Äitinsä kauniit kasvonpiirteet ovat periytyneet tytöille =)Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Äitinsä kauniit kasvonpiirteet ovat periytyneet tytöille =)Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Hih, kiitos kaunis =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Äitinsä kauniit kasvonpiirteet ovat periytyneet tytöille =)Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Auts, tosiaan ! HuijhhAlkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:Auts !!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Anteeksi, nyt näkyy perse (no melkeen), mut ku nahka vähä kärähti eilen kasvimaalla kyykistellessä... Viime yö tuli nukuttua osittain vähän huonosti..
Jos osaisin laittaa videokameralta kuvia ja videonpätkiä koneelle, laittaisin yhen pätkän jossa kuovinpoikanen räpiköi niinku muka lentoon olis lähdössä.
Ihana kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Äitin eyelineristä on moneksi
Takana Olivia kohta 7 v ja vasemmalla Aino , oik Pinja
* muoks piti oikein uudelleen katsoa kumpi kaksosista on kummallakin puolella :ashamed: :xmas: *
Ja ne on todella namnam....ne piti olla yösyömistä mutta kyllä ne kaikki meni heti kun sain ne pöydälle.Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:NAM =) =) =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kai mun täytyy tähänkin laittaa meitin quessadillat
No varmasti, niin hyviltä näyttääAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ja ne on todella namnam....ne piti olla yösyömistä mutta kyllä ne kaikki meni heti kun sain ne pöydälle.Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:NAM =) =) =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kai mun täytyy tähänkin laittaa meitin quessadillat
Suosittelen laittamaan oliiviöljyä!Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Mulla ei oo sitä rasvasta, kevyempää vaan. Oisin käyny aamulla ostaan (jos apteekki oli edes auki) mut ukko oli toista mieltä... Oon sit sitä laittanu, ja sit aloeverageliä ja eilen kookosöljyä ja kehäkukkavoidettaki hieman. Vois varmaan laittaa taas jotai rasvaa... Kuumottaa vieläki. Pitäisköhän laittaa viilentävää jalkavoidetta.Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:orionille...se rasvanen bebanthen on tosi hyvä tohon...helpottaa nopsaan :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
niin kyllä onkin, se on nuo koivut, nehän ne juhannustunnelman tekeeAlkuperäinen kirjoittaja ei onstu:taitaa olla juu huhtikuussa, ja näitähän mulla riittää...jotenkin siinä on juhannustunnelmaa, ehkä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
söpösiä tyttejä...taisi muuten vauhtia piisata noihin aikoihinAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Ja osoite onkaan ?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tän päivän jälkkärit
Jäätelöpiparit
mansikkayllätys piiras
SIIS TUOLLAISIA KUVIA EI SITTEN ENÄÄ LAITETA !Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tän päivän jälkkärit
Jäätelöpiparit
mansikkayllätys piiras
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:söpösiä tyttejä...taisi muuten vauhtia piisata noihin aikoihinAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Turun kaunis ja idyllinen jokirantaAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Ja osoite onkaan ?
Anteeks :ashamed: Mun laihis alkaa heti huomennaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:SIIS TUOLLAISIA KUVIA EI SITTEN ENÄÄ LAITETA !
t. laihduttaja jopa juhannuksena *kuola valuen*
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:niin kyllä onkin, se on nuo koivut, nehän ne juhannustunnelman tekeeAlkuperäinen kirjoittaja ei onstu:taitaa olla juu huhtikuussa, ja näitähän mulla riittää...jotenkin siinä on juhannustunnelmaa, ehkä
Onko sulla nyt kesällä otettuja kuvia?
Piru vie ...täältä kestää pikkasen liian kauan sinne kurvailla..pitäs teltta sitten pystyttää pihalleAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Turun kaunis ja idyllinen jokirantaAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Ja osoite onkaan ?
uijjjj , suloinen :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jos ei ruokaa niin laitan meitin kesähessun
Täs on vieressä kyllä retkeilymajakin....Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Piru vie ...täältä kestää pikkasen liian kauan sinne kurvailla..pitäs teltta sitten pystyttää pihalleAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Turun kaunis ja idyllinen jokirantaAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Ja osoite onkaan ?
Näyttää todella suloiselle mutta älä anna sen hämätäAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:uijjjj , suloinen :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jos ei ruokaa niin laitan meitin kesähessun