Laihdutus

Mitenkä on niin vaikeaa saada itseään niskasta kiinni ja sulkea se jääkaapin ovi!! Olen sairaalloisen ylipainoinen ainakin testien mukaan.. pituuteni 165 cm ja PAINO 95 KG!! 2 kahden lapsen äiti nuorempi 5kk. Ahistaa.. :ashamed:
 
Sama vika!!! Tosin en ole sairaalloisen ylipainoinen, jotain 10kg voisi hyvin mielin lähteä ja oisin ok-mitoissa. Kaikki vaatteet kiristää ja puristaa ja kaappien ovet käy jatkuvasti. Oon oikea syöppösika! Toivottavasti helpottaa kun imetys loppuu, mulla kamala herkkuhimo aina imetysaikana. Vauva myös 5kk.
 
Joo verkkareissa mukava olla, maha roikkuu farkkujen päällä yök.. Itsehän olen tämän "tilan" itselle syönyt. Ruoka on ongelmani ei pysy kohtuudessa. Painon pudotuksestani ei tule helppoa. Muista kun ekan synnytyksen jälkeen pudotin 15 kg, söin kuin keiju ja liikuin pakkomielteisesti tulostahan syntyi. Sama tsemi päälle ja menoks... ei ole kuin yks suunta ja se on alaspäin.
 
Muista, että toivoa on aina.

Kehoittaisin kääntymään laihdutuksen ja uusien elämäntapojen opettelussa näin alkuvaiheessa oman kaupungin tai kunnan ravitsemusterapeutin puoleen.

Tosi paljon tsemppiä.
 

Yhteistyössä