Laittakaa kuvia!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Täs on kuva mun "riähkääjästä". Kiusaa mua jatkuvasti.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6364511.jpg
Vooi kun suloinen! :heart: Minkä ikänen sun "riehkääjäs" on? :)
Riähkänäinen on 10 viikkoinen. Kyl mä sille olen uutta kotia etsinyt mutta tuloksetta. Taitaa jäädä Riähkä mulle. :D
Ottaisin vaikka heti, mutta oma 4 viikkoa nuorempi, vähän vähemmän karvainen söpöläinen vie aikalailla kaiken aikani ;) Täytyy kyllä tollanen vielä saada sitten kun tää vauveli vähän vanhempi, kissat :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
orionille...se rasvanen bebanthen on tosi hyvä tohon...helpottaa nopsaan :hug:
Mulla ei oo sitä rasvasta, kevyempää vaan. Oisin käyny aamulla ostaan (jos apteekki oli edes auki) mut ukko oli toista mieltä... Oon sit sitä laittanu, ja sit aloeverageliä ja eilen kookosöljyä ja kehäkukkavoidettaki hieman. Vois varmaan laittaa taas jotai rasvaa... Kuumottaa vieläki. :D Pitäisköhän laittaa viilentävää jalkavoidetta. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
orionille...se rasvanen bebanthen on tosi hyvä tohon...helpottaa nopsaan :hug:
Mulla ei oo sitä rasvasta, kevyempää vaan. Oisin käyny aamulla ostaan (jos apteekki oli edes auki) mut ukko oli toista mieltä... Oon sit sitä laittanu, ja sit aloeverageliä ja eilen kookosöljyä ja kehäkukkavoidettaki hieman. Vois varmaan laittaa taas jotai rasvaa... Kuumottaa vieläki. :D Pitäisköhän laittaa viilentävää jalkavoidetta. :D
Jos vaan pystyt niin nuista kannattaa käyttää tota bebantenia (vaikka sitten sitä ohkasta ) tai aloeveraa.Itse en sitä kyllä voi käyttää kun pukkaa kudosnesteet pihalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja orionille:
http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=2891282#
Kiitos. Ei tää onneksi kipeä oo muuten ku jos sitä turhanpäiten hipelöi tai jos housun laput raapii, ja maatessa jotku asennot huonoja. Kun vaan antaa olla rauhassa ja pehmeät housut jalassa ni hyvä. :)
 

Yhteistyössä