Näkyy kyllä hyvin.Se on hienoa. Ja uskomatonta, miten paljon se näkyy todella. Tartteeko sun muka enää laihtua?
Näkyy kyllä hyvin.Se on hienoa. Ja uskomatonta, miten paljon se näkyy todella. Tartteeko sun muka enää laihtua?
Joo, 10 kiloo ainaski :snotty:Se on hienoa. Ja uskomatonta, miten paljon se näkyy todella. Tartteeko sun muka enää laihtua?
Meinaatko? Ajattele, jos 3, 5 kiloa jo näkyy hyvin...Joo, 10 kiloo ainaski :snotty:
Kiitos vaan taitaakin olla ainoa mekko mitä joskus käytän, ihastuinHyvä kroppa ja hauska mekko!!
No kato mitkä jenkkikset Ja reisistäki/takamuksesta sais ainaki se 5 kg lähteeMeinaatko? Ajattele, jos 3, 5 kiloa jo näkyy hyvin...
Reidet ja takamukset oli kivat. Mä haluaisin itselleni paksummat reidet ja isomman pyllyn. Kuva vähän pienentää mun lantiota, kai ku oon ottanut kuvan naaman korkeudelta.No kato mitkä jenkkikset Ja reisistäki/takamuksesta sais ainaki se 5 kg lähtee
Timmi sinäkinAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22845543:
Nätti.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22845543:
Iso peppu ja komiat reidet niin namnam .... ehkä johtuu sambasta tuo mun ihanne...Reidet ja takamukset oli kivat. Mä haluaisin itselleni paksummat reidet ja isomman pyllyn. Kuva vähän pienentää mun lantiota, kai ku oon ottanut kuvan naaman korkeudelta.
noi on kyl tosi nätit villahousut, ootko ite kutonu? Ja kyl kaunis vartalo kans
Kova homma oli saada pari kiloa pysyvästi lisää. :vampire:Timmi sinäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22845543:
Mulla alko tulla kilpirauhaslääkityksen myötä painoa kunnolla lihominen ilman niitä oli kyllä aika mahdottomuus.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22845576:Kova homma oli saada pari kiloa pysyvästi lisää. :vampire:
Mä en oikein osaa kutoa... Olen tilannut nuo äidiltä, se on tosi kätevä sellaisessa.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;22845574:noi on kyl tosi nätit villahousut, ootko ite kutonu? Ja kyl kaunis vartalo kans
Uuuuh
Mä tykkäisin mun lantiosta jos reidet olis aika reppaastiki kaposemmat Ja vyötäröstä ku sais vielä pois ni korostuis toi vyötärö-lantiosuhde paremmin...Reidet ja takamukset oli kivat. Mä haluaisin itselleni paksummat reidet ja isomman pyllyn. Kuva vähän pienentää mun lantiota, kai ku oon ottanut kuvan naaman korkeudelta.
Ihanko tosi?:ashamed: Kiits!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22845590:
Niin missä ne reidet on? Tossa tissien kohdalla vai? :O
No semmoset sulle varmaan tulee. ja sulla kyllä kuvassa ainakin erottuu tosi nätisti vyötärö ja lantio.Mä tykkäisin mun lantiosta jos reidet olis aika reppaastiki kaposemmat Ja vyötäröstä ku sais vielä pois ni korostuis toi vyötärö-lantiosuhde paremmin...
Juu juuAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22845611:Ihanko tosi?:ashamed: Kiits!