Laittakaa kuvia!

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6364507.jpg
Ihania ruusuja :) Mä ostin viimeksi marketin esutalta joltain myyjältä ruusuja, ja ne edes auenneet nupuista ja menivät ruskeiksi ja mätänevän näköisiksi muutamassa päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
pari mun kenkää viel:

ja yhestä kenkäkaapista:
WAAAUUUU... ihanaa et löytyy muitakin kenkä hulluja :D näytin ukolle että kato mä en ole ainut ja mä haluan kans ihan kaapin mis säilyttää.. noi sun valkoset saappaat vau haluun kans ja oih ihanii.. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Mulla on muutama varvas murtunut joskus muinoin, eivät kestä olla siinä asennossa minkä korkkari vaatii.. :(
:hug: mulla on kans murtunut neljä varvasta oikeasta jalasta....mulla tosin ei korkkareissa ole ongelmia mutta kovakärkisissä on.

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
:hug: mulla on kans murtunut neljä varvasta oikeasta jalasta....mulla tosin ei korkkareissa ole ongelmia mutta kovakärkisissä on.
Joskus olis kiva leikkiä vähän pitempää, kun ei noita senttejä niin mahottomasti ole. Mutta menee tämä näinkin! :hug:

Marilii
Jos löydän niin laitan teille kuvan minusta vuosien takaa. En käsitä miksi ukkoni sen joskus otti. Olen siis hirveessä darrassa tukka pystyssä menossa jääkaapille. Kuvan nimi on: Missä räjähti? :LOL:

Yhteistyössä