Joo, meillä tosiaan on jo vaunut hankittuna ja äippäpakkaus on tullut, mutta siinähän ne hankinnat toistaiseksi. Meillä iskä jää käsileikkauksen takia saikulle tossa ens kuun puolivälissä ja sitten meillä on aikaa juoksennella pitkin kauppoja. Tosin hoitopöydän se tekee duunissa ennen sitä vielä.
Mä kuitenkin haluan, että kaikki on valmiina hyvissä ajoin, koska mun intuitioni sanoo taas, että tää ei pysy masussa "loppuun asti"... No, vaikka pysyiskin, niin kivempi että iskän ei tartte viimepäivinä juoksennella pitkin kyliä ostelemassa turvakaukaloa jne. (Ja onhan niitä sitten kiva räplätä :saint: )
Tosiaan, sekin vielä että kaikki on ihan uutta, niin täytyy tutustua asioihin ennen ostamista, ettei saa kaupantädit myytyä kaikkea ihan turhanpäiväistä krääsää mukaan... Joskus sitä miettii, että voi kun ois joku sanomassa, että "älä osta tota" tai "osta tuollainen", ihan rahansäästön kannalta. Näiltä vauvafoorumeilta mulle esim. selvis vasta sekin, että kannattaa ostaa yhdistelmävaunut, jotka voi sitten muuttaa vaunusta rattaaksi eikä tartte ostaa molempia erikseen :ashamed:
Pinnis me ostetaan vasta myöhemmin, kun saadaan aluksi käyttöön semmoinen pieni lapsen ensisänky johon mahtuu äitiyspakkauksen laatikkokin. Sitten kun muksu kasvaa siitä ulos, niin lähdetään sänkykaupoille. Turvakaukalosta ei olla vielä tehty päätöstä että ostetaanko vai vuokrataanko IFiltä. Se ei kuitenkaan loppuviimeks kauheen kauaa mee, kun pitää ostaa jo istumamalli... Pitää selvittää kumpi tulee edullisemmaks. Mulla on semmonen paha silmä, että ihastun kaupoissa aina kalleimpaan malliin :/
Joitakin ensivaatteita tulee iskän puolen suvulta, joten vaatehankintoja en aio kauheesti tehdä. Meillä on tässä kuitenkin kaupat vieressä niin voi sitten iskälle soittaa että haeppa töistä tullessas muksulle muutama seuraavan koon kledju kun nää jäi nyt pieneks.
Ootteko muuten miettineet, että meinaatteko kestovaippailla vai kertakäyttövaippailla? Meillä ei aleta kestoilemaan vaikka kuinka sitten jätettä tuotettaisiinkin... *halolla päähän*
Niin, en tiä kehtaako sitä tunnustaa edes, mutta mulla on myös tuon imetyksen osalta hieman ristiriitaisia ajatuksia... :ashamed: Ehdottomasti haluan vaaville rintamaitoa, mutta kuinka se järjestyy... Monet on sanoneet, että lypsämiseen ja pullorumbaan menee ikä ja terveys - helpompi ottaa vauva vaan rinnalle. Mutta kun mä en halua... :ashamed: