Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Fenix tsempiä piinailuun, koita jaksaa! :)

tosta buranasta... sain sit itsekkin telottua polveni, joka turposi ihan limpuksi ja portaat tekee tiukkaa. Pakkohan se oli buranaa ottaa. Tänään kävin lekurilla ja sain tujut tulehduskipulääkkeet, jotka ei ärsytä vatsaa. Mulla kun on vatsahaava vaivannut muutama vuosi sitten ja ibuprofeiini aiheuttaa ikävät vatsakivut. Lääkäri kysyi että "ethän ole raskaana koska sitten tämä ei käy". No vastasin että yritys on käynnissä eli onhan se mahdollista. Hän sanoi että jos olisinkin niin sitten se on niin alussa vielä ettei hätää. Pakkausselosteessa kuitenkin kielletään käyttämästä jos on raskaana, on mahdollista olla raskaana tai suunnittelee raskautta :O Mutta ehkä se sit viittaa jatkuvaan käyttään (lääkettä käytetään myös reumaan) eikä viikon kuurista ole haittaa. Kai se vaan pitää lääkäriä uskoa. Pakko tämä tulehdus on kuitenkin hoitaa.
 
Tällä on ollut aika rento ja leppoisa päivä. Sain pitkästä aikaa nukuttua hyvin, olen hyvällä tuulella, mihinkään ei satu... MUTTA äsken huomasin että se epäilyttävä rusehtava vuoto on jälleen alkanut :(! Hyvin vähän sitä näemmä tulee, mutta miksi sitä tulee???

Hitto ny kummiski! Kuinka mä nyt maltan olla testaamatta vielä mooooonta päivää :( !? Perjantaina pitäs alkaa elinkautiset jos ovat alkaakseen, en nimittäin yhtään usko että luget pitää niitä poissa.

Anteeksi tämä kamalan omanapainen mussuttaminen jälleen :(.
 
Arvatkaas mitä. Meneillään pp9 ja aamupissasta sain hennon plussan. Hieman haamua vahvempi mutta kuitenkin:heart:.
Eilinen rusehtava tuhruvuoto on muuttunut hailakan vaaleanpunaiseksi ja pelkään kuollakseni että kohta lorahtaa kunnon menkka-hyytymät pöksyihin :(...

Piinaa, piinaa...

Mutta mitä tänne hiljentyneen huopatossutehtaan muille ihmisille kuuluu ;) ?
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Voi eiiii mahtavaa, haaaamu! Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että vahvistuu ja vuodot pysyy poissa!!! Jännittää muuten ihan sikanaan sun puolesta Fenix :D Luot toivoa koko ajan siitä, että ekasta hoidosta voi natsata!
Sulle nyt kauheasti toivotuksia, että hermot kestää, varmaan ihan raastavan vaikeaa, mutta lähetän sulle virtuaalisesti hermovahvuuksia :D

Tuosta buranasta, mä en edes tiennyt, että sitä ei suositella :O pitää sitten hoitojen aikana olla popsimatta jos vaikka päänsärkyä tulee yms.
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
Anteeksi katoaminen aiemmin :ashamed:

Silti välillä lukenut kuulumisia.

Nyt oli pakko tulla fenix sanomaan et minulla plussatessa ihan sama. Ensin vähän rusehtavaa joka muuttus vaaleanpunaiseksi ja haalistus siitä sitten normi valkkariksi.. Joten onnea haamusta ja vahvistumista sille :flower:

mandala Itselle on nyt sanottu et panadolia saa raskaana olessa ottaa. itsellä on se panadol zapp 500g käytössä. ja sitä saa max vuorokaudessa ottaa 4g näin päivystyksestä infottiin silloin.


Nyt en osaa turista enempää tähän aikaan aamusta Joten tsemppi kaikille ja toivon jokaiselle sen plussan testiin ja et kaikki menee hyvin loppuun asti..

