Maira, tuonne mekkoon ei edes saa mitään makkaroita piiloon!
Kaunis vartalo ja hiano mekko =)
Maira, tuonne mekkoon ei edes saa mitään makkaroita piiloon!
No sen verran kuitenki etten kehtaa kuvaani tänne laittaa... :ashamed:et sinäkään nyt mikään lihava ole...
Kukaan ei pakota.No sen verran kuitenki etten kehtaa kuvaani tänne laittaa... :ashamed:
no juu ei ole pakko mutta kaunis sinä olet, siitä ei pääse mihinkään.No sen verran kuitenki etten kehtaa kuvaani tänne laittaa... :ashamed:
Kiitos, mutta saa sinne.. Noi röyhelöt tuos edes huijaa komeesti.. Siks mä sen ostinkin..Maira, tuonne mekkoon ei edes saa mitään makkaroita piiloon!
Kaunis vartalo ja hiano mekko =)
Mun läskeäni noi röyhelöt korostais.
No mut olis se kiva et itelläki olis sellanen kroppa että kehtais... :snotty:no juu ei ole pakko mutta kaunis sinä olet, siitä ei pääse mihinkään.
muuten tosi kaunis,mut kamalan paksut jalat :X
kehtaa ihan hyvin, tarvi hävetä että on seksikäsNo mut olis se kiva et itelläki olis sellanen kroppa että kehtais... :snotty:
sulla ole mitään varaa alkaa selittään että olis jotain kiloja hyvän näköinen asuste ja kroppaKiitos, mutta saa sinne.. Noi röyhelöt tuos edes huijaa komeesti.. Siks mä sen ostinkin..
Sä oot ihana! Sun täytyy tietää itsekin, että olet tosi viehättävä ja kaunis.Kateeks käy ku kaikki on niin laihoja :snotty:
No pyh, mun kroppa on ihan kamala :xkehtaa ihan hyvin, tarvi hävetä että on seksikäs
Ei ole kamala.No pyh, mun kroppa on ihan kamala :x
Naama menettelee mut kokonaisuus on ihan hirvee :xSä oot ihana! Sun täytyy tietää itsekin, että olet tosi viehättävä ja kaunis.
Samat sanat. Ei mitään vikaa jaloissa. :heart:Eikä! Mun mielestä hienot, vahvan näköiset, kauniit jalat!
No tee sille sitten jotain, ei tää ketju ollut mikään valitusketju.No pyh, mun kroppa on ihan kamala :x
Höpöhöpö! =)Naama menettelee mut kokonaisuus on ihan hirvee :x
Sä oot lutunenHöpöhöpö! =)
Naama on kaunis ja muu teksti tuosta on höpöä. (oli pakko muokata vielä, ettei kukaan ajattele että kommentoin höpöhöpö tuolle naamaan liittyvälle)
Uus tukka on hieno hyvä kroppaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22844539: