En anna en, sen verran on oppinut tän meitin poppoon mutsina, että todellakin ulkonäkö voi hämätä .... tosin samaa pätee meihin äiteihin ja iseihinkin ..hihh.. ihania muksut ovat, viimeistään silloin kun nukkua tuhisevat :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näyttää todella suloiselle mutta älä anna sen hämätäAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:uijjjj , suloinen :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jos ei ruokaa niin laitan meitin kesähessun
Ovat he :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko nuo Hölmölän Iitan tytöt identtiset kaksoset? On niin kovin samannäköiset.
Nukkuessaan ovat parhaimmillaan niin isit, äidit kuin lapsetkinAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:En anna en, sen verran on oppinut tän meitin poppoon mutsina, että todellakin ulkonäkö voi hämätä .... tosin samaa pätee meihin äiteihin ja iseihinkin ..hihh.. ihania muksut ovat, viimeistään silloin kun nukkua tuhisevat :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näyttää todella suloiselle mutta älä anna sen hämätäAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:uijjjj , suloinen :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jos ei ruokaa niin laitan meitin kesähessun
harrastatko sitten enemmänkin kuvailua ?Alkuperäinen kirjoittaja ei onstu:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:niin kyllä onkin, se on nuo koivut, nehän ne juhannustunnelman tekeeAlkuperäinen kirjoittaja ei onstu:taitaa olla juu huhtikuussa, ja näitähän mulla riittää...jotenkin siinä on juhannustunnelmaa, ehkä
Onko sulla nyt kesällä otettuja kuvia?
no enpäs muista, olenko kuvannut, tuo olikin muuten toukokuulta tuo kuva.
Mutta kamera joka tapauksessa hajosi juuri viime viikolla.
Ja ihmettelen pitäisikö kauankin pärjätä ilman kameraa tässä
- ei hyvä - -
Kyllä vain, tähän on helppo peesata :attn: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nukkuessaan ovat parhaimmillaan niin isit, äidit kuin lapsetkinAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:En anna en, sen verran on oppinut tän meitin poppoon mutsina, että todellakin ulkonäkö voi hämätä .... tosin samaa pätee meihin äiteihin ja iseihinkin ..hihh.. ihania muksut ovat, viimeistään silloin kun nukkua tuhisevat :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Näyttää todella suloiselle mutta älä anna sen hämätäAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:uijjjj , suloinen :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jos ei ruokaa niin laitan meitin kesähessun
Hyvin voivalta näyttää pikku-ukko =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meillä leikeltiin kitarisat maanantaina ja näin poju toipuili
Juu voi hyvin ja nyt on toipunut kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Hyvin voivalta näyttää pikku-ukko =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meillä leikeltiin kitarisat maanantaina ja näin poju toipuili
No oli oikein X-asennossa, että varmasti vie koko sängyn IHANA!Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mun paikka oli viety!
:heart: voi miten ihana =)Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mun paikka oli viety!
no mä käytän tuota BBCODE ykköstäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä noista aijaan linkeistä linkitetään tänne? Kun sinne tulee HTML, BBCODE 1,2,3, ja 4 ja sitten vielä URL?
voi toista , huokaa :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mun paikka oli viety!
mulla ainakin toimii aijaa tavallista nopeammin tänäänAlkuperäinen kirjoittaja ei onstu:en saa myöskään nyt linkitettyä - juu olen aika kova kuvaamaan, aina ollut, mutta meinasin pistää yhden kesäkuvan, saattaapa tökkiä muuten vaan kun on liikennettä paljon?
Ja nyt ei onstu siis oikeesti.
oli :flower: hienosti tiedettyAlkuperäinen kirjoittaja Jyväskyläläinen:Se edellisen sivun kuva oli Kuopiosta! Eikös ollutkin?
:heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mun paikka oli viety!
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Ok, kiitos. Saako sen kuvan sitten jollain sieltä poiskin tarvittaessa? Mä en tajua tota koko ohjelmaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no mä käytän tuota BBCODE ykköstäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä noista aijaan linkeistä linkitetään tänne? Kun sinne tulee HTML, BBCODE 1,2,3, ja 4 ja sitten vielä URL?
Mutta sormet kyllä rumat vaikka Grace muuten niin kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nätit kynnet