Moon stars Täällä kaikki hyvin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
Juu tiesin kyllä tuon raskaus+ibuprofein jutun, mutta en tiennyt sen olevan huono juttu jo yrittämisen aikana :O

Piti tosiaan vielä lisätä, että eiköhän se nyt kroppa ala pelleilemään juuri kun hoidotkin ihan lähellä horisontissa. Mulla ei ole ikinä tullut mitään ns. välivuotoja, vaan tiputtelee ennen menkkoja (alkanut tiputtelemaan laparoskopian jälkeen enemmän kylläkin) ja that's it. Pieni ällövaroitus! Nyt oli sitten tässä kierrossa menkat loppuneet tuttuun pieneen tiputteluun, pari päivää oli jo siitäkin mennyt kun pupuiltiin miehen kanssa ja tuli aikas paljon sotkua siitä sitten. Ei edes sitä perus ruskeaa vaan punertavaa (ei kyllä tosin mitään menkkapunaista siis) aika reilusti. Ja nyt siitä pupuilukerrastakin on mennyt jo muutama päivä ilman mitään, mutta nyt on pöksyissä ruskeaa pikkuisen :O Että mitähän kummaa.
En edes muista mistä ne välivuodot oikein kertoo, mutta eihän se tietty normaalia ole.
 

Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat


Mukana kuumeilemassa

Heilanga yk31, ya 9/11. Esikoinen toiveissa. 5/13 kemiallinen. Todettu PCO ja kilpirauhasen vajaatoiminta.

Caro87 ya 1/14, esikoinen toiveissa. PCO diagnoosi. Tammi-/helmikuun vaihteeseen asti Divina hormoonikorvaushoito, jonka jälkeen luomumenkkojen odottelua 3kk.

Fenix-78 Esikoinen toiveissa. 1.icsi toukokuussa. Miehellä aikaisemmin havaittu ongelmaa simppojen laadussa.

Enneliina ya 2/11, toinen toiveissa. Selittämätön lapsettomuus. Takana luomuplussa, joka kohdunulkoinen jonka seurauksena toinen johdin jouduttu poistamaan, sekä ivf ja tuotesiirto, joka kemiallinen. Takana useita kemiallisia.

-bella Kilpirauhasen vajaatoiminta. Syytä myös gynekologisten vaivojen epäilyyn, mutta tätä ei vielä tutkittu.

Sofi12 ya1/13. Toiveissa toinen yhteinen. Mahdollinen endo-dg, laproskopia tulossa kesällä/alkusyksystä. Ivf-jonossa julkisella.

Katjusca ya1/13. Esikoinen toiveissa. Diagnoosina: pcos ja miehellä vähän liikkuvia hyviä simppoja. Hoitona inseminaatio, tästä alkanut yksi raskaus joka keskeytynyt heti alussa.

diadora ya 02/13. Esikoinen toiveissa. Jatkotutkimuksiin menossa.

Miukula Toinen lapsi toiveissa, esikoinen 7/10. Pco, kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini koholla. Kierrot menee miten sattuu ja käynnistelen niitä noin 3kk välein teroluteilla

bumpy ya 1/13. Esikoinen toiveissa. PCO, takana yksi kohdunulkoinen ja käytössä toistaiseksi clomit ja terot.

Merope ya 8/13. Esikoinen toiveissa. Kilpirauhasen vajaatoiminta rasitteena. Minkäänlaisia tärppejä ei ole ollut.

Rouva Hattara ivf-hoidot alkamassa, punktio huhtikuussa.

esikoinenhaaveissa ya 07/2012. Esikoinen toiveissa. Miehellä on todettu oligoasthenozoospermia ja itselläni tällä hetkellä kaikki tutkimukset olleet ihan ok. Syksyllä/talvella hedelmöityshoitojen aloitus.

_Lilja_ ya 6/2013. Esikoinen toiveissa. Alkuraskauden km 9/2013. Haittana loppukierron välivuodot, joita hoidettu ilman tulosta. Omat ja miehen labrat ok. Ehkä pco?! Syksyllä jonoon kunnalliselle.

Mandala Esikoinen toiveissa. Munajohtimet poistettu laparoskopiassa, ivf-hoidot alkamassa kesällä.

Mukana myös:
- mymosa
- jemil
-Memmo
-Sunflower11

Kadonneet/ taustalla
- vanilla lady
- Nenni88
-ninkku (plussannut ivf-hoidosta??)



