L
lapseton
Vieras
Lapsettomuutta takana reilut kolme vuotta. Jos joku haluaa kysyä jotain, niin vastaan parhaani mukaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä alotan:Tahtoen vai tahtomattaan lapseton?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko harkinnut adoptiota? Minkä ikäinen olet?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:jos sä oot lapseton niin kai sulla enemmän kuin kolme vuotta lapsettomuutta takana??
Alkuperäinen kirjoittaja a:minne ne lapset joutui silloin 3v sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Inhootko kaikkia raskaana olevia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja a:minne ne lapset joutui silloin 3v sitten?
Heh, senkun tietäisi..
Alkuperäinen kirjoittaja a:okei, sori. Mä ymmärsin että sä oot 3v sitten päättänyt olla lapseton tyyliin lopun ikääsi, ja täälä nyt provoat mammoja sillä. Mutta sinä siis kärsit lapsettomuudesta, se on eri juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja rusina:Miten suhtaisut jos jolle et ole kertonut kärsiväs lapsettomuudesta, tulisi kysymään että onko näin?
Alkuperäinen kirjoittaja rusina:Miten suhtaisut jos jolle et ole kertonut kärsiväs lapsettomuudesta, tulisi kysymään että onko näin?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Onko teitä tutkittu, miksi ette voi saada lapsia?
Voimia!
Alkuperäinen kirjoittaja kuule:Sijaisperheistä on pulaa. Antakaa koti jonkun muun lapselle?