L LoruLiisa Aktiivinen jäsen 30.04.2007 3 267 0 36 19.02.2010 #51 Minä jätän kyllä pojan autoon kun käyn kioskilla/pikku kaupassa nopeesti jotain hakemassa. Ovet lukkoon tietenkin!
Minä jätän kyllä pojan autoon kun käyn kioskilla/pikku kaupassa nopeesti jotain hakemassa. Ovet lukkoon tietenkin!