Plussanneet :heart: :heart:

Tammikuu

*Stiina la?

Helmikuu

Penni79 La Lokakuun lopussa (yk16 ja 1.clomikuuri)

Maaliskuu

moon stars la 27.11 (6.clomikuuri)
kosmo la 6.12 (yritystä takana 2v, 2.clomi+metformini+terolut)



Ilmoitathan listaan toivomasi muutokset punaisella!

Halutessasi voit päivittää listan itse..:)
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Voi Fenix, täällä peukut ja varpaat pystyssä, että haamulainen siitä vahvistuu!!:heart: Jännittävää!!!:popcorn: Toivottavasti vuotelu harmitonta, yllättävän yleistä kuulemma tuossa vaiheessa...

Buranan/ibuprofeenin kielto yrittäessä johtuu siitä, että voi viivästyttää tai estää ovulaation! Siksi sitä ei suositella raskautta yritettäessä.. Panadolilla ei ole samaa vaikutusta.. Itse otan buranaa vain pakon edestä, tämä yrittäminen on sellaistakin ydintiedettä, jossa pienikin juttu vaikuttaa, joten ei ainakaan sitten ole buranasta kiinni..

Mandala, hitsi, että oot saanut tollasen ärsyttävän välivuodon vierailijaksi... Mulla on joku mielikuva, että välivuodot kertaa jonkun hormonin vajauksista/muutoksista tms..

Omaan napaan ei ihmeempiä.. Loppukiertoa mennään rauhallisin mielin.. Ajatuksen tasolla yrittäminen on tauolla siihen laproskopiaan asti.. Nyt vain yrittää nauttia lämmöstä ja perheestä.. Jonkin sortin lämpöhalvaus mulle tuli, meinaan väänsin itselleni kasvimaan ja oon sitä hellästi hoivaillu tän viikon...:LOL:
 
Kiitos teille kaikille ihanat ja ihanaa kuulla sinustakin moon stars :).

Vuoto jatkuu, nyt taas rusehtavana mutta onneksi edelleen niukkana eikä kipuja. Soitin klinikalle tästä ja sieltä sanottiin että vuoto voi olla normisti raskauteen liittyvää, jotkuthan "tiputtelee" ihan synnytykseen asti, mutta vuoto voi johtua myös ehkä lähestyvistä kuukautisista, vielä ei vaan voi tietää. Lugeja pitää jatkaa normisti ja virallinen ja luotettava testipäivä on edelleen vasta ensiviikon maanantai... HOHHOIJAA!!!
Nyt vaan peukkuja pystyyn, käsiä ristiin ja armeliaisuutta onnettarelta vai kohtalottareltako sitä pyydetään ;)...

Mä käytän joskus pahimpaan päänsärkyyni panadolia, sillä olen pärjännyt ihan hyvin. Maha ei buranaa kestä. Söin sitä taannoin lähes vuoden päivät kun tenniskyynärpäävaivaa ei suostuttu julkisella ottaan todesta. Vuoden kärvistelyn jälkeen pääsin leikkauseen ja kivut jäi leikkauspöydälle :).

Että semmoista tänne :).
 
fenix-78 ihanaa että olet haamulaisen saanut. :heart: vuoto voi tosiaan olla ihan normia. Älä huoli. :)

Täällä piinaillaan. Alamahassa ollut metkaa "kutinaa" jota oli viime kemiallisessakin. Tissit aivan turvoksissa ja niin kipeät, että ei edes tajua. Pissa on oudon sameaa. Testinkin tossa tein, mutta eihän siihen mitään tullu. :D dpo6.... Tuskaa....
 
Heilanga plussapuhureita sinnekin:whistle:!!!
Mua taas vähän hämmentää tää oireettomuus, vaikka siitäkin ollaan niin montaa mieltä :). Tai onhan tuo tuhruttelu jonkimoinen oire...jostakin. Mut ottaisin mä silti mieluummin sen tilalle tissikipuilua, pahoinvointia ja montaa muutakin jos se mitään auttaisi :).
 
