moikka vaan taaltakin!
Ma olen nelja paivaa poissa ja kas, uusia tyyppeja ja yksi plussa :hug: :flower:
Eli kovasti uusille tervetuloa ja Naone, kayt taalla sitten valilla kertomassa kuulumisiasi meille perassahiihtajille B)
Ma olen ollut viikonlopun maalla ja tana aamuna hieman tikkusi toi toihin lahteminen, no kun sinne sitten sai takapuolensa vietya, niin samalla rutiinillahan se meni. Ma sain viikonloppuna miehenkin lakanoiden valiin, vaikka aluksi epailinkin etta kun ollaan miehen vanhempien mokilla, ei hommasta tule mitaan. Mutta saatiinkin nukkua ylakerrassa ihan kahdestaan :saint:
Olette jutelleet taalla siivoamisesta ja alennusmyynneista. Meilla miehella on yksi vakiourakka, joka on suihkukaapin pesu. Sen se hoitaa mukisematta ja sitten se tekee jos ma pyydan, sen mielesta se ei voi yksinaan ottaa vastuuta muista kotihommista, vaan tekee mielellaan sitten kun saa siita vinkin. Me kaydaan yleensa yhdessa ruokakaupassa ja sitten se hoitaa naita raskaampia kotihommia, kuten ikkunoiden pesu ja mulle pituurajoitteisena (157cm) tuottavat kotihommat, kuten kaappien paallysten pyyhkiminen. Han on kylla oikeesti aika siisti tavoiltaan, ettei mun kylla sen jalkia tartte siivota.
Alennusmyynteihin en ole ehtinyt. Lauantaina aattelin ostaa laatikollisen mansikoita ja heittaa osan pakkaseen ja sitten hillota osan, tosi actionia naa mun viikonloput
Joko teista monet on kesalomaansa pitamassa tai pitaneet jo? Mun pitais viela melkein viis viikkoa tahkota ennen loman alkua, ma varmaan hyppaan katolta ennen sita..
Hemuli kyseli naista tuntemuksista menkkojen siirron jalkeen; mulla oli sama juttu: kun yritin syoda kahta laattaa putkeen, alkoi menkat vakisinkin tunkea, eli turvotti ja alkoi vuodella vaikka soinkin pillereita. Kroppa ei siis tykannyt siirrosta..
mukavaa maanantain jatkoa teille :heart: