Kiitos. =)Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Ihania kuvia !
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Hieno kuva! Mulla kyllä melkein iski päänsärky takas, kun oli jotenkin ukonilmamainen fiilis täällä oli tänään nimittäin ihan ihana ukkonen, paitsi mulla sen myötä vähemmän ihana päänsärky...Alkuperäinen kirjoittaja ei onstu:http://www.aijaa.com/v.php?i=6367518.jpg
sitkeys vie perille tai sitten kaataa sänkyyn...
Niin on munkin mielestä ja ihan nyt seli seli mut ilman hanskoja hinkkasin terassia järkyllä myrkyllä niin ei käet oikein tykänny |OAlkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Mutta sormet kyllä rumat vaikka Grace muuten niin kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nätit kynnet
Kaunista!! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:
Mä en enää käytä mitään kemikaaleja ilman suojahanskoja, en edes lattioita pese ilman kumihanskoja, kun kädet on ihan järkyttävässä kunnossa heti.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin on munkin mielestä ja ihan nyt seli seli mut ilman hanskoja hinkkasin terassia järkyllä myrkyllä niin ei käet oikein tykänny |OAlkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Mutta sormet kyllä rumat vaikka Grace muuten niin kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nätit kynnet
No, tuo on hyvä selitys. Työtä tekevän kädetAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin on munkin mielestä ja ihan nyt seli seli mut ilman hanskoja hinkkasin terassia järkyllä myrkyllä niin ei käet oikein tykänny |OAlkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Mutta sormet kyllä rumat vaikka Grace muuten niin kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nätit kynnet
Näkisit mun kädet kaiken tuon kuumaliimalla leikkimisen, käsin ompelemisen ja rautalangan vääntämisen, hitsailujen jälkeen....ei kaunista katsottavaa........Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin on munkin mielestä ja ihan nyt seli seli mut ilman hanskoja hinkkasin terassia järkyllä myrkyllä niin ei käet oikein tykänny |OAlkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Mutta sormet kyllä rumat vaikka Grace muuten niin kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nätit kynnet
Phiuff...meni läpi selitys, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):No, tuo on hyvä selitys. Työtä tekevän kädetAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin on munkin mielestä ja ihan nyt seli seli mut ilman hanskoja hinkkasin terassia järkyllä myrkyllä niin ei käet oikein tykänny |OAlkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Mutta sormet kyllä rumat vaikka Grace muuten niin kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nätit kynnet
Espanjankoirat kauttaAlkuperäinen kirjoittaja 54:mitä kautta?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meitin rescue :heart:
En mä ainakaan ole. Tuolla eilen vietettiin mun äitin synttäreitä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:*kade*Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä en pysty pitää tollasia nättejä kynsiä kun tuo kuumaliima vie kaikenAlkuperäinen kirjoittaja maisku:... ja kädet haukuttaviksi...
http://www.aijaa.com/v.php?i=6367567.jpg