Maisema on kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:En mä ainakaan ole. Tuolla eilen vietettiin mun äitin synttäreitä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:*kade*Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Maisema on kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:En mä ainakaan ole. Tuolla eilen vietettiin mun äitin synttäreitä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:*kade*Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Eikä se sen omasta pihasta ole, kirjoittikin jotenkin, että toisilla on omasta takaa... eli mä ainakin ajattelin heti, ettei olis omasta pihasta.Alkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Oikestiko Scarletilla noin kaunis maisema?
mitä muuta voisi kun peesata Iitaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:uijjjj , suloinen :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jos ei ruokaa niin laitan meitin kesähessun
Ei mulla, mutta äitillä ja miehellään on.Alkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Oikestiko Scarletilla noin kaunis maisema?
Hieno ! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole mun ottama, vaan meidän teinin.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6367464.jpg
Tosiaan autsAlkuperäinen kirjoittaja miikuli:http://www.aijaa.com/v.php?i=6365256.jpg
auts sano...
hienoja piti ollaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomesta saa kyllä heinoja maisemakuvia =)
varmaankin saa, mutta mä en ole koskaan poistanut, mutta eiköhän joku palstalta tiedäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok, kiitos. Saako sen kuvan sitten jollain sieltä poiskin tarvittaessa? Mä en tajua tota koko ohjelmaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no mä käytän tuota BBCODE ykköstäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä noista aijaan linkeistä linkitetään tänne? Kun sinne tulee HTML, BBCODE 1,2,3, ja 4 ja sitten vielä URL?
Pistähän kuvaa.Alkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Maiskulla vähän kauniimmat sormet. Uskokaa tai älkää, minulla on ihan omat kynnet, pitkär ja kauniit. No, taipeisiin tullut jo ryppyjä. Töissä lapset kysyvät onko tekokynnet. Jotain kaunista minussakin.
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
Jos olet kirjautunut aijaan käyttäjäksi, voit itse poistaa kuvasi kun haluatAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:varmaankin saa, mutta mä en ole koskaan poistanut, mutta eiköhän joku palstalta tiedäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok, kiitos. Saako sen kuvan sitten jollain sieltä poiskin tarvittaessa? Mä en tajua tota koko ohjelmaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no mä käytän tuota BBCODE ykköstäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä noista aijaan linkeistä linkitetään tänne? Kun sinne tulee HTML, BBCODE 1,2,3, ja 4 ja sitten vielä URL?
tosi hieno kuva tämäkin :flower:Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:
on todellakin hieno =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hieno kuva! Mulla kyllä melkein iski päänsärky takas, kun oli jotenkin ukonilmamainen fiilis täällä oli tänään nimittäin ihan ihana ukkonen, paitsi mulla sen myötä vähemmän ihana päänsärky...Alkuperäinen kirjoittaja ei onstu:http://www.aijaa.com/v.php?i=6367518.jpg
sitkeys vie perille tai sitten kaataa sänkyyn...
suorastaan henkeä salpaa tuo sinisyys, kaunista ! =)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Huomasinkin äsken, että siellä on toi login kohta, niin täytyykin rekisteröityä. Eipä noilla maisemakuvilla kai niin väliä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Jos olet kirjautunut aijaan käyttäjäksi, voit itse poistaa kuvasi kun haluatAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:varmaankin saa, mutta mä en ole koskaan poistanut, mutta eiköhän joku palstalta tiedäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok, kiitos. Saako sen kuvan sitten jollain sieltä poiskin tarvittaessa? Mä en tajua tota koko ohjelmaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no mä käytän tuota BBCODE ykköstäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä noista aijaan linkeistä linkitetään tänne? Kun sinne tulee HTML, BBCODE 1,2,3, ja 4 ja sitten vielä URL?
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Tässä mun parit uudet lempipopot, olen tykästynyt tuohon malliin, tosi hyvä jalassa.
mistä noin ihania kenkiä löytynyt??
Se kerällä ollut chihu on staffi cross ja tuo karvapallo on tiibetinspanieliAlkuperäinen kirjoittaja ei onstu:tuo oli suloinen tuo kerällä makaava chihuahuan näköinen, oliko se b.peppin :heart: