Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Noniin, cb:n tulos tänäaamuna: Raskaana 1-2. Eli suomennettuna tänään viikkoja on 4+1:). Pelokas, hämmentynyt, epätodellinen ja hyvin skeptinen olotila edelleen. Eikä oloa ainakaan helpota se että nyt aamusta on mulla ollut lieviä kuukautiskipujen kaltaisia kipuja alavatsalla :(. Jos ne tiitiäiset ovat yrittäneet kiinnittyä, mutta mun kroppa taistelee vastaan, siitä syystä testikin näyttää positiivistä, vaikka todellisuudessa nuo suurella rakkaudella ja kaipauksella toivotut pienokaiset valuvatkin nyt yksitellen pois :(... Kamalaa synkistelyä, mutta oikeesti, asiahan voi olla juurikin noin!

Toivotaan nyt kuitenkin että olen väärässä ja kaikki menee vielä hyvin. Aivan hirmuisen paljon plussatuulia kaikille tähän kuumaan kevätpäivään, niin oviksiin kuin r-testeihinkin:kiss:!
 
Aamun varovainen toiveikkuus on nyt tipotiessään!
Ihan kunnon mooniskivut päällä nyt kokoajan ja vuoto on runsasta, osin veristäkin. Nuo penteleen lugetkaan ei pysy sisällä kuin runsaan tunnin, kun valuvat pian vuodon mukana ulos. Väsyttää, vituttaa ja itkettää:'(.
 
Fenix, sanat ei riitä kuvaamaan kuinka pahoillani oon teidän puolesta.. ei ole todellakaan reilua. Voimia teille!

Ei tosiaan meidän ajoitus ehkä mennyt ihan putkeen. Eilen tuli vanhemmat viikonlopuksi kylään niin eipä tässä ole oikein pystynyt pupuilemaan. Ke ja to oltiin vällyjen välissä, to tosissaan pistin sen pregnylin. Mahkuja toki on, jospa ovis olis ollut sillon to jo, kun folli oli jo niin iso. Tai sit simpat säilyneet työkykyisinä jos ovis ollut myöhemmin. Aamulla oli koko toinen kylki kipee, liekkö keltarauhanen kipuilee ja oisko irronnut parikin follia.
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
Voi Fenix, lueskelen täällä joka päivä jännittyneenä sun juttujas. Miltä tilanne näyttää nyt tänään? Onko vuodot vähentyneet? Kun eihän sitä kuitenkaan tiedä jos kuitenkin vain vähän vuotaa?? Pidän hurjasti peukkuja ettei sun tartteis uudestaan lähteä hoitoihin.

Heilanga tunnen sun tuskan ahdistuksesta. Koita jaksaa vielä, toivon kovasti että sullakin jo tärppäisi!

Mun elämä on jotenkin nyt ihan vinksallaan. Mikään ei oo ihan tajuttoman huonosti. En ole työtön ja koditon yms. mutta silti millään osa-alueella ei mee hyvin. Töissä menee huonosti, terveys on huonolla jamalla, paino nousee sitä myöten, rahaa ei ole ja nää kaikki kirististää hermoja eli sotkee parisuhdetta. Siihen päälle lapsettomuus ja viikon päästä tulee virallisesti vuosi aloittamisesta. Täällä itkeskellään ja raivotaan miehelle koko ajan. En jaksais millään enää mitään. Mikään ei oikein tunnu huvittavan. Edes häämöttävä 4 viikon loma ei nosta fiilistä.

