lapset hoidossa, äiti kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lissu

Vieras
sanokaapa nyt onki ihan kauheeta?? :) koskaan ne ei oo hoidossa viel ollu niin etteikö meillä kummallaki olis töitä. ja jos on ollu vapaata niin lkapset ollu kotona, mutta nyt alkuraskauden väsymyksessä ja viimeyö huonosti nukuttuna (yksi laposista piti meteliä) niin vein lapset aamulla hoitoon ja mulla olis ollu töihin sit parintunnin päästä niin menin sänkyyn enkä enää jaksanu nousta :) poden nyt huonoa omaatuntoa :)

Mulla on usein vapaapäivänä lapset hoidossa, ei se muuten mikään vapaapäivä ole. Usein masennusta ollut yms. joten otan oman ajan sieltä mistä sen saa. Toki hoidan esim. kuntoani silloin...

Ei ole mitään kauheata että silloin tällöin on. Jokainen kaipaa (myös äidit) sitä ihan omaa aikaa. Vaikka vaan maata sängyssä ja nukkua jos ei muuta.

Mutta esimerksi meidän naapureilla on lapset hoidossa aina vaikka he olisivat itse kotona. Se on jo kurjaa mun mieletä.

Mä oon ollu melkein koko kuukauden kotona ja lapset hoidossa ja joulukuu mennään samalla tavalla, tietty loma pidetään. Tammikuussa sit alotan opiskelut.
Pidän lapsia vain 9-15 hoidossa. Olen itse sairaslomalla, ansaitulla jos niin voi sanoa! Ja nyt tärkeintä et mä saan levätä! Kyllä mullaki oli niin huono omatunto alussa, mut ku kaikki tolkutti et ei tämä ratkasu tee musta huonompaa äitiä niin totuin ajatukseen. Joskus vaan ajateltava myös itseä!

Entäs onko kauheeta ku olen työttömänä ja ajattelin laittaa tammikuulle päivähoitohakemusta jo liikkeelle. Lapsi 3. Mietin et sais haettua töitä sitte, kun hoitopaikka tärppäis ja sit olis jo valmiina hoitopaikka, kun töitä sais. Eikös sinne saa eka vaikka vain 10 päivää kuussa hoitopäiviä?

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
sanokaapa nyt onki ihan kauheeta?? :) koskaan ne ei oo hoidossa viel ollu niin etteikö meillä kummallaki olis töitä. ja jos on ollu vapaata niin lkapset ollu kotona, mutta nyt alkuraskauden väsymyksessä ja viimeyö huonosti nukuttuna (yksi laposista piti meteliä) niin vein lapset aamulla hoitoon ja mulla olis ollu töihin sit parintunnin päästä niin menin sänkyyn enkä enää jaksanu nousta :) poden nyt huonoa omaatuntoa :)

No jessus, lepäile kotona vaan!

Yhteistyössä