Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin. Tarjolla on toinenkin tapa. Oletko valmis käyttämään sitä ja puhumaan rohkeasti suoraan?
Olen. Olen ollut kaiken aikaa. Luultavasti vastaan sivusta jos voit väittää etten olisi lähestynyt sinua erinäisin tavoin. Rakastan sinua. Naiselle.

Jk. Olisi hyvä jos käsittäisit nyt alkavan olemaan korkean ajan ryhmittyä yksiin. Myöhemminkin tietysti käy mutta nyt olisi vielä helppoa ja yksi turhahko välivaihe jäisi pois, solahtaisimme sopivaan, sinulle sopivaan olosuhteesen helposti ja kitkatta. Jokatapauksessa: en jätä sinua enkä luovu meistä, rakastan sinua.

Olen. Olen ollut kaiken aikaa. Luultavasti vastaan sivusta jos voit väittää etten olisi lähestynyt sinua erinäisin tavoin. Rakastan sinua. Naiselle.

Jk. Olisi hyvä jos käsittäisit nyt alkavan olemaan korkean ajan ryhmittyä yksiin. Myöhemminkin tietysti käy mutta nyt olisi vielä helppoa ja yksi turhahko välivaihe jäisi pois, solahtaisimme sopivaan, sinulle sopivaan olosuhteesen helposti ja kitkatta. Jokatapauksessa: en jätä sinua enkä luovu meistä, rakastan sinua.
Olet tosiaan sivusta, koska et ole AP.

Luuletko, että kieltämällä petokset se jotenkin muuttaisi tilannetta? Ei, sä olet alhainen rotta eikä tilanne tästä muuksi muutu.

Sun arvo on puhdas 0.

En unohda ikinä, että olet valehdellut suhteen alusta asti. Vihaan sua koko sydämestäni.

Menetkö savolainen
mikälie kukalie
vttuun rykimästä mun
ikkunani alta. Sä olet
uudempi mistään mitään
tietämätön tolvana.
Turhaan sä mulle mieltä
osoitat talon vanhoista
tapahtumista
itkupotkukiukkaamisellasi.
Ne oli mitä oli.
Eivät muuksi muutu.

Eli mene jatkossa
rykimään vaikka
mummollesi, pälli.

Laita kädet lippaan,
kun ohitat oveni.

A lil respect with
> yes, ma'am. ×

Teen lähestymiskiellon,
jos kerrankin vielä
tulet provoamaan
keittiöni ikkunalle,
mt hörhö.
Leikit on leikitty ja
ryhmällä toteutettavat
manipulointikóstó
kusétukset > over & out.

Välillä raastaa se, kun muistaa, miten söpö ja puoleensavetävä olet. Silmäni pitävät sinusta. Useimmiten raastaa se, että on hirmuinen ikävä sinua, läsnäoloasi ja läheisyyttäsi.

Yhteistyössä