Kerkiinpäs nyt kirjottamaan
Viikolla tuntuu illat niin kiireisiltä, ettei kerkii kun koneella piipahtaa
Päivittäin oon kuitenkin kuulumisianne käynyt lukemassa ja ollut sillälailla hengessä mukana
Willbe, osanotto myös täältä :hug: Ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen, mitä se sitten tuokin tullessaan.
Amele, oon jännityksellä seurannu tilannettas. Tuntu tosi hyvältä lukee, että asiat nyt hyvällä mallilla! Lepoa ja hyviä ajatuksia sinne teille
Onnittelut KAIKILLE, jotka ovat saaneet hyviä uutisia ja ultrakuulumisia
Tuosta hiusten värjäysasiasta, mun anoppi on kampaaja ja hän muistaakseni jossakin vaiheessa puhu, että raskaana ei ois hyvä värjätä hiuksia punasävyillä. Tosin hänellä itsellään on iät ja ajat ollu punaset hiukset myös raskausaikana, että tiedä häntä
Kohtuus kai se tuossakin on hyvä asia. Ja kun kattoo muita raskaana olevia niin suurin osa taitaa värjätä hiuksia. Itsellä siinä mielessä hyvä homma, että hoitojen aikana sain kasvatettua oman vaaleanharmaan hiirilookin takasin, niin ei sinällään oo mikään hätä tuon väriasian suhteen
Painosta en oo jaksanu hirveesti stressata. Mulla on noussu paino yllättävän vähän verrattuna tuohon hillittömään pömppämahaan
Omalla kohdalla huolettaa enemmän kun mulla on ollu koko aikuisiän verensokeri siinä ja rajalla ettei oo liian korkee
Oon kuitenkin aina ollu normaalipainoinen ja elämäntavat kunnossa, niin siihen ei oo tarvinnu puuttuu. Mut isompi riski mulla on varmaan raskausajan diabetekseen :/
Mulla on ollu lähinnä toispuoleista päänsärkyä, ihan uus kokemus, kun mulla ei oo oikeestaan koskaan aiemmin koskenu päähän! Oon joskus about 10vuotta sitten saanu järjettömän voimakkaan allergiakohtauksen (tosi paha nokkosihottuma) parasetamolista ja tuolloin lääkäri suositteli välttämään sitä. En oo sitten uskaltanu sitä kokeilla :/ Mitähän muuta särkylääkettä voi ottaa raskaana? Jos joskus sattuis joku hätä tulemaan
Vasta nyt 10 viikolla mulla on ollu pahaolo :/ Aamut kaikista vaikeimpia, nyt siis tiedän mitä aamupahoinvoinnilla tarkoitetaan. Mutta väsymys on edelleen kateissa?!? En tiedä vaikuttaako, että meillä töissä on selkeä päivärytmi ja parhaimpina päivinä saa olla 3tuntia työajasta pihalla raittiissa ilmassa
Liikuntaa en oo nyt muussa kuin kävelylenkkien muodossa harrastanu. Korvessa asumisen hyviä puolia, että postilaatikko on reilun kilsan päässä, niin tulee päivittäin koiran kanssa väkisellä hyvä lenkki
Mut uskaltauduinpas ilmoittautua kansalaisopiston kevään äitiysjoogaan :heart: Toivon todella, että pääsen sinne
Ensi keskiviikkona ois lääkärineuvola, vähän jänskättää, että onko siellä Pikkulaisella kaikki hyvin. Sieltä jos selviää niin sitten voi ruveta urakalla jänskäämään sitä nt-ultraa! Ei olla uskallettu kertoo vielä tuleville isovanhemmille vaan ootellaan nyt tuo ultra ja sitten oiskin jo 12+ viikoilla. On tää vaan jännää aikaa!
Hyvää tulevaa isänpäivää kaikille tuleville isukeille, toivottavasti ensi vuonna on vähän erilaisemmat pippalot :heart: