V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VIHAINEN:kerrohan nyt, että miksi isojen pitää mennä hoitoon jos niiden ÄITI lööbaa kotona vauvan kanssa? Ei pysty ymmärtämään. Lasten paikka on äidin luona tai toisin päin. Tarha on lasten työ ja lasten työpäivät on aina pidempiä kuin vanhempien. MIKSI MIKSI JA MIKSI???
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana keiju84:mä aion ainakin jättää tuon esikoisen tarhaan minimipäiville kun vauva syntyy. näin saan säilyttyä saman hoitopaikan esikoisella ja vähän lomaa isommalle äidistä ja vauvasta ja vauvalle omaa aikaa äidin kanssa. Esikoinen saa äidin aikaa kun vauva nukkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja hiiop:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana keiju84:mä aion ainakin jättää tuon esikoisen tarhaan minimipäiville kun vauva syntyy. näin saan säilyttyä saman hoitopaikan esikoisella ja vähän lomaa isommalle äidistä ja vauvasta ja vauvalle omaa aikaa äidin kanssa. Esikoinen saa äidin aikaa kun vauva nukkuu.
Lomaa isommalle äidistä??
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana keiju84:mä aion ainakin jättää tuon esikoisen tarhaan minimipäiville kun vauva syntyy. näin saan säilyttyä saman hoitopaikan esikoisella ja vähän lomaa isommalle äidistä ja vauvasta ja vauvalle omaa aikaa äidin kanssa. Esikoinen saa äidin aikaa kun vauva nukkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja hiiop:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana keiju84:mä aion ainakin jättää tuon esikoisen tarhaan minimipäiville kun vauva syntyy. näin saan säilyttyä saman hoitopaikan esikoisella ja vähän lomaa isommalle äidistä ja vauvasta ja vauvalle omaa aikaa äidin kanssa. Esikoinen saa äidin aikaa kun vauva nukkuu.
Lomaa isommalle äidistä??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Herranen aika, loru, katsotko todellakin olevasi oikea ihminen kenellekään sanomaan, montako lasta saa "tehdä"? Uskomatonta... Ja sentään ihan "normaalista" aikuisesta kyse (mitä luultavimmin), ei lastaan pahoinpitelevästä, narkista, tmv. jolle katsot voivasi sanoa, ettei pitäisi enempää hankkia... Siis on joillain otsaa, en muuta sano!