Laitetaanko taas keittiökuvia? Mieluiten realistisia eikä heti siivouksen jäljiltä

  • Viestiketjun aloittaja Tykkään kuvista
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22801927]Saako Tike kysyä mistä teillä on tuo mikroaaltouuni/ minkä merkkinen se on? Ollaan etsitty yläkaappiin mahtuvaa rosterista mikroa...[/QUOTE]

Näyttää olevan Upon uuni ja muistaakseni teknisiltä ostettu. Samankaltaisia lienee monessakin paikassa...
 
"lion"
Jääkaappirunous on ideana kiva ja itsekin tykkään niistä, mutta en tykkää yhtään pienestä krääsästä siellä täällä, joten nuo magneetit on minulle kauhistus...siis jos pitäisi oman jääkaapin oveen laittaa...:D Liian sotkuisen ja levottoman näköinen jääkaapin ovi. Häiritsisi liikaa yleisvaikutelmaa. Leikin niillä sitten kyläillessäni ystävien luona...:D Tämä ei ollut tarkoitettu teille, joilla noita kuvissa näkyy. Tuli vaan niistä mieleen. Samoin kun en siedä raollaan olevia kaapinovia yms. Silti kotonani ei ole kaikki tip top. Olen vaan ylitarkka tietyissä asioissa, jotka voivat häiritä ihan suunnattomasti.
 
Keittiönoita
Ihanan värikäs keittiö!
Kiitos :) Mä olen tullut allergiseksi neutraaleille väreille. 45 vuotta elämästäni asuin asunnoissa, joissa seinät, katot, lattiat ja kaikki kiinteä oli neutraalia. Vain tekstiileillä saattoi tuoda jotain värinpilkahdusta. Muutama vuosi sitten heittäydyin toiseen ääripäähän ja vielä olisi kämpässä 2 valkoista seinää, jotka pitäisi maalata jollain muulla värillä :D
 
muuttoa ootellessa
Ihania keittiöitä, olispa pian oma niin saa laittaa juuri niinkuin tykkää. Tässä meidän vuokratylsyys

http://www.aijaa.com/v.php?i=7242427.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=7242428.jpg
 
...
Vähä tummemmalta näyttää nuo jotku pinnat kuin mitä oikeesti on. Mutta tässäpä se...kirjat heitin ruokapöydältä pois ja pikkusen liinaa oikasin.





*muoks, ei todellakaan oo aina näinkään siistiä :whistle: Saapa nähä mitä on sitte ku on lapsiaki sotkemassa. :D
Teillä on ihanan iso keittiö! Tuollasen mä kans haluan. Meidän keittiö on niin epäkäytännöllinen 7 hengen perheelle ja liian pieni,siksi ruokapöytä on olkkaris :( Olis varmaan pitäny miettiä paremmin ennen talon ostoa,mutta kun ihastuin muuten koko taloon.
 
ö
[QUOTE="Neith";22795552]vähän on vaiheessa vielä keittiö..


ikkunan karmit on maalattu valkoisiksi mutta muuten on samassa kuosissa[/QUOTE]

Eikä, tän keittiön ehkä tunnistan, nimesi alkaa L-kirjaimella?
 
On sitä mutta ei tarpeeks koskaan :D olisin varmaan sellaseen laitoskeittiöön tyytyväinen :whistle:
Läppärissä näyttäs olevan vissiin Turkilmaksen keittiön kuva :D Mikä on aivan ihana <3
Mun keittiöhön on huimat 3,5 m pitkä, levyttä kaikki 175 cm, ja tuohon kun laitetaan sitten työtaso / kaapisto niin vapaata tilaa jaa huimat 80 cm :LOL: Niin musta kaikki muut keittiöt on ISOJA!
 
Ihana, vaikken itse noin tummaa valitsisikaan. Ja kiva että muillakin on keittiö joskus hieman sekaisin...
Tykätään kans että nykyinen on kiva eli kiitoksia :)
Ei olla kyllä itse valittu materiaaleja tähän nyksään vaan ostettiin tämmöisenä. Tai siis toki jotain pientä ollaan lisäilty. Tummuus ei niin haittaa kun on isot ikkunat moneen suuntaan ja paljon valoa.

Tässä vertailun vuoksi edellisen kodin vuonna 2005 itse rempattu keittiö joka siis oli valkoinen. Tuohonkin ehti viidessä vuodessa kyllästyä vaikka kuvissa näyttääkin ihan kivalta näin jälkikäteen.

Aijaa.com - santtu - 7244161.jpg

Aijaa.com - santtu - 7244162.jpg
 

Yhteistyössä