Lapseton vastaa kysymyksiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapseton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
minne ne lapset joutui silloin 3v sitten?

Heh, senkun tietäisi..

okei, sori. Mä ymmärsin että sä oot 3v sitten päättänyt olla lapseton tyyliin lopun ikääsi, ja täälä nyt provoat mammoja sillä. Mutta sinä siis kärsit lapsettomuudesta, se on eri juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
okei, sori. Mä ymmärsin että sä oot 3v sitten päättänyt olla lapseton tyyliin lopun ikääsi, ja täälä nyt provoat mammoja sillä. Mutta sinä siis kärsit lapsettomuudesta, se on eri juttu.

Eipä tuo mitään. Ehkä otsikko tuli muotoiltua vähän väärin..

Alkuperäinen kirjoittaja rusina:
Miten suhtaisut jos jolle et ole kertonut kärsiväs lapsettomuudesta, tulisi kysymään että onko näin?

Hmm. Tämä on vähän kinkkinen kysymys. Periaatteessa kannatan avointa linjaa, muttei ihan kaikille ole halua kertoa asiasta. No, ehkä moni arvaa kertomattakin, kun ikää alkaa jo olla...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onko teitä tutkittu, miksi ette voi saada lapsia?
Voimia!

On tutkittu ja hutkittu. Syitä kaksi: siittiöitä liian vähän ja mä en ilmeisesti ovuloi (ainakaan joka kierrossa). Eivät tutkineet mua kunnolla, kun miehestä löytyi syy. Kiitos, voimia todellakin tarvitaan!

Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
Sijaisperheistä on pulaa. Antakaa koti jonkun muun lapselle?

Asiantuntija ei suositellut meille sijaisperhettä. Syynä vahva toive omasta lapsesta. Sijaisperheeksi soveltuu ensisijaisesti perhe, jossa on jo lapsia, joko omia tai adoptoituja.

Yhteistyössä