selvähän seJos huomenna? Saan tänään vapaaillan ja ajattelin löhötä sohvalla leffan ääressä
selvähän seJos huomenna? Saan tänään vapaaillan ja ajattelin löhötä sohvalla leffan ääressä
Juu se löytyy tuolta aiemmista ketjuistaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22843914:joo, missäs sun kuva on opcorn:
Liitytään hetkeksi päättömien kerhoon! Sopiiko päättömälle, että apinoidaan hetki?Noo, mut irrotetaan nyt ensin ja murehditaan sitä liittämistä sit myöhemmin..
Miten mä tän missasin.. Tosi hyvältä näyttää!! Mä oon niin kade! Mut onneks mä oon tuollainen pikkunen sitten viimeistään vuoden päästä
sopi sopii, päättömyys on tyylikästäLiitytään hetkeksi päättömien kerhoon! Sopiiko päättömälle, että apinoidaan hetki?
arvaa osaanko ettiä.Juu se löytyy tuolta aiemmista ketjuista
Niin minäkin... Ehkä me keskityttiin niin kovaa tuohon päättömyyteen ja päänvaihtoon.Miten mä tän missasin.. Tosi hyvältä näyttää!! Mä oon niin kade! Mut onneks mä oon tuollainen pikkunen sitten viimeistään vuoden päästä
haha, joo se on aika huono oli ainut kuva jossa ei näkyny päätä kun en jaksanut alkaa muokkailemaan..Mä katoin eka, että laitoit vaan hevosen kuvan, kun sua ei paljoa näy.
Normaalivartaloiselta sä kyllä tuon perusteella näytät.
En osaa etsiä minäkään. Eli joudut laittamaan tähänkin ketjuun..Juu se löytyy tuolta aiemmista ketjuista
älä yritä siellä, osaat kumminkinAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22844005:arvaa osaanko ettiä.
EN :ashamed:
Niitä haukkuja taitaa tulla jokatapauksessta. Oli laiha tai lihava.haha, joo se on aika huono oli ainut kuva jossa ei näkyny päätä kun en jaksanut alkaa muokkailemaan..
Bmi on 26 ;D mutta olen kerran yhdestä kuvasta saanut mellevät haukut täällä niin ajattelin ilmottaa het että ei mua loukkaa pulska puheet olleskaan
Mitä sulla on jalassa?
Kiitti, ne on villahousut.Mitä sulla on jalassa?
On sun kroppa kans sellanen, ettei heti äidiksi uskois.
yritin ja lopputulos on se mitä kerroin. en osaa..älä yritä siellä, osaat kumminkin
onks sul villa pöksyt jalassa? ihanat!!
Tykkään sun lantiosta. Kivat pöksyt.
Laita het!!ärrr pärrr mä löysin paremman kuvan.. Huomaako kukaan jos vaihdan ton tuolta