lantionpohja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihakset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lihakset

Vieras
Eli voiko lihaksia kuntouttaa muuten kuin kuulilla? Millälailla ja onko tehokasta vai pitääkö suosiolla ostaa kuulat (mikä vähän kammottaa..)? Kauan siinä menee, ilman kuulia, entä kuulien kanssa, että paikat alkaisivat olemaan jossain kunnossa? :ashamed:

voi tehdä ilman kuulia. Ihan vaan alat pissatessa ja maatessasi selällään jännittämään lihaksia.
Mulla meni n. 1½ kk että oli melkein samassa kunnossa kuin ennen, tosin harjoitin lihaksiani ennen raskauttakin... Minulla oli myös 9 tikkiä e.mättimessä ja sattui kun yritin aluksi harjoittaa joten siirsin tuohon kk päähän.
Lihakset palautuu itsestäänkin.

Itse tunnen ne lihakset parhaiten kontallaan lattialla ja sillä lailla supistelen. Jostain mammajumppakirjasta olen liikkeitä ja toistomääriä lukenut. Kannattaa pistäytyä vaikka kirjastossa katsomassa olisko siellä...

Ei kuulia tarvi kammota!
Luulojen vastaisesti kiinteyttää paremmin kuin ns. "norm" harjoitukset, koska on enemmän vastusta mukana.

sexpo.fi sivuilla oli muistaakseni ohjeita rakastelun aikaiseen lihasten harjoitteluun! hauska tapa treenata :)

minä en ole koskaan ostanut kuulia. olen synnytyksen jälkeen harjoitellut aluksi, (että löydän ne lihakset) aina kun kävin pissalla yritinkin pysäyttää pissaamisen... huippu konsti on ollut kun yhdynnässä jumppaa. ainaki meillä mieskin tykännyt siitä!!!!!!!!eihän nyt tieten tuu harrastettua niin paljoa, että pelkästään yhdynnän aikaisista jumpista kohentus, mut loistava apu!ja sitten tieten pitkin päiväää kun muistaa ettei ole jumpannut. kesti 2 kk:tta kun oli jo ennallaan.kyllä olin :) :) :) en ois uskonut että niin nopeasti.mut kun otti et joak päivä jonku kerran teki toisto liikkeitä. esim.10s jännitti 5s rennosti ja toisti sitä 10 kerran sarjoissa ja toisti samanhomman illalla... varmaan jostaki sais hyviä ohjeita!!!!!!!!

Seuraavassa linkissä hupaisia jumppaohjeita lantionpohjan lihaksille. Opettavat hahmottamaan lihakset oikein, mutta mielikuvitusta kyllä tarvitaan ja ehkä pikkuisen huumoriakin. Nyt mansikoita syömään ;)

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/nuoret/tietopankit/murrosika/tyton_kehittyminen_ja_keho/lantionpohjan_lihakset/

Minulla ei onnistunut lihasten paikannus, ja tein niitä puristuksia lähes vuoden turhaan :ashamed:
Sitten vaan uskaltauduin ostamaan geishakuulat kokeillen niitä. Pienen alku- hapuilun jälkeen (1-2 viikkoa) huomasin niiden oikeiden lihasten "löytyneen". ;)
Näiden kuulien käyttö on uskomattoman helppoa, voi verrata tamponin käyttöön. Itsestään siellä värähdellessään hoitavat treenauksen. =)

Yhteistyössä