Pamina kiva kun tulee uusia tänne
hapsiainen, mukavia kuulumisia ja toivottavasti se paha olokin helpottaa
Kvartti, kiva kuulla et reissaamiset on menneet hyvin
Odessa just tohon tyyliin mä kommentoin et taidan olla raskaana ja mitäs nyt

(ja nyt se on jo huomenna huiii) Ja onnea uudelle testille

mä en ekaa ees kattonut ennen kun oli aika täys ei uskaltanut toka tuli heti
päpsy eli onni onnettomuudessa, jouduitko ite muuttamaan työhuoneesi sisällön? Hei mikä toi ruokasooda juttu on? kerro heti
Citrus, hyvä et ongelma ratkes
Rosehip, oi toi kuulostaa jo lupaavalta, toivottavasti pääset tosi toimiin ja sit vaavin kans huilimaan yhdessä
Toi pahoinvointi huomannu et se on sitä pahempaa mitä huonommat unet on takana eli jos menee ajoissa ja nukkuu hyvin niin menee hyvin jos vaikka kukkuu myöhemmälle janukkuu silti pitkään niin ei mee niin hyvin vaan yököttää ja jos nukkuu huonosti niin yököttää, siis kauhulla odotellen seuraavia yövuoroja kuis käy...
Sit tää joutu valehtelemaa

tultiin siis mulle sanomaan et silmistäs näkyy et odotat vauvaa tai siis tulikeskustelussa mää vaan kiesin. Ei kiva tunne mut en vielä halua julki. Ja toinen aloin ykäämään aamupalalla kun oli vieraita hmm... ei kun vetäsin tän pillerin väärään kurkkuun (niin varmaan tuli vaan ylös). et saa nähdä siinä kohdin ei epäilty. Mut toi silmistäs näkyy luulen et en ollut tarpeeksi vakuuttava vaiks yritin näyttää silti et juopottelen muitten mukana.
sit vielä (tulee taas tekstiä

)sain kutun juustoa ja olin ihan et :'( mää rakastan sitä meinaan, mut aamulla katoin et heiiiiiii sehän on tehty pastoroidusta kutun maidoista

eli sitä saa herkutella

en oo vielävaan ehtinyt kun ollu huonoolo koko ajan ja sitä oloa en aio tohon harvinaiseen herkkuun sekoittaa

huh jos menis katteleen leffaa ja yrittää toipua tästä valvomisesta...