lapsille kerrossänky?kertokaas

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
miten teillä on toiminut tällänen nukumis systeemi?poika reilu 4v. ja kovasti kinuaa saada sellasta, pieni lastenhuone jne. joten olis kyl kätevä, tyttö nukkuu viä pinniksessä, on nyt elokuussa 2v. mietin vaan että miten käytännössä menee 2veelle ku on niin paljon isompi ku jatkettava? ja sitten ku se tietty kiipeää sinne ylös ni joutus aina ottaan ne portaat pois,taivoishan olla että oppis meneenki ihan nätisti mutta ku on ne aika jyrkät ne tikkaat..

Kai se 2v siellä sangyssä kanssa menisi.Hyvät turvalaidat vaan ettei pääse tippumaan.Ja portaathan voi toisiaan ottaa pois kun niitä ei tarvi.
Jatkettaviakin kerrossänkyjä on olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Ei kai sillä sängyn koolla niin väliä enää ole... Normaalipituinen sänky menee pidempään, eikä tarvii sit enää olla uutta ostamassa, kun jatkettava jää pieneksi.

Samaa mieltä.Mullakin on suunnitteilla ostaa noilla ipanoille kerrossänky mutta yritän katella jotain nättiä.

9911_c_40730.jpg

Itse tykkäisin jostain "perusmallista" jos tarvetta olisi.

itse ajattelin tuota askon top-kerrossänkyä,en saa liitettyä linkkiä ku tää ei toimi tää liittäminen..mutta näkyy tuolla askon sivulla lastentuotteissa. mun mielestä kiva =) saa antaa mielipiteitä jos joku vaivautuu kurkkaamaan..

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
itse ajattelin tuota askon top-kerrossänkyä,en saa liitettyä linkkiä ku tää ei toimi tää liittäminen..mutta näkyy tuolla askon sivulla lastentuotteissa. mun mielestä kiva =) saa antaa mielipiteitä jos joku vaivautuu kurkkaamaan..

top_kerrossanky.jpg

Kaunis :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

top_kerrossanky.jpg

Tää on joo nätti.. :)

top_kerrossanky.jpg

TOP KERROSSÄNKY 80 CM VALKOINEN Leveys: 89 Korkeus: 162 Pituus: 207
Kanta-asiakastarjouksessa 554.40 ?
(693.00 ?) Voimassa 19.06.2008 asti.
Etusi 20%
TOP KERROSSÄNKY 90 CM VALKOINEN Leveys: 99 Korkeus: 162 Pituus: 207
Etusi 20%
TOP KERROSSÄNKY 120 CM VALKOINEN Leveys: 129 Korkeus: 162 Pituus: 207
Kanta-asiakastarjouksessa 732.00 ?
(916.00 ?) Voimassa 19.06.2008 asti.
Etusi 20%

Oli tarjouksessakin tähän päivään asti..

Meillä on Unipun kerrossänky ja tykkään siitä ihan sikana!

Ja hankittiin se, kun säästää tilaa lastenhuoneessa ja poika sitä alkoi itse ensin kinuamaan. Ostettiin se vuosi sitten maaliskuussa eli poika oli silloin 3v8kk ja alusta asti nukkui yläsängyssä ja erittäin tyytyväisenä ja ihan ilman ongelmia on mennyt.

Tyttö toli tuolloin 1v8kk enkä raaskinut vielä siirtää omaan huoneeseen nukkumaan vaan pidin meidän makkarissa. Ja nukkuikin aika paljon meidän välissä. Tyttö oli jotain 2v4kk kun siirrettiin sitten pojan kanssa samaan huoneeseen ja sinne kerrossängyn alapetiin nukkumaan ja ihan ilman ongelmia mennyt sekin. Piti laittaa sit jo, kun vauva oli tulossa ja ei viitsinyt ajoittaa siirtoa ihan vauvan syntymäänkään.

Eikä ole ongelmia siis päivisinkään. Pienemmällä on ehdoton kiipeämiskielto sinne sänkyyn. Joskus saanut kiivetä niin, että aikuinen vieressä vahtimassa mutta eipä ne rappuset yhtään houkuta. Kylään tulevat kakarat on joskus ongelma, kun ne tahtoo renkkua siellä ja pitää komentaa alas. Omien kohdalla ei mitään ongelmaa.

Suosittelen!

top_kerrossanky.jpg

TOP KERROSSÄNKY 80 CM VALKOINEN Leveys: 89 Korkeus: 162 Pituus: 207
Etusi 20%
TOP KERROSSÄNKY 90 CM VALKOINEN Leveys: 99 Korkeus: 162 Pituus: 207
Etusi 20%
TOP KERROSSÄNKY 120 CM VALKOINEN Leveys: 129 Korkeus: 162 Pituus: 207
Kanta-asiakastarjouksessa 732.00 ?
(916.00 ?) Voimassa 19.06.2008 asti.
Etusi 20%

Oli tarjouksessakin tähän päivään asti..

Tai siis tähän päivään asti.Ajattelin yöllä että tänään olis jo 20.päivä.

Mein isot oli 4 ja 6v kun hommattiin kerrossänky. Alasängyssä ei vaan ollut reunaa joten 4v putos monta kertaa yöllä lattialle. Sitten pappa teki reunan siihen!
Eli kato semmonen missä on kunnon reuna alasängyssäkin!!

Miks ei 2 vuotiaskin menis ihan normi kokoseen sänkyyn! Sinnehän voi jalko päätyyn laittaa vaikka pehmoleluja niin ei tunnu niin isolta se sänky.

Mein pienin innostu 2 vuotiaana kiipeilemään yläsänkyyn :/
Otettiin sitten rappuset irti joka aamu ja illalla paikoilleen kun koitti nukkumaan meno. Nyt pienin on 3v ja ollaan rappujen annettu olla jatkuvasti paikoillaan. Kiipeileehän tuo ja parikertaa muksahtanut alas rappusilta! Sit muistaa aina vähän aikaa että ei varmaan kannattais kiipeillä mutta siellä se on yläsängyssä taas isojen kanssa (se on niitten asuntoauto toi kerrossänky :D ).

Kyllä kerrossänky on oikea tila ihme!