Ootteko huomanneet muuten että olisitte todella huonolla päällä ovulaation lähestyessä? Musta nimittäin tuntuu että pari viime kiertoa on menny tosi kuumilla kivillä ovulaation aikana, mikä tietty pahentaa sitä että pitäisi peittoa heilutella. Tänään siis digi hymyili ja aamulla heti hommailtiin. Nyt vaan odotellaan sitten taas parisen viikkoa. Primolutit alkoivat tänään kp 15 ja huomenna soittoaika gynelle. Kyselen vähän, että miten tästä nyt jatketaan. Suostuisikohan se jo laittamaan clomit mulle... Miksi mä olen jo kerran onnistunut raskautumaan, mutta ei mitään sen jälkeen!? Onko jollain muuten käsitystä aiheesta primolut? Jossain keskustelupalstalla lueskelin että gynet on sanoneet ettei sitä saa käyttää jos yrittää raskautta. Että siis se jotenkin voisi estää raskautta kun on niin vahvaa tms. Mulla nyt siis 3 kierto niitä ja sen jälkeen pidän varmaan taukoa, mutta vähän pahaa tekee vedellä niitä kun ei oikein tiedä onko niistä haittaa. Tääkin on varmaan taas lääkäri kohtaista. Toki se on aikaistanut nyt mun ovulaation eli ainakin jotenkin auttanut hetkellisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
_Lilja_ tsemppiä sinullekin tällä kamalan raskaalle taipaleelle!

Kuukautiskivut on lähes kokonaan pois, vain hetkittäin on pientä kipuilua.
Vuoto on niukempaa kuin eilen, vähän veristä edelleen.
Lämmöt on koholla (johtuisko tästä helvetin helteestä?).
Tein tänäaamuna sen Apteekin Raskaustestin ja se väittää että olen raskaana.
Asiahan voi olla nyt niinkin että raskaushormoonia erittyy virtsaan vielä vaikka kesken olisi mennytkin...
Voi vittu mutta voi olla kamalaa tää tietämättömyys:'(.
 
voi Fenix, kyllä varmaan on hermot ihan riekaleina tossa tilanteessa. Pidetään peukkuja että kyseessä ei ole km! Koita jaksaa! Ja Liljalle myös jaksamisia, täällä on toi henkinen jaksaminen myös vähän hakusessa nyt :(
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
fenix78 jos sä olet edelleen raskaana! Se voi tosiaan olla ihan normaalia se vuoto. Soita huomenna sinne lääkäriin ja/tai käy verikokeessa huomenna ja sit taas parin päivän päästä. Sithän sen näkee nouseeko se hcg. Älähän tytsi vielä sitten luovuta. :)

Okei. Mua sais nyt sit joku rauhotella. Mä tein testin. SIINÄ ON KAKSI VIIVAA! Dpo9. Nyt manaan täällä et miks menin tekeen, kun on vielä niin aikaista. Lohdullistahan tässä on, että jotain yritystä kuitenkin tapahtuu.kunpa pysyis nyt kyydissä.
Niin tai sit se on virheellinen toi testi...huomaatteko heti neiti negatiivi täällä. Selittäis kyllä kun mua etoo liha, oon aivan rikki kaikesta ja maha on ihan sekaisin.
Voikohan kiinnittymiseen liittyä vatsa ongelmia? Mulla oli eilen illalla ihan järjetön mahakipu ja luulin oksentavani. Lämmöt nousi 37,4. Nyt on ehkä pari astetta normaalia korkeammat....
Noh, nyt ei auta kuin toivoa ja olla rauhallisesti.
Hyvää sunnuntaita kaikille. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
Kiitos teille tsemppaajat, jälleen kerran! Pelkään ja toivon, pelkään ja toivon - ihan sekopäinen olotila!
Heilanga Tuhannen tuhatta tarrasukkaa, onnenapilaa ja ripaus taikaakin mukaan jotta tuo pieni ihmeenne pysyy kyydissä:heart:!!! Vahvistu viiva, vahvistu...

