OIkeesti?! Meillä on noita neljä <3 Missäpäin Suomea oot?Jep.. Tuossa pihalla temmeltää tällä hetkellä viisi samanlaista karvamöykkyä.
:heart:
Täällä Venäjän rajan luona, rekkajonojen keskellä. Kolme sukupolvea löytyy tarhasta.OIkeesti?! Meillä on noita neljä <3 Missäpäin Suomea oot?
Tietenkin. Ainahan sinä olet kuvaketjuissa. Nätti tyttö & huono itsetunto?Hmm, mä löysin kuvia selaillessani yhden melkeen siedettävän kuvan : / Uskaltaisinkohan laittaa sen..? :snotty:
Tietysti uskallat. Joko joku sanoo jotain tai sitten ei sanota mitäänHmm, mä löysin kuvia selaillessani yhden melkeen siedettävän kuvan : / Uskaltaisinkohan laittaa sen..? :snotty:
Laita!Hmm, mä löysin kuvia selaillessani yhden melkeen siedettävän kuvan : / Uskaltaisinkohan laittaa sen..? :snotty:
Naamakuvaketjuissa joo :snotty:Tietenkin. Ainahan sinä olet kuvaketjuissa. Nätti tyttö & huono itsetunto?
Erittäin kaunis!
mä nyt ainakin sanon että hyvältä näyttääMut mä poistan sen ihan just :snotty:
En tiiä näkyykö tosta mut oon parisen kiloa laihtunut...
UPEA vartalo! Oikeasti! =)
Itä-puolella tässä itsekin asustelen. Vähän pohjoisemmassa vain siusta...Täällä Venäjän rajan luona, rekkajonojen keskellä. Kolme sukupolvea löytyy tarhasta.
psst. Meneeköhän tää vähän OT:ksi?
3,5 kgVau! Näkyy kyllä, että olet laihtunut! Hienolta näyttää! Montako kiloa jo?
Kiitos :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22845366:Sulla on kyllä mielettömän kauniit kasvot Freiya! Mii laikii.
Tuosta tatskasta voisit kyllä laittaa vähän tarkemman kuvan
Kaunis on tuokii lintu, mutta olisko sulla tosta käden tatuoinnista kuvaa?Kiitos :snotty:
Tuossa toinen tekovaiheessa
http://2.bp.blogspot.com/_vNzjfI6IHdE/TR-0fLTiw5I/AAAAAAAABB4/i-rLwDEF2bc/s1600/23092010239.jpg
Kiitos :snotty:Freya, ihana Marilyn-kroppa
Mutta onko sulla peruukki?
niinkuin sanoin kaunis nainen
Aa se Öö odotas pitää penkoa noit tiedostoiAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22845441:Kaunis on tuokii lintu, mutta olisko sulla tosta käden tatuoinnista kuvaa?
Se on hienoa. Ja uskomatonta, miten paljon se näkyy todella. Tartteeko sun muka enää laihtua?3,5 kg