Olen 39 v. neitsyt mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastaan kysymyksiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastaan kysymyksiin

Vieras
Olen 39 v. mies, ja olen neitsyt.

Asiaan on varmaan monta syytä, mutta meikäläisiäkin on olemassa.

Vastaan kysymyksiin, jos kiinnostaa kysyä jotain.

Asutkohan meidän naapurissa. Täällä asuu 30-40 v mies yksin. Lähinnä pesee pyykkiä pesutuvassa. Näyttää aika surulliselta ja yksinäiseltä. Vähän säälittää. Vähän pullea kiltin näköinen hemmo. Juttelee aina ohimennen. Koskaqn ei tule kotiin edes ystävien kanssa.

[QUOTE="vvieras";29460574]Asutkohan meidän naapurissa. Täällä asuu 30-40 v mies yksin. Lähinnä pesee pyykkiä pesutuvassa. Näyttää aika surulliselta ja yksinäiseltä. Vähän säälittää. Vähän pullea kiltin näköinen hemmo. Juttelee aina ohimennen. Koskaqn ei tule kotiin edes ystävien kanssa.[/QUOTE]

hmm.... missä päin suomea?

Voisin olla minäkin, mitä se juttelee, kuvaile lisää.

[QUOTE="vvieras";29460574]Asutkohan meidän naapurissa. Täällä asuu 30-40 v mies yksin. Lähinnä pesee pyykkiä pesutuvassa. Näyttää aika surulliselta ja yksinäiseltä. Vähän säälittää. Vähän pullea kiltin näköinen hemmo. Juttelee aina ohimennen. Koskaqn ei tule kotiin edes ystävien kanssa.[/QUOTE]

Ajatteleekohan mustakin joku tuntematon että mikä reppana tuo on....olen nelikymppinen nainen eikä perhettä eikä käy kavereita...No, itsepä tiedän paremmin.

Yhteistyössä