Juu käyttäisin vieläkin, nyt tällä hetkellä vaan ei tukka siihen yletä. B)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:saparot on :heart:
Autz, varmasti mielettömän kipeä! :-(((Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Anteeksi, nyt näkyy perse (no melkeen), mut ku nahka vähä kärähti eilen kasvimaalla kyykistellessä... Viime yö tuli nukuttua osittain vähän huonosti..
Ottaisin vaikka heti, mutta oma 4 viikkoa nuorempi, vähän vähemmän karvainen söpöläinen vie aikalailla kaiken aikani Täytyy kyllä tollanen vielä saada sitten kun tää vauveli vähän vanhempi, kissat :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Riähkänäinen on 10 viikkoinen. Kyl mä sille olen uutta kotia etsinyt mutta tuloksetta. Taitaa jäädä Riähkä mulle.Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:Vooi kun suloinen! :heart: Minkä ikänen sun "riehkääjäs" on?Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Täs on kuva mun "riähkääjästä". Kiusaa mua jatkuvasti.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6364511.jpg
Onko keskimmäinen kuva Hertsikasta?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Pirskatti kun meillä on eri kengännumero, olisit voinut myydä mulle kenkiäsi kun kyllästyt. Ihania kaikki, varsinkin toisiksi ylimmät, ja alimmat. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Ei, se on Järvenpään vanhankylänniemestä.Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:Onko keskimmäinen kuva Hertsikasta?
Miksi säärystimet?????Alkuperäinen kirjoittaja savanna harmaana:vuoden vanhaa kuva.......
http://www.aijaa.com/v.php?i=6365126.jpg
Kivoja kenkiä, mistä ostit? Kiilakorot ovat ihan todella hyvät kengät kävellä, mullakin on muutamat.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Mulla ei oo sitä rasvasta, kevyempää vaan. Oisin käyny aamulla ostaan (jos apteekki oli edes auki) mut ukko oli toista mieltä... Oon sit sitä laittanu, ja sit aloeverageliä ja eilen kookosöljyä ja kehäkukkavoidettaki hieman. Vois varmaan laittaa taas jotai rasvaa... Kuumottaa vieläki. Pitäisköhän laittaa viilentävää jalkavoidetta.Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:orionille...se rasvanen bebanthen on tosi hyvä tohon...helpottaa nopsaan :hug:
se saattaa kirvellä.. jotku ainakin voi.Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Pitäisköhän laittaa viilentävää jalkavoidetta.
Jos vaan pystyt niin nuista kannattaa käyttää tota bebantenia (vaikka sitten sitä ohkasta ) tai aloeveraa.Itse en sitä kyllä voi käyttää kun pukkaa kudosnesteet pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Mulla ei oo sitä rasvasta, kevyempää vaan. Oisin käyny aamulla ostaan (jos apteekki oli edes auki) mut ukko oli toista mieltä... Oon sit sitä laittanu, ja sit aloeverageliä ja eilen kookosöljyä ja kehäkukkavoidettaki hieman. Vois varmaan laittaa taas jotai rasvaa... Kuumottaa vieläki. Pitäisköhän laittaa viilentävää jalkavoidetta.Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:orionille...se rasvanen bebanthen on tosi hyvä tohon...helpottaa nopsaan :hug:
Kiitos. Ei tää onneksi kipeä oo muuten ku jos sitä turhanpäiten hipelöi tai jos housun laput raapii, ja maatessa jotku asennot huonoja. Kun vaan antaa olla rauhassa ja pehmeät housut jalassa ni hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja orionille:http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=2891282#
Hieno kuva :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika: