Lapsen suuhun sopivia lauluja jotka liittyisi ystävyyteen??? APUA!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun ystäväni on kuin villasukka joka talvella lämmittää ja minun ystäväni on kuin niitty kukka joka saa minut hymyilemään ota kädestä kiinni tule kanssani rantaan vien sinut katsomaan miten aurinko laskee puiden taa ja saa taivaan punertumaan
 

Yhteistyössä