Ollaan klinikalta saatu sellanen ohjeistus että huomenna kun on se virallinen testi päivä niin silloin (vasta) testaan, soitan tuloksesta klinikallemme ja sitten katsotaan miten edetään. Verikokeesta ei ole ollut mitään puhetta. Ja mehän siis ollaan hoidoissa yksityisellä ja oman tk:n veritestiin pääseminen kestää näin pienellä paikkakunnalla inhottavan pitkään kun labra ei edes ole paikalla joka päivä :(...
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon tääl ihan sekoamispistees. Mietin kaikkea, et joo varmaan viallisia testejä tai että mulla on varmaan vaan ovis. Ei muuten tullut ovisplussaa tikkuun...testasin senkin. :ashamed:
Mä tiedän, että kohta varmaan tiputaan korkealta ja lujaa, onhan toi nyt vielä niin aikaista. Positiivista tässä on se, että letrotzol toimii ja meillä on hyvät mahikset tulla raskaaksi näin suht normisti. :)
Jotain siis siellä yrittää kiimno ottaa...
Alamaha juilii kyl niin menkka enteisesti, et oikein täyty käydä tarkistaas, et joko ne alko. Tässä tulee hullux!
 
Heilangalle malttia nyt ;)... Olen tässä päivien kuluessa joutunut toteemaan ettei tämä totuus selviä muutoin kuin odottamalla, odottamalla ja ODOTTAMALLA :D !

Tilanne on mulla yhtä huono kuin eilen; kuukautiskipuja + veristä vuotoa.
Olen itkenyt silmät päästäni, mutta vähitellen myös sisäistänyt sen että jos keskenmeno tapahtui niin en olisi mitenkään voinut sitä estää. Tosin hyvä merkki tässä on se että alkio(t?) on yrittäneet kiinnittyä mut mun kroppa ei ole ollut vastaanottavainen, syystä tai toisesta.Seuraava yritys on edessä sitten syksyllä, pakastealkion siirrolla...

Huomiseen aamuun on kamalan pitkä aika! On erittäin mielenkiintoista kuulla mitä klinikalta huomena sanotaan!
 
fenix- sinullakin jännät paikat edessä, kylläpä voikin olla tuskaista tämä piinailu. eli labra testi edessä sinullakin? toivottavasti saat parhaita uutisia :)

itse tässä odotan vuoroa verikokeeseen, aamulla alkoi tippaseen siihen malliin että eiköhän se tulos ole selvä. mut otetaan nyt kokeet niin ei tarvii jossitella :) sais sit uuteen pas: iin mahdollisesti ajan jo tähän kiertoon
 
Voisitteko muut kertoa millä näitä jatkuvia pettymyksiä jaksaa aina vaan... Tuleeko teille muille myös tasasin väliajoin sellainen epätoivo ja uskonpuute? Täällä kp 29 testit negaa ja vähän jo tuhruilee. Ja samalla raskaus- ja vauvauutisia tunkee joka tuutista, mikä pistää masentamaan ja ärsyttämään :( Vastaan tulee jatkuvasti semmosia "etappeja" johon mennessä uskoin olevani raskaana. Esimerkiksi kun jo aikaa sitten tiesin tulevista kesän häistä, polttareista tms. niin ajattelin silloin mielessäni tyyliin että "mä varmaan voin sitten olla kuskina siellä koska oon varman kuitenkin raskaana tossa kohtaa". No joo nämä polttarit ja häät sun muut lähenee ja ei, enpä ole raskaana.
Miten tätä jaksaa???

anteeksi itsekäs omanapailu, mutta tämä on taas näitä päiviä :'(
 
Ilmoitin tänään (sähköpostise) pomolle että olen menossa lääkäriin ja lapsettomuushoitojen vuoksi ja jatkossakin vastaavia aikoja luultavasti tulee. Asiallinen vastaus tuli pomolta ja tieto että tunnit tulee korvata koska lähetettä ei ole tehnyt työterveyslääkäri. Voi hitto. No ei voi mitään.
 
bumpy: Epätoivo ja surku iskee nykyään yhä useammin. Viime kuukautiset oli niin iso pettymys, että yksi päivä meni koko ajan itkiessä. Ja itkin tosi vuolaasti. Mutta pakko se on nousta. Ei sitä vauvaa muuten syliin saa. Vaikka välillä on olo, että pitäisikö vaan luovuttaa.
 
Verenvuoro ja kivut jatkuu kovana. Labrassa kävin ja niitä tuloksia pääsen ihmettelemään huomenna.
Itkenyt oon koko päivän, lähin töistä kesken päivää pois, en vaan pysty...

