Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Heilanga Tulehan välillä kertomaan kuulumisia :)

diadora Pahoittelut PCO diagnoosista :( Ei ole kiva ei. Onko sulla katottu tai katotaanko veriarvoja jossain vaiheessa? Niistähän sen ainakin näkisi onko PCO vai PCOS, ne kun on kaksi eri asiaa. Viimeinen on syndrooma johon kuuluu noita ikäviä muitakin terveydellisiä asioita. Jos on pelkkä PCO kuten mullakin niin puhutaan monesti pco tyyppisistä munasarjoista. Mullahan painoindeksi on 18 ja todella aktiiviset munasarjat, eli rakkuloita on paljon. En voi painoa pudottaa yhtään tietystikkään enkä haluaiskaan. Vähä hiilarista ja vähä sokerista ruokavaliota pidin muutaman kuukauden diagnoosin saatuani, ei mulla ainakaan ollut mitään vaikutusta munasarjoihin, koska ei ole PCOS eikä siten sokerien kanssa ongelmaa.

bumby Tsemppiä alkavaan kuntokuuriin! Salihommat lähtee monesti hyvin rullaamaan alun vaikeuksien jälkeen kun niistä tulee rutiini. Sitten tuleekin huono omatunto jos ei pääse salille tarpeeksi usein :D

ON. Eipä ole polilta vieläkään tullut mitään verikokeiden tuloksista :( Pöh, tulis niin tietäs varmasti, että ovis on tapahtunut. Jos huomenna ei tule niin soittelen polille torstaina. Testata en ajatellut ennen kun jos menkat ei ala. Ihan ihme horkka kuuma-aalto kohtauksia tullut. Välillä värisyttää ja välillä kuuma. Yöllä oli tuskahiki ja töissä taas välillä palelti. Lämmöt siinä 39 paikkeilla. Raskauteen en kyllä edelleenkään usko, varmaan jotain muita hormonijuttuja.
 
Caro87: Ei lääkäri sanonut tarkemmin. Sen verran mainitsi että kierron pituuksien vaihtelu kuuluu myös tähän vaivaan. Mulla kasvaa viikset (jotka vahaan :D) ei tullut puheeksi käynnillä ja verikokeista vaan kilpparit, rasvat, paastosokeri ja prolaktiini katsottiin ja ne oli ok. Paino nousee herkästi mutta hyvin nihkeästi laskee ja vatsa ei laihtuessa (jos sellaista tapahtuu) juuri pienene joten voi olla hyvinki kyse pcos:stä?
 
Hei ihmiset!

Olen 25v neitonen, jolla ultralla todettu lievä endometrioosi. Meille sanottiin, että puolen vuoden yrittämisen jälkeen hoitoihin. Pillerit jäi pois joulukuussa, joten tuo puolivuotta tuli nyt täyteen. Mulla on edelleen menossa kolmas kierto. Helmikuun jälkeen ei ole menkkoja kuulunut. Sen sijaan kipuja on ollut enemmän ja vähemmän. Mun labrat oli kaikki ihan ok, kun terveyskeskuksen lääkäri määräsi ennen polille lähettämistä. Miehelle tehtiin sperma-tutkimus. Nuo tutkimuksen tulokset olivat molemmille täysi yllätys. Tilavuus oli 5ml. Ph 7,5. Siittiötiheys <0,03milj./ml. Ja siittiöiden kokonaismäärä <0,03milj. kpl. Muuta kohdassa sanotaan, että sakkapelletissä siittiöitä, liikkuvia 2kpl/nk ja liikkumattomia 20kpl/nk.

En oikeasti tiedä mitä ajatella. Eikö meistä ole tarkoitus tulla vanhempia? :'(
 
diadora, joo voihan tuo olla. Sittenhän kannattaa sitä vähähiilarista kokeilla, voi hyvinkin auttaa :) mullahan omaa kiertoa e-pillereiden jälkeen ei ole ollut ollenkaan, voi hyvin epäsäännöllinen olla vaikkei tota syndroomaa olekkaan. Hormoniarvot mulla hyvät vaikka naama kukkii helposti.

Ajattelin jo huomenna soittaa polille niistä verikokeiden tuloksista, kun postia sieltä ei ole vieläkään tullut. No eipä taida tarvita soittaa, tais meinaan menkat alkaa :( Hyvä juttu kuitenkin että ovis on siis ollut. Eikun uuteen kiertoon ja nokka kohti uusia pettymyksiä.
 
