Laitetaanko taas keittiökuvia? Mieluiten realistisia eikä heti siivouksen jäljiltä

  • Viestiketjun aloittaja Tykkään kuvista
  • Ensimmäinen viesti
Tykätään kans että nykyinen on kiva eli kiitoksia :)
Ei olla kyllä itse valittu materiaaleja tähän nyksään vaan ostettiin tämmöisenä. Tai siis toki jotain pientä ollaan lisäilty. Tummuus ei niin haittaa kun on isot ikkunat moneen suuntaan ja paljon valoa.

Tässä vertailun vuoksi edellisen kodin vuonna 2005 itse rempattu keittiö joka siis oli valkoinen. Tuohonkin ehti viidessä vuodessa kyllästyä vaikka kuvissa näyttääkin ihan kivalta näin jälkikäteen.

Aijaa.com - santtu - 7244161.jpg

Aijaa.com - santtu - 7244162.jpg
Tuo vanha on kyllä kans hieno. Just tuollaisen laittaisin nyt, jos remontti tehtäisiin. :)
 
Minun kuvista ei yleensäkään kukaan sano mitään! :(
Minä tykkäsin erityisesti Orionin, Turkilmaksen ja Ford Prefectin keittiöistä. Ja Keittiönoidan keittiö on ihanan pirtsakka! :flower:
Parempi neutraali vastaanotto, kuin totaalilyttäys. :D
Taidat olla oikea jouluihminen, kun sulla oli niin paljon joulukoristeita? =) Kivan tilavalta näytti. Katselen kateellisena kaikkia isoja keittiöitä. :D
 
[QUOTE="mii";22795737]Ootte kaikki ihan tyhmiä kun teillä on niin ihanat keittiöt... :/ Meillä ihan hirvee verrattuna noihin :( Oli sit siistiä tai ei..[/QUOTE]
täys peesi tälle. Täältä 80-luvun vuokraluukun keittiöstä huutelen..
 
Harmaja
[QUOTE="vieras";22805411]onpa tyylikäs! Todella tumma mutta mahtava kokonaisuus.[/QUOTE]

Kiitos :) On tumma ja käy tosi kivasti tuo punainen joka on nyt piristeenä joulun ajan ollut!
 
"nyt harmaana"
niin että tämmöset värisävyt meillä, vaikka kuva ei ole tänään otettu niin tuolta siellä nytkin näyttää.. Vaikka tuo kukka on heitetty pois. ja tilalla on iso joulutähti.

 
"Kenguru"
[QUOTE="nyt harmaana";22805729]niin että tämmöset värisävyt meillä, vaikka kuva ei ole tänään otettu niin tuolta siellä nytkin näyttää.. Vaikka tuo kukka on heitetty pois. ja tilalla on iso joulutähti.

[/QUOTE]

Hieno ja kodikas:)
 

Yhteistyössä