Nyt pitää vaan oottaa ne labratulokset, en voi tehä mitään muuta.
 
bumby kyllä tää sellaista vuoristorataa on, että ei oo tosikaan. Onneks on nää ryhmät joissa voi purkaa tunteitaan. :)

Soitin klinikalle ja kysäsin, että mitä ovat mieltä melatoniinin syönnistä. Ei kuulemma oo hyväks, et kannattaa kuulemma välttää käyttöä. Thyroxin annos nostettiin hieman. Olisivat halunneet varata mulle jo ajan varhaisultraan. Sanoin, et oon niin taikauskonen, et jos jo nyt varaan niin takuu varmasti menee kesken. Lupasin palailla parinviikon päästä asiaan jos on tarvetta. :)
Kokoajan aivan järjetön pissahätä ja nälkä. Ihan outoa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
Merope ja bumpy mulla iski tänään tajuntaan moukarin lailla näitten hoitojen rankkuus ja raakuus! Olen lukenut näistä paljon, mutta nyt vasta käsitän - siis oikeasti käsitän - miten pohjamutiin ihminen voi vajota tällaisina synkkinä aikoina.
Onneks te ootte olemassa - te tajuutte kaikki vihat, surut, kiukut, kummastelut ja mielialamuutokset heti:hug:! Kyllä tuo rakas miehenikin yrittää...mut ei hän voi aavistaakkaan mitä kaikkea mun pään sisällä myllää.
 
Viimeksi muokattu:
Fenix-78: Olen samaa mieltä, ei miehet tätä voi ymmärtää, vaikka kuinka kovin yrittävätkin. Ja siksi on niin ihanaa, kun olette täällä! Monelta saat tulokset? Täällä olen pitkään jo jännännyt teidän etenemistä. Kunpa teille suotais se nyytti!
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
^Juuri noin...
Soitin äsken klinikalle eikä vastauksia vielä ollut. iltapäivällä, 2-3 aikaan soitan uudestaan, sit kuulemma pitäis jo olla.

Muuten tilanteeni jatkuu samana; vuotoa ja kipuja nyt jo neljättä päivää:'(...
 
Voi fenix kamalaa piinaa, kun ei tiedä. Tulisi edes jokin tieto sekin varmasti helpottaisi. :hug:

Ittellä särkee vasenta puolta. Ehkä enemmänkin selänpuolelta. Mä jo päästin sen kauhukuvan itselleni, et se on kohdunulkoinen. Joo...mä oon vähän luulosairas. Täytyy kattella, että jos toi särky nyt pahenee niin kaipa se on mentävä lääkäriin. :headwall:
Toivottavasti kaikki olisi hyvin....
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
Kiitos Heilanga. Nyt toivon etten olis missään vaiheessa edes plussannu, saattaisi olo olla helpompi kun kerran vuodot plussasta huolimatta näin rajuna ja kivuliaana tulee.

Ja tsemppiä nyt vaan Heilanga :). Voisiko olla jokin rentoutumismenetelmä tai jokin puuha mitä voisit keskittyä tekemään niin että unohtaisit murehtimisen, edes hetkeksi? Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty ;)...
 
älä Heilanga tollasia kauhukuvia rupea luomaan. Jos yhtään lohduttaa ni mulla ollut KU eikä ollut selän puolella kipuja ;)

Tsemppiä Fenix!! Täällä myös jännätään sun puolesta!

Merope, juu ei miehet oikein samalla tavalla voi ymmärtää kun ei niiden tartte kroppaansa kuulostella jatkuvasti. Oma ukkoseni vielä joku aika sitten aina lohdutteli mua kun kiukuttelin että "ei meille tuu ikinä vauvaa". Hän uskoi ihan täysin että kyllä se tulee vaikka nyt vähän kestääkin. Olen huomannut, että nykyään hän ei enää sano samaa vaan on hiljaa vaan ja lohduttelee halaamalla. Taitaa häntäkin jo huolettaa, että kuinka tässä käy :ashamed:
 

Yhteistyössä