Katey: Onko teille uusi poliaika varattuna? älkää vaipuko epätoivoon ennen kuin olette faktat lääkäriltä kuulleet! Jaksamisia teille.

Caro87: Jep, pitää kiinnittää tarkempaa huomiota nuihin hiilareihin. Kerro sitten mitä polilta sanoivat verikokeista?

ON: Sattuupa siipan spermanäyteajankohta mun oviksen kanssa samoihin aikoihin (tulee olla 4pv seksittä), tosin kun ultrassa näkyi rivistö rakkuloita niin tuskin edes ovis tulee/munasolu pääsee irtoamaan. Yritän viedä ajatuksia kuumeilusta (heikolla menestyksellä) tehden töiden jälkeen kaikkea kivaa ja olla liikekannalla että aina kuluisi nopeammin...
 

Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat


Mukana kuumeilemassa

Caro87 ya 1/14, esikoinen toiveissa. PCO diagnoosi. Tammi-/helmikuun vaihteeseen asti Divina hormoonikorvaushoito, jonka jälkeen luomumenkkojen odottelua 3kk.

Fenix-78 Esikoinen toiveissa. Miehellä aikaisemmin havaittu ongelmaa simppojen laadussa. 1.icsi toukokuussa -> km. PAS elokuussa.

Enneliina ya 2/11, toinen toiveissa. Selittämätön lapsettomuus. Takana luomuplussa, joka kohdunulkoinen jonka seurauksena toinen johdin jouduttu poistamaan, sekä ivf ja tuotesiirto, joka kemiallinen. Takana useita kemiallisia.

-bella Kilpirauhasen vajaatoiminta. Syytä myös gynekologisten vaivojen epäilyyn, mutta tätä ei vielä tutkittu.

Sofi12 ya1/13. Toiveissa toinen yhteinen. Mahdollinen endo-dg, laproskopia tulossa kesällä/alkusyksystä. Jonossa 2.ivf:ään julkisella, 1.ivf:stä syntynyt tyttö.

Katjusca ya1/13. Esikoinen toiveissa. Diagnoosina: pcos ja miehellä vähän liikkuvia hyviä simppoja. Hoitona inseminaatio, tästä alkanut yksi raskaus joka keskeytynyt heti alussa.

diadora ya 02/13. Esikoinen toiveissa. Jatkotutkimuksiin menossa.

Miukula Toinen lapsi toiveissa, esikoinen 7/10. Pco, kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini koholla. Kierrot menee miten sattuu ja käynnistelen niitä noin 3kk välein teroluteilla

bumpy ya 1/13. Esikoinen toiveissa. PCO, takana yksi kohdunulkoinen ja käytössä toistaiseksi clomit ja terot.

Merope ya 8/13. Esikoinen toiveissa. Kilpirauhasen vajaatoiminta rasitteena. Minkäänlaisia tärppejä ei ole ollut.

Rouva Hattara ivf-hoidot alkamassa, punktio huhtikuussa.

esikoinenhaaveissa ya 07/2012. Esikoinen toiveissa. Miehellä on todettu oligoasthenozoospermia. Elokuussa 2014 alkaa ICSI-hoidot. Lääkkeinä Gonal-F ja Orgalutran.

_Lilja_ ya 6/2013. Esikoinen toiveissa. Alkuraskauden km 9/2013. Haittana loppukierron välivuodot, joita hoidettu ilman tulosta. Omat ja miehen labrat ok. Ehkä pco?! Syksyllä jonoon kunnalliselle.

Mandala Esikoinen toiveissa. Munajohtimet poistettu laparoskopiassa, ivf-hoidot alkamassa kesällä.

Mukana myös:
- mymosa
- jemil
-Memmo
-Sunflower11

Kadonneet/ taustalla
- vanilla lady
- Nenni88
-ninkku (plussannut ivf-hoidosta??)



Plussanneet :heart: :heart:

Tammikuu

*Stiina la?

Helmikuu

Penni79 La Lokakuun lopussa (yk16 ja 1.clomikuuri)

Maaliskuu

moon stars la 27.11 (6.clomikuuri)
kosmo la 6.12 (yritystä takana 2v, 2.clomi+metformini+terolut)

Toukokuu

Heilanga ya 9/11. Plussa 2.OI-hoidosta.

