Heipparallaa vaan pitkästä aikaa ja nostetaampa sivu ylös. On nimittäin jo kolmossivulle tipahtanut
Niin se aika vaan vierähtää nopeaa ja tuntuu että mitään ei saa aikaiseksi. Olen kyl melkein joka päivä käyny lukemassa teidän kuulumisia mutta omia ei meinaa jaksaa kirjoittaa sitten millään.
Minä aijon huomena kertoa pomolle raskaudestani ja sen jälkeen töissä kaikille muillekin. odotan innolla että saan laittaa päälle pikkumasun paljastavia vaatteita, eikä tarvi enää pukeutua johonki löysään kaapuun.
Me ei miehen kans pikkuiselle olla hankittu viel mitään mutta itelle on tullu hankittua lainaan kolmet housut odottamaan masun pullahtamista sekä olen saanut lainaan myös isompaa masua varten kahdet mammahousut, lisäksi ompelukoneen vieressä odottaa yhdet farkut vyötärön laajennusta.
Paidat on niin venyvää sorttia että niitä ei ihan vielä lisää tartte. niin ja sit olen alkanut hankkia materiaalia vaippoja varten... Meille nimittäin tulee käyttöön kestovaipat.
Rattaat on valittu valmiiksi, mutta halvinta ostopaikkaa viel etsitään. Päätettiin jo aika alussa että uudet vaunut kannattaa hankkia, ne kun tulee aika kovaan kulutukseen ja niillä on päästävä niin asfaltilla, mettätiellä, soralla kuin kelkanjäljelläki,,, tää mamma on nimittäin aika menevää sorttia =) Ja kun pääsääntöisesti kävellen kuljen niin ei kehtaa riskeerata ostamalla käytettyjä ettei tule sit mitään ikäviä yllätyksiä.
Seuraava neuvolakäynti ois 18.3. ystäväni epäili, että silloin varmaan tehdään jo hakemus kelan äitiyspakkausta varten.. hiukka jo jännittää, millainen pakkaus on kyseessä. Neuvolatätille on muutenkin pitkä lista kysymyksiä laadittu. esim. se askarruttaa, voinko kelkkailla tälle keväälle. Järki kyl sanoo, että itse ajaessa töyssyt yms. voi minimoida ennakoimalla ja vauhtia säätämällä, ja vaatettahan pitää tietenki olla tarpeeksi päällä. mut jos on reessä tai toisen kyydissä niin sitten töyssyt tuntuu isommin. Mut asia täytyy tarkistaa... onko teillä mitään kokemuksia asiasta. (olen kyl töihin menny kelkalla jos on aamulla laiskottanu kävellä
Syysmassukoissa kerrottiin raskauspäiväkirjasta.Ajattelin alkaa iteki kirjoittelemaan samansorttista tarinaa. Saa sitten lapsonen sen aikanaan muistoksi.
Jos nyt lopettais tän lörpöttelyn tällä kertaa. Koetan viittiä kirjoittelemaan useammin niin ei tulis niin pitkää tekstiä.
Mut odottelemisiin
Taivaanasta ja Möykky 15+4