikka (vierailija)
Uutisten lukija näki meidän kotiin ja elämä oli ennen vanhaan mustavalkoista.
LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 22:58
ov (vierailija)
Olet luuseri, koska syytät aikusia siitä, etteivät he auttaneet sinua.
Luuseri.:
Luulin lapsena, että olen yhtä arvokas ja hyvä ihminen kuin muutkin. Sitten täytin 3 vuotta ja menin päiväkotiin, jossa muut lapset opettivat minulle kiusaamalla minua kuinka huono, tyhmä, arvoton ja kamala ihminen olen ja hoitajat vahvistivat asian antamalla muiden kiusaamisen, vaikka tiesivät sen. Sama jatkui koulussa, jossa minua myös kiusattiin eivätkä opettajat suostuneet auttamaan, vaan käskivät minua itse estämään muita kiusaamista. En minä kuitenkaan pystynyt yksin puolustautumaan päiväkodissa tai koulussa isoa määrää muita lapsia kiusaamasta itseäni.


Sinun olisi pitänyt itse puolustaa itseäsi eikä nyt jälkeenpäin syyttää hoitajia ja opettajia siitä, että sinua kiusattiin!
LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 23:02
Bluedrama

merkkailen.
LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 23:05
harmaillen (vierailija)
luulin että salaojitus on jotain salaista ja rangaistavaa tekemistä ja en uskaltanut kenellekään kaverille kertoa että meidän isä käy salaojittamassa toisten tonteilla.


LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 23:07
vieras (vierailija)
Luulin pienenä, että vain lapset syövät karkkia. *Kuinka väärässä olenkaan voinut olla*
LainaaIlmoita asiaton viesti
10.12.08 23:14
ev (vierailija)
Luulin lapsena, että aikuiset juovat vauvojen verta.
Luulin myös, että vanhat mummot syövät pieniä lapsia ja että Raamatussa käsketään uhraamaan pieniä lapsia Saatanalle.
LainaaIlmoita asiaton viesti
11.12.08 17:43
Itte Mää (vierailija)
Luulin
Luulin lapsena, että kalja on aikuisten limsaa.
LainaaIlmoita asiaton viesti
14.12.08 18:27
ov (vierailija)
Vanhemmat tappelevat
Minä luulin lapsena, että isä ja äiti tappelevat öisin, koska he pitivät usein öisin kummaa ääntä ja heidän sänkynsä natisi, kun he luulivat minun nukkuvan. Vasta joskus 12-vuotiaana tajusin, että hehän vain nussivat.
LainaaIlmoita asiaton viesti
14.12.08 18:36
Ikiteinix

Luulin, että joulu on 24.12. Sitten joku tuli 25.12 toivottamaan hyvää joulua ja ajattelin mielessäni (vaikka en ääneen sanonutkaan), ett jouluhan meni jo...

LainaaIlmoita asiaton viesti
14.12.08 18:51
ööönä (vierailija)
Ikiteinix:
Luulin, että joulu on 24.12. Sitten joku tuli 25.12 toivottamaan hyvää joulua ja ajattelin mielessäni (vaikka en ääneen sanonutkaan), ett jouluhan meni jo...



ööö
LainaaIlmoita asiaton viesti
14.12.08 18:53
Swing

ov:
Minä luulin lapsena, että isä ja äiti tappelevat öisin, koska he pitivät usein öisin kummaa ääntä ja heidän sänkynsä natisi, kun he luulivat minun nukkuvan. Vasta joskus 12-vuotiaana tajusin, että hehän vain nussivat.


Ilmankos susta tulikin noin häiriintynyt. Lapsiparka luullut että vanhemmat tappalevat aina.

Make love, not war!
LainaaIlmoita asiaton viesti
14.12.08 18:57
Ikiteinix

ööönä:
Ikiteinix:
Luulin, että joulu on 24.12. Sitten joku tuli 25.12 toivottamaan hyvää joulua ja ajattelin mielessäni (vaikka en ääneen sanonutkaan), ett jouluhan meni jo...



ööö


Joulupukki kävi jo 24.12, joten miksi joulu olisi seuraavana päivänä enää jatkunut?

Lapsuuden väärinkäsitykset
<< edellinen 1 ... 11 12 13

14.12.08 19:00
kettuli (vierailija)
pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...



Voi hitto! Meilläkin oli tämä alapää tukka juttu! Mutta meidän kylälläpä oli kampaamoliike "Tukkatupa", ja arvaapa oliko SE noloa X)

LainaaIlmoita asiaton viesti
14.12.08 19:16
vieras79 harmailee (vierailija)
kitty:
lastenvirressä Ysävä sä lapsien.. lauletaan "onni täällä vaihtelee" luulin että on kyseessä Onni-setäni joka vaihtaa vaippaa pikkuiselleen


hehee,,mulla on kummisetä onni nimeltään,,,,ja mä luulin että se tulee hoitaa mua
ukkosella menin aina päiväpeiton alle piiloon,jumalaa joka oli niin kamalan vihanen meille ihmisille,,,isä sanoi että sillon se on vihnen ihmisten toilailujen takia,,me ei olla uskovaisia,,,
LainaaIlmoita asiaton viesti
14.12.08 23:38
ov (vierailija)
Minä
Luulin, että poliisit kulkevat pitkin kaupunkia etsimässä rikollisia. Sitten kun he näkevät vaikka jonkun kävelevän tien yli, vaikka jalankulkijoille palaa punaiset valot, niin poliisit ottavat kyseisen ihmisen kiinni ja vievät tämän vankilaan. Luulin, että mistä tahansa rikoksesta joutuu vankilaan ja että lapsikin voi joutua vankilaan vaikka vain sen vuoksi, että näyttää poliisille keskisormea.
LainaaIlmoita asiaton viesti
14.12.08 23:38
ov (vierailija)
Minä
Luulin, että poliisit kulkevat pitkin kaupunkia etsimässä rikollisia. Sitten kun he näkevät vaikka jonkun kävelevän tien yli, vaikka jalankulkijoille palaa punaiset valot, niin poliisit ottavat kyseisen ihmisen kiinni ja vievät tämän vankilaan. Luulin, että mistä tahansa rikoksesta joutuu vankilaan ja että lapsikin voi joutua vankilaan vaikka vain sen vuoksi, että näyttää poliisille keskisormea.
LainaaIlmoita asiaton viesti
15.12.08 00:18
Emiilia

En nyt muista olenko tähän tätä kirjoittanut.

mä luulin kauan, siis varmaan jonnekin 3-4 luokalle asti, että punatulkut ovat muuttolintuja. siis että ne muuttaa Suomeen jouluksi ja sit muuttavat pois. Samoin kuin pääskyset muutttaa kesäksi.
LainaaIlmoita asiaton viesti
 
bdt
Kuvittelin lapsena että kaikki maailman ihmiset kyllä ymmärtävät suomea jos puhun sitä tarpeeksi hitaasti . Toisaalta ristiriitaisesti luulin että nimeni muuttu eri kielen mukaan.Siskoni joka on 10 v minua vanhempi yritti minulle kärsivällisesti selittää näitä asioita. Muistan vieläkin..
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...
Ollaankohan samoilta kulmin? :D
Tää oli kyllä aika yleinen harhaluulo, ihan laajalti tunnettu tosiasia:D
Joo tuota se oli täälläkin! Kauhee kiusaaminen alkoi heti jos erehtyi sanomaan vaikka pesin TUKKANI. Ja se oli sit niin noloa kun huomas erheensä :ashamed:
Näin oli meilläkin päin!
Meillä myös.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Kuvittelin lapsena että kaikki maailman ihmiset kyllä ymmärtävät suomea jos puhun sitä tarpeeksi hitaasti . Toisaalta ristiriitaisesti luulin että nimeni muuttu eri kielen mukaan.Siskoni joka on 10 v minua vanhempi yritti minulle kärsivällisesti selittää näitä asioita. Muistan vieläkin..
Joo minä taas lapsena aina ihmettelin, miten joku lapsi osaa puhua jotain muuta kieltä kuin Suomea. :D
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja onttopää:
Luulin aika isoksi saakka että sukupuolitauti tarkoittaa sitä että koko vyötärön ympärys on täynnä pippeleitä. Eli että niitä siis ilmaantuu siihen vieriviereen.
Voi apua nyt putosin!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

*muoks* tämänkin ketjun näköjään tapoin! :ashamed:
 
huhhuhhuhuhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mä kirjotin postikortin isälle ja äidille leiriltä, osasin vain tikkukirjaimia mutta päätin olla fiksu ja yrittää tekstausta.. Tulos oli

"herra ja huora 'virtanen* (ajattelin että herra ja rouva kuulostaa kivalle)

Pikkusen oon saanu kuulla siitä edelleen
:D
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

APUAAAA!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Mieskin heräsi, kun nauroin niin hulluna! :LOL: :LOL:
 
mihenä saa tyytyä vähempään
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Jos nielee purkan niin alkaa piereen purkkapalloja :LOL:
Ja mä joskus kuvittelin et kun nielen purkan ja paukkaan oikein ison pallon peräpäästä ja pompin sillä sit meneen :D
Hauska mielikuvitus toisilla!
 
hah
tuo tukkajuttu taitaa olla aika yleinen ainakin 70-80l syntyneillä, mitenköhän nykyään?
meidän lähiostarilla oli semmonen kampaamo ku Tukkatalo ja kavereiden kanssa naurettiin sit ihan kippurassa, et siellä ne sit laittaa permanenttia TUKKAAN ja tekee kampauksia TUKKAAN...
 
