sie se jaksat, ihana tuo tyyny idea =)Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Tottakai jaksan, vastahan olen alkuun päässytAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:sie se jaksat, ihana tuo tyyny idea =)Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:mun tekeleitä viikonlopulta:
Tässä kuvassa on jollain tapaa kivat värit!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä istuin äsken jokirannassa....poika riehuu tuossa yläpuolella
Kiitos. Mä vähän opettelen käyttämään mun uutta puhelintaAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tässä kuvassa on jollain tapaa kivat värit!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä istuin äsken jokirannassa....poika riehuu tuossa yläpuolella
Ihana kuva. =) Onko tuo mekko omaa tekoa?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä istuin äsken jokirannassa....poika riehuu tuossa yläpuolella
Kiitos mekko on ostettu kauan sitten Mangosta ja oli jo pois menevien säkissä, mut sit tulin kuitenkin toisiin aatoksiin ja ihan kiva se taas onAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Ihana kuva. =) Onko tuo mekko omaa tekoa?
Mulla noita samanlaisia vaikka kuinka paljon....tytölle annoin neljä kun ei niitä kaikkia voi millään pitää....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Booty siul on ihan selkeesti miun mekko päällä (Eli ihan miun tyyppinen on, kuten aika moni siun vaatteista )
No hyvänen aika. Eihän sitä nyt pois laiteta, kaunista mekkoa.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kiitos mekko on ostettu kauan sitten Mangosta ja oli jo pois menevien säkissä, mut sit tulin kuitenkin toisiin aatoksiin ja ihan kiva se taas onAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Ihana kuva. =) Onko tuo mekko omaa tekoa?
mutta kun mekkoja on 76kpl....Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No hyvänen aika. Eihän sitä nyt pois laiteta, kaunista mekkoa.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kiitos mekko on ostettu kauan sitten Mangosta ja oli jo pois menevien säkissä, mut sit tulin kuitenkin toisiin aatoksiin ja ihan kiva se taas onAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Ihana kuva. =) Onko tuo mekko omaa tekoa?
ihana tuo alin kuva, tekisi mieli mennä tonne rantaan kävelemäänAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ohhoh Kelpais miullekii...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mutta kun mekkoja on 76kpl....
:ashamed: niitä vaatteita vaan kerääntyy...mies on hiilenä, et pitäs uloskin mennä samaan tahtiin....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ohhoh Kelpais miullekii...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mutta kun mekkoja on 76kpl....
No tottakai niitä kerääntyyAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::ashamed: niitä vaatteita vaan kerääntyy...mies on hiilenä, et pitäs uloskin mennä samaan tahtiin....
Minusta taas vaatteita ei voi koskaan olla liikaa....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No tottakai niitä kerääntyyAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::ashamed: niitä vaatteita vaan kerääntyy...mies on hiilenä, et pitäs uloskin mennä samaan tahtiin....
Siis miulla on tällä hetkellä ittelleni suuri vaatevarasto, on tässä muutaman vuoden aika tullu ostettua ja saatua vaatteita enemmän mitä varmaan koko aiakuisikäni aikana :ashamed:
No ei tietenkään... Mie en vaan aikasemmin paljon ostellu, en tiedä miksi... Nyt niitä alkaa olemaan melkonen kasa, mutta parempi niin, onpahan varaa valitaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Minusta taas vaatteita ei voi koskaan olla liikaa....
mulla taas on tämmönen juhannus laiskuus päällä ja en oikein saa aikaseks tehdä hommia....Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No ei tietenkään... Mie en vaan aikasemmin paljon ostellu, en tiedä miksi... Nyt niitä alkaa olemaan melkonen kasa, mutta parempi niin, onpahan varaa valitaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Minusta taas vaatteita ei voi koskaan olla liikaa....