Laittakaa kuvia!

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
bootylle
Voisitko laittaa linkin vielä siihen yhteen samba- tms. pätkään, jossa sellainen valkoisissa housuissa oleva nainen tanssii ja pyörittää lanteitaan ihan huikeasti? Ja sillä oli kyllä tosi hyvä peppu! :D Oot joskus sellaisen tänne linkittänyt, en vaan löytänyt ketjua nyt mistään.

Alkuperäinen kirjoittaja bootylle:
Voisitko laittaa linkin vielä siihen yhteen samba- tms. pätkään, jossa sellainen valkoisissa housuissa oleva nainen tanssii ja pyörittää lanteitaan ihan huikeasti? Ja sillä oli kyllä tosi hyvä peppu! :D Oot joskus sellaisen tänne linkittänyt, en vaan löytänyt ketjua nyt mistään.
Täydellistä sambaa
http://www.youtube.com/watch?v=4Mf_PTB8juc

jotain rumaa sinussakin:)
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja jotain rumaa sinussakin:):
Maiskulla vähän kauniimmat sormet. Uskokaa tai älkää, minulla on ihan omat kynnet, pitkär ja kauniit. No, taipeisiin tullut jo ryppyjä. Töissä lapset kysyvät onko tekokynnet. Jotain kaunista minussakin.
Pistähän kuvaa. ;)
Niin haluaisin laittaa mutta en omista edes kameraa. Ovat kuin minskun kynnet, vaalealla lakalla eli näkyy valkeaa ihan luonnostaan.

sama
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Täydellistä sambaa
Just toi! Kiitos! :flower: Miten joku voikin olla noin taitava kuin tuo nainen...? Mä oon kade (vaikken sambaa ees harrasta, ainakaan vielä :D )

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Täydellistä sambaa
Just toi! Kiitos! :flower: Miten joku voikin olla noin taitava kuin tuo nainen...? Mä oon kade (vaikken sambaa ees harrasta, ainakaan vielä :D )
ei muutakuin syksyllä tunnille mukaan

Turkilmas
Tässä meidän kisu :heart:

Ja koira kesäturkissaan ja lempipaikassaan miehen sylissä :heart:

Tässäkin vielä kesäturkki, vaikka vois olla jo jotain muuta :D. Nyt olis tällä hetkellä talviturkki ja koiruus on sen kanssa ihan eri näköinen. Valitettavasti en vaan löydä kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tässä meidän kisu :heart:

Ja koira kesäturkissaan ja lempipaikassaan miehen sylissä :heart:

Tässäkin vielä kesäturkki, vaikka vois olla jo jotain muuta :D. Nyt olis tällä hetkellä talviturkki ja koiruus on sen kanssa ihan eri näköinen. Valitettavasti en vaan löydä kuvaa.

koiratkin on kivoja, mutta kissat ihania :heart:

*itkupotkuraivari kun ei saa omaa kissaa*

jotain rumaa sinussakin:)
Koskas Turkilmas on hommannut kissan? Ihana on. Meidän kissa, sisäkissa oli kaksi viikkoa karussa mutta onneksi saimme takas. Niin omalaatuinen ja ihana. Kuopus huokailu illan että tämän täytyy olla unta kun haimme eläinhoitolasta. Joku ihana ihminen oli sinne vienyt.

Turkilmas
Koskas Turkilmas on hommannut kissan? Ihana on. Meidän kissa, sisäkissa oli kaksi viikkoa karussa mutta onneksi saimme takas. Niin omalaatuinen ja ihana. Kuopus huokailu illan että tämän täytyy olla unta kun haimme eläinhoitolasta. Joku ihana ihminen oli sinne vienyt.
Mä en varsinaisesti hommannut kissaa, vaan tuo päätti muuttaa meille :D. Viime syksyllä tuo alkoi pyörimään meidän nurkissa ja lopulta tuli sisälle. Soitin sitten miehelle että meille tuli kissa :D. Reppana oli aivan todella laiha, likainen ja takkuturkkinen. Tuskin olisi selvinnyt enää talven yli.

Mä en varsinaisesti hommannut kissaa, vaan tuo päätti muuttaa meille :D. Viime syksyllä tuo alkoi pyörimään meidän nurkissa ja lopulta tuli sisälle. Soitin sitten miehelle että meille tuli kissa :D. Reppana oli aivan todella laiha, likainen ja takkuturkkinen. Tuskin olisi selvinnyt enää talven yli.
hän sitten valitsi teidän perheekseen :heart:

vieras
Onko jo ihan kotiutunut?Kuinka suhtautuu koiraan?

Yhteistyössä