Ilmoitathan listaan toivomasi muutokset punaisella!

Halutessasi voit päivittää listan itse..:)
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
diadora En taida tänään soittaa, kun menkat selvästi alkoi. Verokokeissa kävin varmistamassa, että ovis on tapahtunut ja kun nyt menkat alkoi n.12 päivää siitä, kun oletan oviksen olleen. Ekaa kertaa pillereiden jälkeen oli normi mittanen kierto. Teillähän sattu huonoon aikaan tuo miehen simppanäyte :( Miten muistelen, että meillä mies ei ollut ihan neljää päivää pidättäytymättä, pitääpä kysästä mitä meille annettiin ohjeeksi.

ON. Eipä tosiaan ole epäilystäkään, että tänään on kp 1. Vuotaa kyllä enemmän kuin teroilla tai sillon pillereiden aikaan..
 
Voi ei Fenix :hug: harmittaa tosi paljon sun puolesta kun näytti niin hyvältä jo! Valitettavasti en osaa sanoa pas:sta mitään. Meille sanottiin, että tehdään normaaliin kiertoon. Että oiskohan se sitten seuraavaan kiertoon jo mahdollista saada?

Itse olen ehtinyt unohtaa koko vauvahommat taas, mutta nyt kun alkoi ne menkat jossa hoidot olisi voinut jo aloittaa käytännössä (paitsi että ei voi kun tulee kesälomatauko) niin asia pompsahti taas mieleen.
Mutta itselläkin heräsi kysymys tietty, että jos mulla mennään pitkän kaavan mukaan mikä on käytännössä siis kai yli kierron verran. Kuitenkin mun pitää soittaa klinikalle kun menkat alkaa heinäkuun alun hujakoilla. Eli onkohan se nyt sitten elokuun kierto mihin hoito voidaan tehdä?? :O noh rennosti näin kesällä tulee otettua niin en jaksa huolehtia, soittelen sitten heinäkuussa ja katsotaan miten käy.

Aurinkoista päivää kaikille tasapuolisesti :)
 
Juu huomenna on aika polille. Jännittää meitä molempia ihan tajuttomasti. Niin ja anteeksi tungetteluni. Olen jonkin aikaa ketjua seurannut, mutta nyt tuon sperma-analyysin jälkeen ajatuksia on vaikea kasata.

Mitä muuten polilla maksavat lapsettomuushoidot?

Kamalasti tsemppiä kaikille!
 
mymosa
Katey ihan hirmuisesti tsemppiä ?

Mä kävin ultrassa ja kysynkin nyt millasia kohdun limakalvon paksuuksia teillä ollut? Mulla kp 17 ja limakalvo n.10mm ja kohtu n. 35mm.. johtofollia ei ollut eli joko puhjennut tai ei kasvanut.

Miltä toi paksuus kuulostaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Katey
Meillä on kaikki jäissä, kunnes mun paino on pudonnut n. 25 kg. En ymmärrä miten moisen määrän muka saa kohtuullisessa ajassa pois. Vaikka olen elämätapojani muuttanut jo aikaisemmin, niin ei kelvannut lääkärille. Miehelle tehdään paljon lisätutkimuksoa ja mm. uusi sperma-analyysi ja kromosomitutkimus. Näiden tuloksia saadaan odotella heinäkuun loppuun. Sitten kun mun paino on reilassa, niin meidät laitetaan kunnallisella ivf jonoon. Vaikutti ihan kamalalta toimenpiteeltä tuo munasolujen punktio näin neulakammoisen näkökulmasta... o_O

Mikäs muiden tilanne?
 
Katey ompas suuri pudotus edessä. Jos olisin sinä palkkaisi kyllä personal trainerin vaikka maksaakin. Mullakin siis ylipainoa ja hemmetin vaikeetahan se on. Varmasti auttaisi jos joku olisi siinä tukemassa ja puskemassa sua eteenpäin. Haluutko kertoo millä bmi:llä lähdet liikkeelle? Onhan tuo mahdotonta kun tuntuu että vauvan haluaa nopeasti ja sitten pitääkin vielä odottaa lisää. Hirmuisesti tsemppiä sulle laihdutusurakkaan. Aika raakaa peliä näyttää olevan :/

Mymosa mulla ei oo noilla päivillä ollut ultraa joten ei oo apua musta. Mutta siis eikö se nää kuitenkin sen tyhjän palluran että munasolu irronnut jos olisi irronnut? Mulla ainakin sillon kun olin raskaana niin satuin käymään ultrassa se tyyppi näki et ovulaatio on tapahtunut kun siellä munasarjassa oli tyhjä rinkula tai jotain sellasta.

