Laittakaa kuvia!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
epäilevä elvis
Alkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):
Oikestiko Scarletilla noin kaunis maisema?
Eikä se sen omasta pihasta ole, kirjoittikin jotenkin, että toisilla on omasta takaa... eli mä ainakin ajattelin heti, ettei olis omasta pihasta.
 
jotain rumaa sinussakin:)
Maiskulla vähän kauniimmat sormet. Uskokaa tai älkää, minulla on ihan omat kynnet, pitkär ja kauniit. No, taipeisiin tullut jo ryppyjä. Töissä lapset kysyvät onko tekokynnet. Jotain kaunista minussakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä noista aijaan linkeistä linkitetään tänne? Kun sinne tulee HTML, BBCODE 1,2,3, ja 4 ja sitten vielä URL?
no mä käytän tuota BBCODE ykköstä
Ok, kiitos. Saako sen kuvan sitten jollain sieltä poiskin tarvittaessa? Mä en tajua tota koko ohjelmaa :)
varmaankin saa, mutta mä en ole koskaan poistanut, mutta eiköhän joku palstalta tiedä
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä noista aijaan linkeistä linkitetään tänne? Kun sinne tulee HTML, BBCODE 1,2,3, ja 4 ja sitten vielä URL?
no mä käytän tuota BBCODE ykköstä
Ok, kiitos. Saako sen kuvan sitten jollain sieltä poiskin tarvittaessa? Mä en tajua tota koko ohjelmaa :)
varmaankin saa, mutta mä en ole koskaan poistanut, mutta eiköhän joku palstalta tiedä
Jos olet kirjautunut aijaan käyttäjäksi, voit itse poistaa kuvasi kun haluat :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei onstu:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6367518.jpg

sitkeys vie perille tai sitten kaataa sänkyyn...
Hieno kuva! Mulla kyllä melkein iski päänsärky takas, kun oli jotenkin ukonilmamainen fiilis :) täällä oli tänään nimittäin ihan ihana ukkonen, paitsi mulla sen myötä vähemmän ihana päänsärky...
on todellakin hieno =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä noista aijaan linkeistä linkitetään tänne? Kun sinne tulee HTML, BBCODE 1,2,3, ja 4 ja sitten vielä URL?
no mä käytän tuota BBCODE ykköstä
Ok, kiitos. Saako sen kuvan sitten jollain sieltä poiskin tarvittaessa? Mä en tajua tota koko ohjelmaa :)
varmaankin saa, mutta mä en ole koskaan poistanut, mutta eiköhän joku palstalta tiedä
Jos olet kirjautunut aijaan käyttäjäksi, voit itse poistaa kuvasi kun haluat :)
Huomasinkin äsken, että siellä on toi login kohta, niin täytyykin rekisteröityä. Eipä noilla maisemakuvilla kai niin väliä.
 
ei onstu
no kiitos, älkääs kehuko tuota, otin tähän 2 versiota tosta tall ship races-sarjasta, eivät olleet erityisen teräviä, ainakaan tässä ruudulla ei nyt näytä. Niitä jäi koneelle mätänemään vielä ihan riittävästi.
Hyvä tietää, että kirjautumalla sitten saa pois kuvat koska vaan. Aijaasta. Neuvoin tuossa jollekin jotain huuhaata taas, muisti on vähän pätkiväistä. fOnneksi joku tiesi paremmin.

tuo oli suloinen tuo kerällä makaava chihuahuan näköinen, oliko se b.peppin :heart:
 

Yhteistyössä