Taustalta mäkin huutelen Fenixille että tuhruttelu voi olla täysin harmitonta :). Itelläkin oli ekassa raskaudessa "kiinnittymisvuotoa" (tosin vain yhden päivän). Hoidoilla alkuunsaaduissa raskauksissa vuotelua on jostain syystä useammin, ovat asiasta enemmän tietävät kertoneet. Tsemppiä virallisen testipäivän odotteluun! Ja Onnea haamulaisesta ;)
 
Mandala Ikäviä nuo välivuodot. Jospa olis vain joku ohimenevä häiriö, ei kuitenkaan ole mitenkään tavatonta, että joskus sellaista ilmenee :) Mullakin monesti, kun oon luullu, että menkat on loppunu niin tullut pari päivän päästä vielä tuhrua.

Fenix Ai, että sulla on jännät paikat :) Minä edelleenkin uskon, että nyt olis teidän vuoro :)

sofi12
Nyt onkin ihana ilma vaan nauttia ja ottaa rennosti :)

ON. Taas kotiuduttu polilta. Tällä kertaa jopa hyviä uutisia! :) Limis oli ennätykselliset 7mm ja kuulemma todella kauniin näköinen. Vasemmalla ei mitään, mutta oikealla 3kpl folleja. Isoin jo valmis 22mm, toinen vähän pienempi (en muista mittaa) ja kolmas vielä n.14.5mm (joka tuskin kerkeää enää mukaan. Todennäköisesti irtoaa itsekseen ja vähän siltä tuntuukin, mutta pistelen pregnylin kunhan mies tulee kotiin avuksi, kun jänskättää sekottaminen. Pistäminen on ihan helppo juttu. Ensi viikon pe käyn verikokeissa niin varmistetaan, että oon ovuloinut. Kesä voidaan jatkaa samalla annostuksella ja mulla onkin 3 kiertoon vielä tabuja jäljellä.
 
Heippa taas. Mietin tässä että nyt kun kuitenkin käyn päivittäin teidänkin juttuja lukemassa niin ehkä mut vois lisätä takas listalle, jos vielä otatte? Eli tiedoilla

Ricardina ya 11/13, esikoinen toiveissa. PCO-tyyppiset munasarjat + ovuloimattomuus, OI-hoidoissa 03/14 lähtien.

Hieno juttu caro87 että oli vihdoinkin tullut tarpeeksi iso folli! Onnea hyödyntämiseen, toivottavasti ensi viikolla verikoe kertoo follin irronneen ja ehkäpä parin viikon päästä jo muitakin hyviä uutisia =)

Fenixille peukkuja pystyssä, aiotko malttaa viralliseen testipäivään ennen seuraavaa dippausta?

Mandala harmi nuo välivuodot, itsellani ei sillälailla kokemusta mutta voin uskoa että on raivostuttavaa =(

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille ja plussapuhureita!
 
Kiitos taas teille ihanat tsemppaajat:).
Testaan nyt joka aamu - eipä ole viiva vahvistunut, vaikkei kyllä kadonnutkaan :(. Nyt on pieniä alavatsakipuja ja tuhruttelu jatkuu. Taidan ottaa käyttöön nuo clearbluen viikkonäyttöiset testit. Kamalan kalliita ne on mut olkoon. Uusi liru tikkuun taas huomisaamuna...

Caro lupaavalta kuulostaa, onnea :).
Ricardina tervetuloa mukaan :). Päivittäisin sut listalle jos vaan osaisin :D.

EDIT: Clearbluen testi kertoi äsken näin: Raskaana 1-2...
 
Viimeksi muokattu:
Ricardina Tervetuloa vaan takasin! :)

Fenix :heart::heart: Ihanaa!

Tänään huvikseni kokeilin ovistestin tehdä ja tunnin pidättelyn jälkeen tooosi vahva plussa joten pregnyl pelittää ainakin siltä osin :D Pistäminen onnistui hyvin, mies sekotti aineet, kun mua jännitti, että kaadan ne pöydälle tai jotain.. Toki oma lh huippu saatto mennä jo ja munis/munikset irrota jo eilen, mutta tänään vielä varmistellaan.
 

Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat


Mukana kuumeilemassa

Heilanga yk31, ya 9/11. Esikoinen toiveissa. 5/13 kemiallinen. Todettu PCO ja kilpirauhasen vajaatoiminta.

Caro87 ya 1/14, esikoinen toiveissa. PCO diagnoosi. Tammi-/helmikuun vaihteeseen asti Divina hormoonikorvaushoito, jonka jälkeen luomumenkkojen odottelua 3kk.

Fenix-78 Esikoinen toiveissa. 1.icsi toukokuussa. Miehellä aikaisemmin havaittu ongelmaa simppojen laadussa.

Enneliina ya 2/11, toinen toiveissa. Selittämätön lapsettomuus. Takana luomuplussa, joka kohdunulkoinen jonka seurauksena toinen johdin jouduttu poistamaan, sekä ivf ja tuotesiirto, joka kemiallinen. Takana useita kemiallisia.

-bella Kilpirauhasen vajaatoiminta. Syytä myös gynekologisten vaivojen epäilyyn, mutta tätä ei vielä tutkittu.

Sofi12 ya1/13. Toiveissa toinen yhteinen. Mahdollinen endo-dg, laproskopia tulossa kesällä/alkusyksystä. Ivf-jonossa julkisella.

Katjusca ya1/13. Esikoinen toiveissa. Diagnoosina: pcos ja miehellä vähän liikkuvia hyviä simppoja. Hoitona inseminaatio, tästä alkanut yksi raskaus joka keskeytynyt heti alussa.

diadora ya 02/13. Esikoinen toiveissa. Jatkotutkimuksiin menossa.

Miukula Toinen lapsi toiveissa, esikoinen 7/10. Pco, kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini koholla. Kierrot menee miten sattuu ja käynnistelen niitä noin 3kk välein teroluteilla

bumpy ya 1/13. Esikoinen toiveissa. PCO, takana yksi kohdunulkoinen ja käytössä toistaiseksi clomit ja terot.

Merope ya 8/13. Esikoinen toiveissa. Kilpirauhasen vajaatoiminta rasitteena. Minkäänlaisia tärppejä ei ole ollut.

Rouva Hattara ivf-hoidot alkamassa, punktio huhtikuussa.

esikoinenhaaveissa ya 07/2012. Esikoinen toiveissa. Miehellä on todettu oligoasthenozoospermia ja itselläni tällä hetkellä kaikki tutkimukset olleet ihan ok. Syksyllä/talvella hedelmöityshoitojen aloitus.

_Lilja_ ya 6/2013. Esikoinen toiveissa. Alkuraskauden km 9/2013. Haittana loppukierron välivuodot, joita hoidettu ilman tulosta. Omat ja miehen labrat ok. Ehkä pco?! Syksyllä jonoon kunnalliselle.

Mandala Esikoinen toiveissa. Munajohtimet poistettu laparoskopiassa, ivf-hoidot alkamassa kesällä.

Ricardina ya 11/13, esikoinen toiveissa. PCO-tyyppiset munasarjat + ovuloimattomuus, OI-hoidoissa 03/14 lähtien.

Mukana myös:
- mymosa
- jemil
-Memmo
-Sunflower11

Kadonneet/ taustalla
- vanilla lady
- Nenni88
-ninkku (plussannut ivf-hoidosta??)



Plussanneet :heart: :heart:

Tammikuu

*Stiina la?

Helmikuu

Penni79 La Lokakuun lopussa (yk16 ja 1.clomikuuri)

Maaliskuu

moon stars la 27.11 (6.clomikuuri)
kosmo la 6.12 (yritystä takana 2v, 2.clomi+metformini+terolut)



Ilmoitathan listaan toivomasi muutokset punaisella!

Halutessasi voit päivittää listan itse..:)
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Tervetuloa Ricardina takaisin!!:wave:

Caro, mahtava juttu, että nuo letzot ovat toimineet sulla noin hyvin, teillähän on ihan realistinen tilaisuus onnistua!! Voi, pidetään peukkuja!;)

Ja Fenix, aivan ihanaa!:heart: Tuleeko vuotoa vielä? Tosi kurja, että tuollaisen stressin pisti sulle alkuodotukseen..:( Mutta oon kuullu, että jossain tapauksissa toinen alkio vuotaa pois ja siitä aiheutuu vuotoa, mutta toinen jatkaa sinnikkäästi menoa.. Ehkä sulla on kyse samasta.. En vielä siirtänyt sua plussanneisiin, mutta pian..:D
 
Voin varmaan jo huokaista helpotuksesta - kuukautiset eivät ole alkaneet - vielä.
Tänään on muutaman kerran vatsaa nippaillut vähän kovemmin muttei mitrnkään menkkamaisesti, onneksi. Rusehtava vuoro jatkuu edelleen, tänään tuli taas oikein riehuttua töissä :(. Vaikkei se kai enää kiinnittymiseen vaikuta.

Etova olo on ollut koko aamupäivän, nyt ihan ok. Ja onneksi kivut nyt poissa.
Huomisaamuna taas tikutusta, saas nährä mitä cb silloin kertoo ;)...

EDIT: Ainiin, unohdin! Älkää tosiaan vielä laittako mua plussanneisiin! Kuljen vielä varsin "heikoilla jäillä"... Antaa nyt ajan kulua ja kertoa miten tässä oikeesti käy :).
 
Viimeksi muokattu:
Onnea ponnea fenix-78 :heart:
caro87 Hienoa, että bongasit oviksen. Mä ihmettelen, kun mullekkin määrättiin toi pistos, mutta sanottiin, että jos bongaan oviksen en sitä tarvitse....aika outoa, että ihan eri neuvoja tulee.

Itellä on taas masepäivä, rupesin jo epäilemään, että mahtokohan mitään ovistakaan olla, kun ei se sieltä testistä se viiva silmille hyppiny ja hyvä kun oli edes tasa-vahvuinen. :(
Nyt on kyllä sellanen epätoivon olo, että miesparka joutuu mua lohdutteleen, että kyllä siinä raskautestissäkin joskus ne kaksi viivaa on. Itse en jaksa ihmeeseen uskoa tällä hetkellä.

Olen hengisesti niin loppu tämän kaiken kanssa ja lisäksi vielä töihinkin. Lomaa näkyvissä syyskuussa, kokonaiset kaksi viikkoa. Kesällä puserretaan 6pv viikkoa ja parhaimpina seitsemän. Työpäivät venyy mukavasti päivässä 9-12 tuntisiksi ja kaiken huipuksi koko työ ei tällähetkellä ole edes mieleistä. Olen niin täynnä asiakkaita ja niiden toivomuksia uusista hienoista hiuksista. "Keksi jotain" vittu keksi ite! Mä en jaksa keksiä mitään.
Rahaa jää kuussa käteen 1000€ ja sillä sitten lyhennellään lainoja ja koitetaan saada näitä hoitojakin maksetuksi. Ei paljon kannusta tuohon työhön. :headwall:
Sori tää vuodatus, mutta ei ketään muutakaan kelle näistä työasioista voi purkaa. Mies kun ei ymmärrä tätä puolta ollenkaan.
Jaa niin. Tein testinkin ehkä joku viivanpaikka eipä muuta.
Heilanga kuittaa.
 
Heilanga:hug:! Voimia sinulle...kaikkeen!
Mä saan onnekseni työskennellä unelmieni työpaikassa, mutta mieltä risoo vähän kun en halua puhua meidän lapsettomuudesta siellä. Miestä uhkaa työttömyys joten jos se tapahtuu niin tullaan myös oleen todella tiukilla! Mun liksalla maksetaan ehkä lainanlyhennykset, mut sit loppukuusta syödäänki makaroonivelliä :(.

Rentouttavaa viikonloppua nyt ihan kaikille:heart:!
 
Heilanga, voima halit!

Tänään ei pystytty enää varmistelemaan. Täytyy toivoa, että eiliset ja sitä edelliset simpat riittää. Kipuja oli eilen, tänään ei juurikaan niin toivotaan, että ovis oli eilen. Jostain luin, että pregnylin pitäisi viim 36h päästä irrottaa munis niin pitäisi joitain simppoja olla joka tapauksessa hengissä.

Aurinkoista viikonloppua ihanaiset!
 

Yhteistyössä