Onko täällä kellään endometrioosia? Oon alkanu jo epäilemään että mulla on se ja pco molemmat :( kivut on sitä luokkaa jo ennen menkkoja nykyään :( ja vuodotkin voi aiheutua siitä.

Menkat elkoi eilen. Tiistaina sitten eka tapaaminen lapsettomuushoidoissa. Jännittää, pelottaa, ahdistaa.... Mitä vielä. Elämä pyörii ikävä kyllä nyt liikaa tän ympärillä. Viikon päästä lähdetään kahdeksi viikoksi pois maasta ja toivotaan etten murehdi tätä liikaa siellä.
 
mymosa
Ei sanonut tyhjästä mitään.. sanoi vaan että kivut johtuu pcosta kun rakkuloita nii monta ja että limakalvo on hyvä.. vihjas että voithan vaikka olla raskaana. . eli ilmeisesti en vaan ovuloi vaikka nyt dpo5.
 
En oikeastaan tiedä omaa painoani, kun kaikki vaa'at ovat näyttäneet eri tulosta. Mutta reilusti yli 100 näyttää joka tapauksessa. Sen alle pitäisi nyt päästä. Me yritetään nyt miehen kanssa yhdessä muuttaa tapojamme. Vaikeaa tästä kyllä tulee. Pitäis osata muuttaa koko suhtautuminen ruokaan, se kun on ihan vääristynyt. Huoh.

Minä sairastan lievää endometrioosia ja ilmeisesti myös pco on kuvioissa mukana. Tiedän mitä se on kun on todella kovat kivut. :(
 
Heippa! Mahtuuko tänne vielä mukaan?

Tämä ryhmä vaikuttaa tämän hetkiseen tilanteeseen kaikista sopivammilta.

Taustoista sen verran, että nyt kesäkuussa tulee kaksi vuotta yritystä täyteen (ya 6/12). Eli yk23 on parhaillaan menossa. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja endometrioosi, joka todettiin laparoskopiassa 8/13. Ovuloinnissakin on ongelmia. 2/14 tehtiin ensimmäinen hormoniavusteinen inseminaatio, josta plussasin, mutta se meni kesken 8 viikolla (km 4/14). Meneillään olevaan kiertoon oli tarkoitus tehdä toinen inssi, mutta aikataulut ei sopinu yksiin polin kanssa. Seuraavaan kiertoon keritään hyvällä tuurilla tekemään tämä toinen OI + inssi ennen kesätaukoa. Niin ja esikoinen toiveissa.
 
Hyvää iltaa taas kaikille! Viime viikon lomaillut kauniissa kesäkaupungissa eli Turussa, enkä oo päässyt kirjoittelemaan.. Kännyllä oon käynyt lukemassa, mutta sillä ei nyt hullukaan ala kirjoittelemaan.. Nyt taas yökkönä, joten aikaa kirjoitella..:)

Caro, Pahoittelut uudesta kierrosta!:hug: Saitko niitä labratuloksia, oliko ne aivan ok?

Esikoinenhaaveissa, mitäs teille muuten kuuluu? Kesästä nauttien ja syksyä odotellen??

Katey, ei "tunkeilusi" haittaa ollenkaan, päinvastoin tervetuloa joukkoon!! Haluaisitko oikein listalle mukaan??
Julkisella polilla lapsettomuushoidot maksaa vain polimaksujen verran (noin28€/käyntikerta) ja sitten lääkkeet erikseen. Eli huomattavasti halvemmalla pääsee kuin yksityisillä klinikoilla.
Ivf saattaa kuullostaa kamalalta, mutta siitä selviää kyllä kunnialla kattavan kipulääkätyksen ansiosta!:) Teille luultavasti suunnitellaan icsiä spermatestin tuloksen vuoksi, mutta se ei vaikuta siihen punkioon..
Kovasti tsemppiä painonpudotukseen!! Tuo ehdotettu personal trainer kuulostaa hyvältä, mutta tk:sta voisit saada apua ravintoterapeutilta, joka osaisi auttaa alkuun tuossa ruokaremontissa! Kannattaa kysellä omasta tk:sta! Ruokavaliolla voi vaikuttaa jonkin verran myös esim. simppojen laatuun.. Älkää siis vielä luovuttako, kyllä teistäkin voi vanhemmat tulla!!:hug:


Stella, tervetuloa sullekin!!:wave: Pahoittelut keskenmenosta! Mutta toisaalta hienoa, että inssit on auttanut, joten kovasti pidetään peukkuja, että tärppää! Itsekin menossa laparoskopiaan, jossa voidaan diagnosoida mahdollinen endometrioosi..

Lilja, kovasti tsemppiä tiistaille!! Tuu sitten heti kertomaan uutisia! Ja aivan mahdottoman ihanaa omaa teille, toivottavasti nautitte lomasta, toisistanne ja saatte ajatuksia (edes hetkellisesti) pois tästä!:kiss:
Mulla siis mahdollisesti endo, mutta se selviää vasta tossa leikkauksessa.. Mulla ei siis kohdussa ole/näy mitään endopesäkkeitä eikä ole mainittavia kuukautiskipuja, mutta mulla on munanjohtimissa jotain tulehdusnestettä (saktoja) ja hitonmoiset ovulaatiokivut, että tod.näk. pesäkkeet on jossain muualla jos on ollakseen..

Mymosa, hyvältä kuulosti tuo sun limiksen paksuus. Onko sulla sitä verikoetta tässä kierrossa, että selviäis oliko se ovis?

Mandalalla rentouttavaa kesää!! Kyllä teille ehtii hoito elokuulle, jos vaan kierto sen sallii..

Ricardina, anteeksi, että vahingossa tipautin sut listalta..:ashamed: Taisin ottaa listan väärältä sivulta.. Laitan sut kuiteskin tonne mukaan taustalle.. Hyvää kesää!!

Diadora, pahoittelut pco-diagnoosista! Sulla otettiin niitä verikokeita, niin oliko siinä estrogeeni-arvo? Jos se on matala, niin mun käsittääkseni se voi selittää tuota viiksien kasvua.. Ärsyttävä vaiva, allekirjoittaneellakin se aiheuttaa nyppimistä..:( Mutta tsemppiä kuntokuurille!!:kiss:

Ja bumpylle kans kovat tsempitykset sinne salille ja lenkkipolulle!! Sähän oot syksyllä jo huippukunnossa, jes!!:D

Omassa navassa ei uutta, sitä leikkausaikaa odotellessa.. Ei oo vielä tupsahtanu mitään peruutusaikaa.. Tuolla Turun lomalla pisti silmään, että jokapaikka täynnä odottavia äitejä.. siskokin huomasi saman, ettei se ollut vaan mun oma kateellinen katse, joka ne bongas..:|
 

Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat


Mukana kuumeilemassa

Caro87 ya 1/14, esikoinen toiveissa. PCO diagnoosi. Tammi-/helmikuun vaihteeseen asti Divina hormoonikorvaushoito, jonka jälkeen luomumenkkojen odottelua 3kk.

Fenix-78 Esikoinen toiveissa. Miehellä aikaisemmin havaittu ongelmaa simppojen laadussa. 1.icsi toukokuussa -> km. PAS elokuussa.

Enneliina ya 2/11, toinen toiveissa. Selittämätön lapsettomuus. Takana luomuplussa, joka kohdunulkoinen jonka seurauksena toinen johdin jouduttu poistamaan, sekä ivf ja tuotesiirto, joka kemiallinen. Takana useita kemiallisia.

-bella Kilpirauhasen vajaatoiminta. Syytä myös gynekologisten vaivojen epäilyyn, mutta tätä ei vielä tutkittu.

Sofi12 ya1/13. Toiveissa toinen yhteinen. Mahdollinen endo-dg, laproskopia tulossa kesällä/alkusyksystä. Jonossa 2.ivf:ään julkisella, 1.ivf:stä syntynyt tyttö.

Katjusca ya1/13. Esikoinen toiveissa. Diagnoosina: pcos ja miehellä vähän liikkuvia hyviä simppoja. Hoitona inseminaatio, tästä alkanut yksi raskaus joka keskeytynyt heti alussa.

diadora ya 02/13. Esikoinen toiveissa. Jatkotutkimuksiin menossa.

Miukula Toinen lapsi toiveissa, esikoinen 7/10. Pco, kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini koholla. Kierrot menee miten sattuu ja käynnistelen niitä noin 3kk välein teroluteilla

bumpy ya 1/13. Esikoinen toiveissa. PCO, takana yksi kohdunulkoinen ja käytössä toistaiseksi clomit ja terot.

Merope ya 8/13. Esikoinen toiveissa. Kilpirauhasen vajaatoiminta rasitteena. Minkäänlaisia tärppejä ei ole ollut.

Rouva Hattara ivf-hoidot alkamassa, punktio huhtikuussa.

esikoinenhaaveissa ya 07/2012. Esikoinen toiveissa. Miehellä on todettu oligoasthenozoospermia. Elokuussa 2014 alkaa ICSI-hoidot. Lääkkeinä Gonal-F ja Orgalutran.

_Lilja_ ya 6/2013. Esikoinen toiveissa. Alkuraskauden km 9/2013. Haittana loppukierron välivuodot, joita hoidettu ilman tulosta. Omat ja miehen labrat ok. Ehkä pco?! Syksyllä jonoon kunnalliselle.

Mandala Esikoinen toiveissa. Munajohtimet poistettu laparoskopiassa, ivf-hoidot alkamassa kesällä.

StellaIEsikoinen toiveissa. ya 6/12. Kilpirauhasen vajaatoiminta, endo ja ovulointiongelmat. Km 4/14. 2.OI + inssi tulossa.


Mukana myös:
- mymosa
- jemil
-Memmo
-Sunflower11
-Ricardina

Kadonneet/ taustalla
- vanilla lady
- Nenni88
-ninkku (plussannut ivf-hoidosta??)



Plussanneet :heart: :heart:

Tammikuu

*Stiina la?

Helmikuu

Penni79 La Lokakuun lopussa (yk16 ja 1.clomikuuri)

Maaliskuu

moon stars la 27.11 (6.clomikuuri)
kosmo la 6.12 (yritystä takana 2v, 2.clomi+metformini+terolut)

Toukokuu

Heilanga ya 9/11. Plussa 2.OI-hoidosta.

Ilmoitathan listaan toivomasi muutokset punaisella!

Halutessasi voit päivittää listan itse..:)
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Äsh, miehen s-näyte siirtyy viikolla työkiireiden vuoksi. Harmittaa! Onko teillä mennyt kuinka kauan spermanäytevastauksissa? Menoja koko kesälle riittää ja tuntuu että ei viitsi kaikkea lyödä lukkoon kun ei nuista hoidoista tiedä (mahd ultrat clomien kanssa ym). Harmi kun kaikkea ei voi itse päättää ja suunnitella ;) oon nyt pyrkiny vähentämään hiilareita, tekee tiukkaa välillä miettiä mitä oikein syö! Kerran päivässä syön kyllä ruuan jossa on pastaa/perunaa ym. Eilen iltapalaksi meni munakas ja välipalaksi turkkilainen jogurtti persikalla. Ja liikkunut olen tavalliseen tapaan, sali nyt kesäkuumalla ei oikein nappais.
 
Heippati taas kaikille:wave:!
Tänään oli puhelinpalaveri omalääkärimme kanssa ja ihan niin kuin suunnittelimmekin niin ainokaisen huurunenämme siirto on elokuun alussa, riippuen nyt vähän siitä miten kiertoni nyt tasoittuu tuon varhaisen keskenmenon ja lääkitysten jäljiltä.
Ja ikionnellinen olen siitäkin että yritämme siirtoa luomukiertoon :)!

Kun kyselin alkion selviytymismahdollisuuksista sulatuksessa niin lääkärimme ei kovinkaan optimistiselta kuulostanut, totesi vain että sen näkee vasta sitten ja murehditaan sitä sitten...

Ja jos totta puhutaan niin olen aivan kamalan väsynyt, niin fyysisesti kuin henkisestikin etten oikeasti jaksaisikaan murehtia asioita nyt yhtään enempää. Mennyt on mennyttä, tulevaisuu on jossain eessäpäin ja nyt on nyt.

Nyt toivon teille kaikille maailman parasta kesää, plussatuulia puhisen jokaiselle ja luomuihmeitä toivon tietty myös. Voimahalauksia, iloista mieltä ja muistakaa nauttia elämästä, kuppaneistanne ja kaikesta hyvästä tässä elämässä:kiss:!
 

Yhteistyössä