Gloria Mundi
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
tuo tukkajuttu taitaa olla aika yleinen ainakin 70-80l syntyneillä, mitenköhän nykyään?
meidän lähiostarilla oli semmonen kampaamo ku Tukkatalo ja kavereiden kanssa naurettiin sit ihan kippurassa, et siellä ne sit laittaa permanenttia TUKKAAN ja tekee kampauksia TUKKAAN...
Munkkivuoressa? Tukkatalossa minakin kavin :)
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
tuo tukkajuttu taitaa olla aika yleinen ainakin 70-80l syntyneillä, mitenköhän nykyään?
meidän lähiostarilla oli semmonen kampaamo ku Tukkatalo ja kavereiden kanssa naurettiin sit ihan kippurassa, et siellä ne sit laittaa permanenttia TUKKAAN ja tekee kampauksia TUKKAAN...
Munkkivuoressa? Tukkatalossa minakin kavin :)
Sielläpä hyvinkin:)
 
Luulin, että Helsingissä puhutaan Helsinkiä, ei Suomea.

Tukka oli myöskin eri päässä kuin hiukset ja tussi tarkoitti tamponia.

Mä myös luulin, että voin välttää kuulemasta äidin ja isän sänkypuuhia, jos vaan saan selville, mitä salasanaa ne käyttää, ennen kuin aloittaa touhunsa. Olin ihan varma, että on olemassa joku salasana :LOL:
 
mievua
Minä luulin nuorempana, noin ala-aste ikäisenä ett kun tulee se Nälkä Päivä nii me ei saada ruokaa ollenkaan. Aina pelotti ett sillon ja sillon on se nälkä päivä ett sillo on nälkä kokoajan. Sitte suuri ihme ku saatiinkin ruokaa.

Ja penskana asuttiin lossin lähellä. Lossissa oli kyltti; Tyhjäkäynti kielletty. Meni pitkään ennenku tajusin että se tarkottaa auton tyhjäkäyntiä, ei sitä ettei ilman asiaa saanu lossin toiselle puolen pyrkiä :D
Aina keksittiin kaverin kans hyvät selitykset jos lossikuski tulee kysyy että miks kävitte toisella puolen ku tyhjään ei saa käyä siellä.
 
luulin, että umpisuolen tulehdus johtuu siitä, että syö hiuksia ja ne kulkeutuvat sitten umpisuoleen. Kiitos mummolle :)

Luulin pitkään, että kondomi näyttää samalta kuin penisrengas (en siis todellakaan silloin tiennyt mistään penisrenkaista :LOL: ), kiitos naapurin pari vuotta vanhemman likan :)

myös monet laulujen sanat ovat "auenneet" vasta aikuisena :) (olen siis siihen asti kuullut/ymmärtänyt/hahmottanut ne väärin)

 
hihi
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mä luulin et Amerikka ja USA on yks ja sama asia :LOL: Ja tää tais selvitä mulle vasta joskus yläasteikäisenä... voi nolous :ashamed:
ömm.. Eiks ne olekaan sama asia....?:O mut muuten on kyl tosi paljon juttuja mitä itekkin luullut: tukka, siemenistä kasvaa ymym. Ja luulin myös pieninä et ollaan jättiläisten nukkeja ja ne leikkii meillä ihan ku myö barbeilla.:)
 
"titityy"
Luulin pienenä paljonkin asioita väärin.Luuli että olkapäät on olgapäät ja että hapankorppu on papankorppu.Tähän papankorppuhommaan oli kyllä looginen selitys.Isäni eli Pappa söi niitä aina niin luulin ja kuulin siksi varmaan papankorpuksi:D Meillä oli aina vessassa aikakausilehtiä vessalukemisena.Luulin että lehtien kansissa hymyilevät naiset nauravat minulle koska istuin pytyllä:D Sekoitin myös sanoja keskenään mm sanat ufo ja homo:D Luulin että homot oli jotain avaruusjuttuja:D Sekoitin myös sanat lasagne ja fasaani:D Kun söin lasagnea luulin syöväni fasaania ja kun kerran satuin näkemään fasaanin luulin nähneeni lasagnen:D Yksi lapsuuden suurimmista erehdyksistäni oli kuitenkin se kun katsoin jääkiekon mm kisoja vuonna 1995(olin silloin viisi) luulin että kisassa pelattiin suomineidon kädestä.Olin nimittäin kuullut joskus puhuttavan kuinka venäjä oli viennyt suomineidolta toisen käden(luulin että kyseessä oli oikea nainen) yhdistin tämän jotenkin mm kisoihin.Muistan kuinka minua kävi naisparka sääliksi jolta käsi oli viety ja pelkäsin että toinenkin käsi menetetään.Näin oikein sieluni silmin kuinka käsi sahataan sahalla irti.
 

Yhteistyössä