jotain rumaa sinussakin:)
Tiirun lapsi on niin levollisen näköinen. Niin sanotaan noin rentona nukkuvista lapsista. Hyvä olla.
oih, niin suloinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Täydellistä sambaaAlkuperäinen kirjoittaja bootylle:Voisitko laittaa linkin vielä siihen yhteen samba- tms. pätkään, jossa sellainen valkoisissa housuissa oleva nainen tanssii ja pyörittää lanteitaan ihan huikeasti? Ja sillä oli kyllä tosi hyvä peppu! Oot joskus sellaisen tänne linkittänyt, en vaan löytänyt ketjua nyt mistään.
Oli...ei ole enää...likka on nykyään ihan hirviö. Mikälie esiteinikohtaus oli taas tänäänkin :headwall: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:oih, niin suloinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Niin haluaisin laittaa mutta en omista edes kameraa. Ovat kuin minskun kynnet, vaalealla lakalla eli näkyy valkeaa ihan luonnostaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Pistähän kuvaa.Alkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Maiskulla vähän kauniimmat sormet. Uskokaa tai älkää, minulla on ihan omat kynnet, pitkär ja kauniit. No, taipeisiin tullut jo ryppyjä. Töissä lapset kysyvät onko tekokynnet. Jotain kaunista minussakin.
Just toi! Kiitos! :flower: Miten joku voikin olla noin taitava kuin tuo nainen...? Mä oon kade (vaikken sambaa ees harrasta, ainakaan vielä )Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Täydellistä sambaaAlkuperäinen kirjoittaja bootylle:Voisitko laittaa linkin vielä siihen yhteen samba- tms. pätkään, jossa sellainen valkoisissa housuissa oleva nainen tanssii ja pyörittää lanteitaan ihan huikeasti? Ja sillä oli kyllä tosi hyvä peppu! Oot joskus sellaisen tänne linkittänyt, en vaan löytänyt ketjua nyt mistään.
http://www.youtube.com/watch?v=4Mf_PTB8juc
ei muutakuin syksyllä tunnille mukaanAlkuperäinen kirjoittaja sama:Just toi! Kiitos! :flower: Miten joku voikin olla noin taitava kuin tuo nainen...? Mä oon kade (vaikken sambaa ees harrasta, ainakaan vielä )Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Täydellistä sambaaAlkuperäinen kirjoittaja bootylle:Voisitko laittaa linkin vielä siihen yhteen samba- tms. pätkään, jossa sellainen valkoisissa housuissa oleva nainen tanssii ja pyörittää lanteitaan ihan huikeasti? Ja sillä oli kyllä tosi hyvä peppu! Oot joskus sellaisen tänne linkittänyt, en vaan löytänyt ketjua nyt mistään.
http://www.youtube.com/watch?v=4Mf_PTB8juc
Varastin sun kuvas, kuitenkin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:kuin mun kädet, kynsiä myöten
koiratkin on kivoja, mutta kissat ihania :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
no olishan se pitänyt arvata... |OAlkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Varastin sun kuvas, kuitenkin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:kuin mun kädet, kynsiä myöten
Mä en varsinaisesti hommannut kissaa, vaan tuo päätti muuttaa meille . Viime syksyllä tuo alkoi pyörimään meidän nurkissa ja lopulta tuli sisälle. Soitin sitten miehelle että meille tuli kissa . Reppana oli aivan todella laiha, likainen ja takkuturkkinen. Tuskin olisi selvinnyt enää talven yli.Alkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Koskas Turkilmas on hommannut kissan? Ihana on. Meidän kissa, sisäkissa oli kaksi viikkoa karussa mutta onneksi saimme takas. Niin omalaatuinen ja ihana. Kuopus huokailu illan että tämän täytyy olla unta kun haimme eläinhoitolasta. Joku ihana ihminen oli sinne vienyt.
hän sitten valitsi teidän perheekseen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä en varsinaisesti hommannut kissaa, vaan tuo päätti muuttaa meille . Viime syksyllä tuo alkoi pyörimään meidän nurkissa ja lopulta tuli sisälle. Soitin sitten miehelle että meille tuli kissa . Reppana oli aivan todella laiha, likainen ja takkuturkkinen. Tuskin olisi selvinnyt enää talven yli.Alkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Koskas Turkilmas on hommannut kissan? Ihana on. Meidän kissa, sisäkissa oli kaksi viikkoa karussa mutta onneksi saimme takas. Niin omalaatuinen ja ihana. Kuopus huokailu illan että tämän täytyy olla unta kun haimme eläinhoitolasta. Joku ihana ihminen oli sinne vienyt.
Onko jo ihan kotiutunut?Kuinka suhtautuu koiraan?Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä en varsinaisesti hommannut kissaa, vaan tuo päätti muuttaa meille . Viime syksyllä tuo alkoi pyörimään meidän nurkissa ja lopulta tuli sisälle. Soitin sitten miehelle että meille tuli kissa . Reppana oli aivan todella laiha, likainen ja takkuturkkinen. Tuskin olisi selvinnyt enää talven yli.Alkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):Koskas Turkilmas on hommannut kissan? Ihana on. Meidän kissa, sisäkissa oli kaksi viikkoa karussa mutta onneksi saimme takas. Niin omalaatuinen ja ihana. Kuopus huokailu illan että tämän täytyy olla unta kun haimme eläinhoitolasta. Joku ihana ihminen oli sinne vienyt.