Onneks on muokkaamiseen mahdollisuus. Mä oisin ainakin suututtanut monta jo... :saint:Sä oot lutunen
*muoks* Piti tulla D eikä S :snotty:
Onneks on muokkaamiseen mahdollisuus. Mä oisin ainakin suututtanut monta jo... :saint:Sä oot lutunen
*muoks* Piti tulla D eikä S :snotty:
SamoinOnneks on muokkaamiseen mahdollisuus. Mä oisin ainakin suututtanut monta jo... :saint:
KiitosUus tukka on hieno hyvä kroppa
Välillä niin ja sitten taas jotain muutaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22844757:Kiitos
Mummukin meinas että on oikein tyylikäs nyt, kun on ihan normaalin värinen
Tukka tosiaan on hieno ja hienolta näyttää nainenkin. Sulla on kiltin näköiset kasvot, eikä uskois aamuäreeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22844757:Kiitos
Mummukin meinas että on oikein tyylikäs nyt, kun on ihan normaalin värinen
WAUAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22844539:
Mun pitää uskottavuuden lisäämiseksi laittaa seuraavaksi aamuinen kuva, tukka sekaisin ja puputossut jalassa, lehti rullalla kainalossa ja kädessä kolpakollinen kahvia. Ja naama norsunv.....Tukka tosiaan on hieno ja hienolta näyttää nainenkin. Sulla on kiltin näköiset kasvot, eikä uskois aamuäreeksi.
Ehkä se kuvais sua paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22844812:Mun pitää uskottavuuden lisäämiseksi laittaa seuraavaksi aamuinen kuva, tukka sekaisin ja puputossut jalassa, lehti rullalla kainalossa ja kädessä kolpakollinen kahvia. Ja naama norsunv.....
Kaikki kohdillaan. =)
Niin miekinKaikki kohdillaan. =)
Ja joo... oon vielä täällä... :ashamed:
MUUTTI! Uijui :heart:Ehkä se kuvais sua paremmin.
Joka tapauksessa kaunis nainen! =)
PeesiNo tuo on kyl timmi kroppa!!
ne on ihania =)MUUTTI! Uijui :heart:
Muoks: hupsista, väärä lainaus. Senni Tonikan kuvaan piti
Kiitos molemmille! Mitä nyt tuomonen tuulen **ssima vinkuheinä.Peesi
Jep.. Tuossa pihalla temmeltää tällä hetkellä viisi samanlaista karvamöykkyä.ne on ihania =)
mun tarttis kovasti saada paranneltua noita ylävatsalihaksia kun ne on repeytyneet vikassa raskaudessa, mut pelkään vaan sitä, että vatsa tulee ulospäin vielä enemmän kuin nytKiitos molemmille! Mitä nyt tuomonen tuulen **ssima vinkuheinä.
Ei vaan, omasta mielestä liian laiha ja karseat spagettinarukädet. Tosin taitaa se olla niinkin, että harvoin sitä on kroppaansa kokonaan tyytyväinen. Oli asiat miten vaan.
Voi kuule, mä maksaisin sun kropasta mitä vaan jos se olis mahdollistaKiitos molemmille! Mitä nyt tuomonen tuulen **ssima vinkuheinä.
Ei vaan, omasta mielestä liian laiha ja karseat spagettinarukädet. Tosin taitaa se olla niinkin, että harvoin sitä on kroppaansa kokonaan tyytyväinen. Oli asiat miten vaan.