Laitetaanko taas keittiökuvia? Mieluiten realistisia eikä heti siivouksen jäljiltä

  • Viestiketjun aloittaja Tykkään kuvista
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tää;22800543:
Kai sulla löytyy ruokailupöytäkin?
Tottakai, se on perinteinen pitkä pirtinpöytä tuossa vieressä. Löytyy myös astiakaappi (vanha sekin) ja jääkaappi. Otin niistäkin äsken kuvat (tai kuvat joissa näkyy pirttiä enemmän), mutta niiden siirtäminen koneelle ei jostain syystä onnistunu joten laitoin tänne ainoan keittiökuvan mitä oli jo valmiina.
 
Turkilmas
Olipa mukava lukea kivoja palautteita keittiöstämme, kiitos kovasti :). Me ollaan nyt mukavan muodikkaita maalaisromanttisen kotimme kanssa :D. Vielä jokin aika sitten oltiin kaukana muodikkaasta, vaikka tyyli oli sama :D. Meillä on siis aina ollut talonpoikaismööpeleitä ja vanhaa kamaa muutenkin. Alkuun en tykännyt niistä kun olin modernin sisustuksen "fani". Myöhemmin opin suorastaan rakastamaan huonekalujamme ja vaikka tyylit ja muodit muuttuu, niin vanhat kalusteet ja samat värit tulee olemaan meillä aina.

Toki keittiömme on uusi, mutta noudattaa samaa tyyliä ja linjaa joka vallitsee koko kodissamme :).
 
"vieras"
Tässäpä meidän köökki, erittäin sotkuinen :D Rempan keskellä ja kipeänä ei niin jaksa siivoilla... joo seliseli :whistle:

http://i10.aijaa.com/b/00904/7241143.jpg

http://i7.aijaa.com/b/00819/7241140.jpg

http://i10.aijaa.com/b/00126/7241141.jpg
Onko tuo välitila tapettia?? Ja mitä siinä on päällä? Vai ihan jotain muuta? Ite oon haaveillu tuollaisesta mut miehen mielestä kuuluu olla laattaa. Eli taistelua tässä käyty jo jonku aikaa. Muutaman vuoden sisään keittiö remontti edessä ja jos sais siihen mennessä tuon miehenkin mielen muuttumaan.
 
[QUOTE="vieras";22801631]Onko tuo välitila tapettia?? Ja mitä siinä on päällä? Vai ihan jotain muuta? Ite oon haaveillu tuollaisesta mut miehen mielestä kuuluu olla laattaa. Eli taistelua tässä käyty jo jonku aikaa. Muutaman vuoden sisään keittiö remontti edessä ja jos sais siihen mennessä tuon miehenkin mielen muuttumaan.[/QUOTE]

Juups, tapettia välissä ja lasi päällä. Helposti edullisempaakin kuin laatoitus :)
 
Ääh... mulle tuli vallan huono omatunto sanoistani. :D Toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin. :heart:
Höpöhöpö mitään huonoa omaatuntoa :) Kaikilla on niin eri maku. Meillä oli vielä keväällä pieni valkoinen keittiö pähkinän värisellä laminaatilla ja normaalilla välitilalaatoituksella (edellinen asunto). Nyt on täysin eri tyyli.

En minäkään tummaa olisi laittanut siihen edelliseen, mutta tässä se passaa hyvin kun on valoisa ja iso keittiö-ruokailutila-olohuoneyhdistelmä. Ei ole synkkä mutta toki illalla otetut kuvat antaa sellaisen vaikutelman.
 
[QUOTE="vieras";22801883]Miten sä saat Tike pidettyä tuon lattian noin hyvännäköisenä? Tahtoo!!!![/QUOTE]

Hih, kiitos....öööö....imuroin toisinaan ja joskus moppia viuhutan. Lattia on oikeasti älyttömän kiva, mutta ei paljon anteeksi anna esim. lasiastioiden pudotessa tai koirien kuolatessa. Mutta helppohoitoinen tokikin:wave:
 

Yhteistyössä