Laittakaa kuvia!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Mistä noi on??
Mä en yhtään muista. Ovat todella vanhat kengät, on mustat ja valkoiset. Kerran molemmat olleet jalassa.
Erittäin hienot! =)
Kiitos. Sen muistan, että olivat vain 5e eli halppikset :D
EIKÄ!! Hittolainen. Miks mie en ikinä löydä tuommoisia tuolla hinnalla?! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Täs on kuva mun "riähkääjästä". Kiusaa mua jatkuvasti.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6364511.jpg
Vooi kun suloinen! :heart: Minkä ikänen sun "riehkääjäs" on? :)
Riähkänäinen on 10 viikkoinen. Kyl mä sille olen uutta kotia etsinyt mutta tuloksetta. Taitaa jäädä Riähkä mulle. :D
 
Anteeksi, nyt näkyy perse (no melkeen), mut ku nahka vähä kärähti eilen kasvimaalla kyykistellessä... Viime yö tuli nukuttua osittain vähän huonosti..


Jos osaisin laittaa videokameralta kuvia ja videonpätkiä koneelle, laittaisin yhen pätkän jossa kuovinpoikanen räpiköi niinku muka lentoon olis lähdössä. :)
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Anteeksi, nyt näkyy perse (no melkeen), mut ku nahka vähä kärähti eilen kasvimaalla kyykistellessä... Viime yö tuli nukuttua osittain vähän huonosti.. http://i2.aijaa.com/t/00196/6364836.t.jpg
Auuuts! :( Näytti pikkukuvasta että ois vaan vaaleenpunaset pikkarit jalassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Anteeksi, nyt näkyy perse (no melkeen), mut ku nahka vähä kärähti eilen kasvimaalla kyykistellessä... Viime yö tuli nukuttua osittain vähän huonosti..


Jos osaisin laittaa videokameralta kuvia ja videonpätkiä koneelle, laittaisin yhen pätkän jossa kuovinpoikanen räpiköi niinku muka lentoon olis lähdössä. :)
Aiiiihhhh :eek:
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Anteeksi, nyt näkyy perse (no melkeen), mut ku nahka vähä kärähti eilen kasvimaalla kyykistellessä... Viime yö tuli nukuttua osittain vähän huonosti..


Jos osaisin laittaa videokameralta kuvia ja videonpätkiä koneelle, laittaisin yhen pätkän jossa kuovinpoikanen räpiköi niinku muka lentoon olis lähdössä. :)
Siinä on näköjään läskit kärynny :kieh: :D :D
 

Yhteistyössä