Tervetuloa uusille ja onnea! :flower:
Eipä mulla ole mitään uuden pinon perustamista vastaan. Jos joku taitavampi nikkari sen perustaa.. Kunhan vain löydän sinne...
Aika tosiaan kuluu kuin siivillä. Itselläni on ollut töissä hirmuisen kiirettä ja stressiä niinkuin aina. Iltapäivisin on tullut töissä supistuksia, jotka on ollu tosi tosi pitkäkestoisia. Liikkeetkin on vähentyivät huomattavasti. Nyt tosin taas viime viikolla alkoi jyskyttelyt tuntumaan, mutta kuitenkin vähemmän kuin ennen. Näitä asioita kun viime viikon alussa mainitsin neuvolalääkärillä, hän ehdotti heti mulle kahden viikon sairaslomaa. No minä perussuomalainen ylitunnollinen työpöllö sanoin, etten nyt millään ehdi jäämään sairaslomalle, että kai tässä pärjätään. Oikeastaan siitä keskuteltiin lääkärin kanssa jonkun aikaakin, että olisi hyvä jäädä nyt vaan saikulle, ettei vedä itseään (ja vauvaa) ihan piippuun. En sitten ottanut lääkäriltä opikseni.
Samana iltapäivänä jo mietin, että olen kyllä tosi tosi tosi tyhmä!! Miksi ihmeessä paiskin töitä hulluna ja stressaan. Kotona itkeskelen sitten "stressipäissäni" ja "hormonipäissäni" ja saan miehenkin hermoraunion partaalle. Unohtelen asioita muutenkin, olen oikeesti tullut tosi hajamieliseksi eikä töihin keskittyminenkään ole ollenkaan helppoa. En mä kuitenkaan kiitosta saa töissä ja kuinka vihaisin itseäni , jos jotain tapahtuisi vauvalle näiden asioiden takia.
Lääkärin kanssa oli puhetta, että soitan sitten jos tuntuu etten jaksa enää ja tarvitsen saikkua. En tiedä, jotenkin mulle on tosi vaikeeta se sairaslomalle jääminen ollut aina. Kipeenä on töitä paiskittu monesti, ihan pöljää. Nyt vaan täytyy ajatella muutakin kuin itseä. Katson miten viikko lähtee käyntiin ja mietin, että otanko lääkäriin yhteyttä.
Neuvolalekuri kirjoitti lähetteen TYKSiin näiden liikkeiden vähenemisen takia (ultrataan kaiketi vaan). Useampi purkki piti antaa pissanäytteitäkin. En edes muista mitä niistä katsottiin. Ymmärsin kuitenkin, että ne oli vaan vähän niin kuin "varmuuden vuoksi" tehtäviä kokeita.
Huomenna on eka synnytysvalmennus. Sama juttu HPM mulla, että toistaiseksi en ole koko synnytystä sen enempää miettinyt, mutta huomisen jälkeen voi alkaa jo hippasen jänskäämään...
Perjantaina kävin ostamassa vaunut ja turvakaukalon. Tuli tosi hyvä mieli, kun jotain konkreettista "on nyt saanut aikaiseksi". Me ei olla varauduttu vauvan tuloon oikeestaan yhtään ennen, siis materiaalisesti tarkasteltuna. Mies toi työmatkaltaan Tallinnasta suloisen puvun ja pipon, jossa luki "nii armas ja nii pehme pallike". Se oli pitkään aikaan ainut "hankinta".
Aurinkoista ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Coke 29+6